Fitness Seller

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

gaat lekker!

• Topic Starter Topic Starter
Paar berichten hierboven heb ik al een filmpje geknutseld :D

ze zijn idd wel erg klein inderdaad, 35cm ofzo?

Cool filmpje!! leuk om de training zo te zien.

Nee 48,5cm koud rotzak haha. Maakt ook niet uit vind het een gaaf filmpje waar je ws hard je best op hebt gedaan.

Aangezien jij (Robbie) gaat zorgen voor een flink grotere triceps moeten ze binnen een paar maanden wel minimaal 50cm koud zijn anders zwaait er wat! :D

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 21:24 ----------

Wat zei ik je, ik heb ook op de pot gekeken of ik geen gewone whey had hahaha, maar het is echt superlekker.

Heb je die pully oefeningen gedaan die ik zei?:)

Ik heb idd die 3 oefeningen gedaan wat je zei, en verder nog een zeer stricte bb row en db row.

Nice Goed bezig rob!

Stoer filmpje man

Nee 48,5cm koud rotzak haha. Maakt ook niet uit vind het een gaaf filmpje waar je ws hard je best op hebt gedaan.

Aangezien jij (Robbie) gaat zorgen voor een flink grotere triceps moeten ze binnen een paar maanden wel minimaal 50cm koud zijn anders zwaait er wat! :D

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 21:24 ----------

Ik heb idd die 3 oefeningen gedaan wat je zei, en verder nog een zeer stricte bb row en db row.

48,5cm???Je had het toch over je armen, of heb je het nou over je benen?

Oh binnen een paar zwaait er al wat....sinterklaas als het goed is :D

Leuke filmpjes. Waar ik wel benieuwd naar ben, raadt Robbie juist compounds aan voor je triceps(smal bankdrukken, zware weighted dips) of vooral isolatie? Mij lijkt het namelijk dat je triceps juist van zware compounds gaan groeien.

Robbie1970 zou jij hier misschien nog wat over kunnen zeggen? Wat ik trouwens ook wel wil weten, ik zie dat Rob nu heel erg strict en met een lager gewicht traint. Raadt je dit ook aan voor mensen beginners/intermediar of is dit meer voor gevorderden zoals Rob?

Nice! Hopelijk blijven de filmpjes komen!

Ik ga het topic volgen.

Nice dit topic. Natuurlijk een geweldige kans voor Rob S.

Ik hoop ook dat jullie openheid blijven geven en ik ben vooral benieuwd naar alle verschillende veranderingen en aanpassingen die je moet toepassen op je no-nonsense mentaliteit t.o.v. trainen.

Traint er niemand anders in die gym? :p

Als beginner wil je de oefening goed aanleren om geen blessures te krijgen, leer het verkeerd aan en het risico op blessures neemt meer toe naarmate je sterker word.
Wanneer je de oefening beheerst zal je ook niet snel een blessure krijgen, blessures ontstaan meerendeel omdat iemand de oefening niet goed uitvoert.
Een beginner zal de oefening heel goed moeten aanleren en leren aan te voelen.
Gewicht is belangrijk, maar de uitvoering blijft het belangrijkste omdat dat bepalend is of je die spier optimaal traint.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 09:45 ----------

Traint er niemand anders in die gym? :p

Niet na sluitingstijd :)

Rob SCHMITZ?
Met zo'n naam moet je gewoon pro worden!

ik d8 altijd dat ROb s voor Sexy stond (ja homo) :d

ja lekkerding he

Terug
Naar boven