Fitness Seller

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Leuke filmpjes. Waar ik wel benieuwd naar ben, raadt Robbie juist compounds aan voor je triceps(smal bankdrukken, zware weighted dips) of vooral isolatie? Mij lijkt het namelijk dat je triceps juist van zware compounds gaan groeien.

Ook wel benieuwd naar je kuiten aanpak, die van mij lopen ook heel erg achter.

Mooie filmpjes:)
1ste filmpje muziek is idd find yourself.

hoor ik daar Zyzz music op het eerste filmpje?:)

fysiek ziet er top uit. Heb vorige week een keer getraind bij for fun sport in hillegom, mooie sportschool en goede apparaten!

waarom heb je dan niet even gedag gezegd?? altijd leuk om gezichten achter de namen te zien:)

Echt wat een topper is die Rob....niet zeuren maar doen!!
Kijk je oefeningen doen zoals je zelf gewent bent is 1 maar ze uitvoeren op een manier waarbij je "echt" in de spier kruipt is 2.
Dus niet kijken naar het gewicht..maar echt kijken waar je bepaalde oefening voelt en proberen om je daarop te concentreren...
Het woord "Auw" heb ik dan ook een paar keer gehoord:D

Rob is een jonge gedreven gast die absoluut niet dom is en weet dat een kasteel niet in een nacht is gebouwd.
Sommige proberen dat wel maar die krijgen een luchtkasteel of een crappy zandkasteel....Rob gaat voor het kasteel met een goede fundering en een basis waar mensen nog jaren over praten...en waar hij zelf nog jaren mee door kan.
Met de Hulp van Berry, Robbie en mezelf zullen wij hem alle kennis geven die hij daarbij kan gebruiken.
Er komen snel meer filmpjes van Rob zodat jullie zijn progressie en zijn gedrevenheid kunnen zien....en hem uiteraard kunnen volgen naar zijn eerste wedstrijd.

waarom heb je dan niet even gedag gezegd?? altijd leuk om gezichten achter de namen te zien:)

Kijk je oefeningen doen zoals je zelf gewent bent is 1 maar ze uitvoeren op een manier waarbij je "echt" in de spier kruipt is 2.
Dus niet kijken naar het gewicht..maar echt kijken waar je bepaalde oefening voelt en proberen om je daarop te concentreren...

Rob is een jonge gedreven gast die absoluut niet dom is en weet dat een kasteel niet in een nacht is gebouwd.
Sommige proberen dat wel maar die krijgen een luchtkasteel of een crappy zandkasteel....Rob gaat voor het kasteel met een goede fundering en een basis waar mensen nog jaren over praten...en waar hij zelf nog jaren mee door kan.
Met de Hulp van Berry, Robbie en mezelf zullen wij hem alle kennis geven die hij daarbij kan gebruiken.
Er komen snel meer filmpjes van Rob zodat jullie zijn progressie en zijn gedrevenheid kunnen zien....en hem uiteraard kunnen volgen naar zijn eerste wedstrijd.

kheb je een hand gegeven maar vond het nogal raar om te beginnen over het forum aangezien je me niet kent:P. Wellicht kom k nog een keer langs!

hopelijk krijg ik ooit nog zo'n kans haha :P

Succes Rob!

Ook nu pas gezien.
Veel succes, hoewel je dat met die toppers niet nodig zal hebben! :)

Leuk dat je filmpjes post. Succes met de voorbereiding van je eerste wedstrijd!

Tuurlijk, is ook leuker om te zien ben ik helemaal met je eens. Maar nu is het belangrijk dat ik nog iets betere verhoudingen krijg dus super zwaar tillen is er ff niet bij. Als ik over een x aantal weken eindelijk de 50cm koud aantik qua armomtrek is het het allemaal waard geweest :D

Hoeveel reps hanteer je?

Hahaha, indd zyzz nummer op eerste filmpje... Wss mired rob S zelfs ;)

Ga vnv die crossovers ook eens zo strict doen, zien wat dat geeft.

Veel succes nog beest!

JBC volgend jaar?

Leuke filmpjes. Waar ik wel benieuwd naar ben, raadt Robbie juist compounds aan voor je triceps(smal bankdrukken, zware weighted dips) of vooral isolatie? Mij lijkt het namelijk dat je triceps juist van zware compounds gaan groeien.

Ook wel benieuwd naar je kuiten aanpak, die van mij lopen ook heel erg achter.

Het zijn nu voornamelijk isolatieoefeningen voor de triceps. Compounds klinkt idd logisch maar ik vertrouw Robbie en Mascha volledig dus dat zit wel goed ;)

Kuiten waarschijnlijk 1 of 2 keer per week. Reprange tussen de 8 en 12.
Ook hier weer heel goed concentreren op de negatieve fase en zorgen voor een full rom.

Denk dat je ze wel even goed moet laten weten over je supplementatie aangezien er weinig te vreten en trainen valt als dat niet gesynchroniseerd is. Op 500mg test valt er op een gegeven moment ook bijna niets meer uit te halen als je steeds off gaat. Dosis blijft er altijd toedoen als je echt groot wil worden. Blijf je nu een langere tijd on of ga je nu nog steeds on en off? Vertel daar eens wat meer over, anders pm'en we wel daarover.

Verder is de uitvoering van je oefeningen met eventueel wat uitleg wel interessant met wat uitleg over je voeding. Die filmpjes zagen er iig goed uit, je staat er goed bij.

Als je op de bovenstaande vragen geen antwoorden wil geven, even goede vrienden.

Het is juist in overleg. Verder ga ik er niet meer op in, je kunt altijd PM'en.

Ik zal proberen zoveel mogelijk uitleg te geven bij oefeningen, komt goed ;)

Dank U :D

Tussen de 8 en 12.

Geen idee, nog niks concreets afgesproken.

Net weer even rug gaan trainen, ook nu weer flink wat minder gewicht gepakt en een paar ''nieuwe'' oefeningen gedaan die zich met name richten op de onderkant van de lats. Voelde behoorlijk goed aan. Er werd me wel 2 keer gevraagd of ik me wel lekker voelde aangezien ik zo licht aan het trainen was :D

Heb trouwens net de pot Whey Isolate Vanille opgemaakt van Berry de Mey Nutritions. Ik lieg niet als ik zeg dat het de lekkerste Isolate whey is die ik ooit heb gehad. Nu zullen er vast bij zijn die denken jaja leuk verkooppraatje maar dat is dus echt niet zo ;) Tov de Iso whey van XXL en B&F heeft deze echt enorm veel smaak. Zeker een aanrader.

Laatst bewerkt:
Welke oefeningen Rob?

• Topic Starter Topic Starter
Wat zei ik je, ik heb ook op de pot gekeken of ik geen gewone whey had hahaha, maar het is echt superlekker.

Heb je die pully oefeningen gedaan die ik zei?:)

Het is in feite gewoon een front latpulley die ik eerst met een rechte stang heb gedaan en daarna met hammer grip. Ik kan je dat zo exact over het internet niet uitleggen, misschien dat Robbie dat wel kan aangezien hij me het zaterdag heeft voorgedaan. Je mag je ellebogen iig totaal niet kantelen bij het naar beneden trekken, ze moeten in een rechte lijn blijven.

• Topic Starter Topic Starter
Ja hoe moet je dat nou weer uitleggen.....volgende keer maken we er een filmpje van oke?Denk dat dat beter werkt ;)

Terug
Naar boven