XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Is RobS een beginner? Zal allemaal wel verder maar het trainen op vrijwel enkel machines en apparaten, wat ik tot dusver zie, verkleint de kans op blessures echt niet imo.

lijkt me vrij logisch dat het de kans op blessures, mits goed uitgevoerd op het betreffende apparaat uiteraard, dan juist wel kleiner is toch?

Zo deed Ibo in zijn laatste week voor de Arnold Classic volgens mij ook alleen nog oefeningen op machines om blessures te vermijden

• Topic Starter Topic Starter
Is RobS een beginner? Zal allemaal wel verder maar het trainen op vrijwel enkel machines en apparaten, wat ik tot dusver zie, verkleint de kans op blessures echt niet imo.

Rob S een beginner?Waar staat dat ik dat heb neergezet?

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 12:54 ----------

Rob SCHMITZ?
Met zo'n naam moet je gewoon pro worden!

Ja dat dacht ik dus ook, die naam doet het hem gewoon :D

En wat snap je daar dan niet aan?Als jij de oefening slecht wilt aanleren is dat prima natuurlijk, dat is jouw keuze.
Iemand vroeg of hij als beginner ook de oefening strikt moet doen, lijkt me meer dan logisch dat je een oefening goed moet doen.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 13:03 ----------

Robbie1970 zou jij hier misschien nog wat over kunnen zeggen? Wat ik trouwens ook wel wil weten, ik zie dat Rob nu heel erg strict en met een lager gewicht traint. Raadt je dit ook aan voor mensen beginners/intermediar of is dit meer voor gevorderden zoals Rob?

Deze post bedoelde ik :)

Nee het sloeg niet op Rob S, ik was het vergeten te quoten ;)
Losse gewichten zijn uiteraard heel nuttig, maar tijdens deze training wilde ik vooral hem het gevoel laten krijgen met een striktere uitvoering, als iemand al jaren een bepaalde manier is gewend met een oefening dan doe ik dat op die manier.
Het is een afwisseling in zijn ontwikkeling, machines kunnen net zo goed voor groei zorgen, het is maar in welke fase, Rob gaat in verschillende fases werken met daarbij de oefeningen die nodig zijn.
Smithmachines zijn vooral effectief omdat je niet meer hoeft te sturen en je volledig kan richten op het te trainen deel.
Er komen vanzelf meer filmpjes en ook dan zal je zien dat er net zo goed met vrije gewichten getraint gaat worden ;)

Nee ik ben alleen maar zijn executioner :D ik zorg voor de pijn, daar ben ik voor aangenomen :)

Zijn training zal bestaan uit vrije gewichten en machines, ik ben juist een voorstander van vrije gewichten, mits goed uitgevoerd, helaas zie ik teveel mensen met hun ego drukken en vergeten dat het niks anders gaat dan om de weerstand optimaal te benutten, optimaal resultaat met een minimale kans op blessures.

Ik ben de laatste tijd ook me ego op zij aan het zetten, mind muscle connection is killing. Fantastische oefening die cable flies met gestreke arme Robbie:thumb:.

Veel succes Rob.

Ik ben de laatste tijd ook me ego op zij aan het zetten, mind muscle connection is killing. Fantastische oefening die cable flies met gestreke arme Robbie:thumb:.

Veel succes Rob.

Als die connectie er is kun je op den duur ook zwaarder gaan, maar dan met de juiste vorm, samen met de juiste set of mind, is trainen nog lekkerder dan klaarkomen :D............

denk ik ???:D

Ik zou zelf eigenlijk denken dat Rob zo huge is geworden door te beuken en veel compounds te doen, en nu hij dit frame heeft er ook kan worden gedacht aan 'gekkere' oefeningen en meer isolatie e.d. Ik denk zelf in ieder geval dat de manier om zo ver te komen als Rob nu is, mits je natuurlijk het juiste genenpakket hebt en de dedicatie, je ook zo moet trainen zoals hij tot nu toe altijd heeft gedaan. Zwaar en hard. Maar jullie zijn goed bezig en ik vind de filmpjes vermakelijk. Take it to the next level, Rob ;)

Goede middag.

Ik vindt het alle maal erg intersand.

Ga het zeker volgen.

Ik vroeg me af hoeveel keer per week wordt er getraind?

En hoe willen julie aan ze mindere sterke punten werken.

Dor het te traine in een plit schema.
Of dor het apart te traine.

En Rob je hebt een top lichaam.
Veel succes boy.

The gift

is dat nie goede bijnaam?:P

Je weet dat Arnold ook maar een grap maakte he? :D

Nu wel dankzij jou :mad::D

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 16:10 ----------

Goede middag.

Ik vindt het alle maal erg intersand.

Ga het zeker volgen.

Ik vroeg me af hoeveel keer per week wordt er getraind?

En hoe willen julie aan ze mindere sterke punten werken.

Dor het te traine in een plit schema.
Of dor het apart te traine.

En Rob je hebt een top lichaam.
Veel succes boy.

De bedoeling word om de 2 dagen 1 dag rust.
Rob S is gewend met zware gewichten te trainen, maar daarbij gebruikte hij ook spieren die hij niet nodig heeft, het heeft niet veel zin als je verder wilt om dan allemaal te gaan richten om steeds zwaardere gewichten, dan moet je de uitvoering gaan verandering waar nodig om dat zwakke deel aan te pakken, wat dus niet wilt zeggen dat ie met lichte gewichten gaat trainen, het gewicht is alleen een middel om weerstand te verkrijgen, met de juiste uitvoering geeft dat weer enorm veel progressie.
Het is vooral nu zaak om de oefeningen een aantal weken vol te houden om te gewennen aan de uitvoering en daarbij steeds te verzwaren zonder te forceren.

Rob Schmitz The Talent

Op Berry de Mey Nut Facebook pagina bericht ik over het laatste nieuws van Rob. Ik nodig iedereen uit om de pagina "leuk" te vinden als je hem....tja, leuk vind :-) www.facebook.com/berrydemey

ik vind hem leuk;)

gestemd

Terug
Naar boven