Fitness Seller

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

aah brute foto super mooi fysiek geweldig!

De sups die Rob gaat gebruiken zijn:

Arginine ProElite
Casein Protein
Creatine
Leucine
Red Berry Energy
Whey Protein Isolate

Kan die er lekker tegenaan :)

Miss is het mierenneukerij :p maar ben benieuwd naar welke soort creatine? thanx en Rob suc6 in de toekomst , hoop nog veel meer dingen vanje te horen!

• Topic Starter Topic Starter
helpt het zoveel om leucine te nemen?

Leucine is erg belangrijk voor je herstel, maar ook voor een betere opname.
Het is afhankelijk van hoe je traint en in welk stadium je zit, daar zal Ibo dus zijn redenen voor hebben :)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 19:56 ----------

Miss is het mierenneukerij :p maar ben benieuwd naar welke soort creatine? thanx en Rob suc6 in de toekomst , hoop nog veel meer dingen vanje te horen!

Die van Berry de Mey Nutrition :D

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 20:00 ----------

Heb effe gekeken en het is de normale Creatine monohydraat :)

Waarop baseren jullie de doseringen?
Lichaamsgewicht?

Daar zal Robbie, Mascha of Berry op moeten antwoorden.

Heb zojuist alle schema's ontvangen dus we kunnen er tegenaan! Het voeding schema is heel verschillend tov wat ik nu doe, vooral qua producten. Zo zit er nu bv totaal iets van 600gr zoete aardappelen in, iets wat ik eigenlijk nog nooit heb gegeten. Ook is de verdeling voor een deel anders. Ben erg benieuwd hoe mijn lichaam erop gaat reageren.

De supplementen van Berry zullen ws morgen of overmorgen komen. Vanaf dan is het knallen! :D

Serieuze shit man, succes!

Zoete aardappelen zijn lekker, heb je gelukt mee!

Succes :D

Leuk sportschooltje, moet daar maar ook eens komen trainen :)

niet zo ver van hier, niet zoals jouw gym bijv. :p

Waar blijft die sportschoolruil dag nou rob! Had je toch een keer in je contest log gezet?

Ik vind het er steeds meer tegenvallen. Wordt weinig gedaan aan onderhoud en er is totaal geen verwarming. Nu gaat het nog als je vol aan het trainen bent, maar over een tijdje zal het net zoals buiten richting de nul graden gaan binnen.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 10:17 ----------

Waar blijft die sportschoolruil dag nou rob! Had je toch een keer in je contest log gezet?

Is er idd nog niet van gekomen nee, te druk gehad laatste tijd.

Ben je wel eens bij straatweg geweest? Daar is het 50 graden als het buiten 20 is ofzo :p

Een of het ander :p

Ik vind het er steeds meer tegenvallen. Wordt weinig gedaan aan onderhoud en er is totaal geen verwarming. Nu gaat het nog als je vol aan het trainen bent, maar over een tijdje zal het net zoals buiten richting de nul graden gaan binnen.

(maakt gelijk notitie) Rob S heeft dikkere trainingskleding nodig, ga ik gelijk regelen :D

Wat zijn je stats momenteel Rob? Ben echt benieuwd wat de professionele begeleiding je gaat opleveren!

Rond de 107kg en 8-9% met kleding aan. Zonder zal het wel ca 105kg zijn.

Echt relaxt die filmpjes kerel, komt goed met jou. Goede begeleiding, aanleg en de wil/motivatie hebben = succes behalen!

mooie filmpje echt dikke schouders en biceps man tjeee! toppie!

Terug
Naar boven