XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Leucine is erg belangrijk voor je herstel, maar ook voor een betere opname.
Het is afhankelijk van hoe je traint en in welk stadium je zit, daar zal Ibo dus zijn redenen voor hebben :)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 19:56 ----------

Die van Berry de Mey Nutrition :D

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 20:00 ----------

Heb effe gekeken en het is de normale Creatine monohydraat :)

Heeft een hoge dosis leucine nou meer voordelen dan een hoge dosis bcaa? En waarom gekozen voor alleen leucine ipv bcaa?

Daar zal Robbie, Mascha of Berry op moeten antwoorden.

Heb zojuist alle schema's ontvangen dus we kunnen er tegenaan! Het voeding schema is heel verschillend tov wat ik nu doe, vooral qua producten. Zo zit er nu bv totaal iets van 600gr zoete aardappelen in, iets wat ik eigenlijk nog nooit heb gegeten. Ook is de verdeling voor een deel anders. Ben erg benieuwd hoe mijn lichaam erop gaat reageren.

De supplementen van Berry zullen ws morgen of overmorgen komen. Vanaf dan is het knallen! :D

Zoete aardappelen zijn erg lekker.
Lekkerste vindt ik als ze in plakjes van een kleine cm worden gesneden en dan onder de gril. Leg er wel bakpapier tussen, anders plakt het aan je grill.
En dan smullen geblazen;)

Heb jullie nu ook een fullbody foto. Is wel leuk om de progressie ontwikkelingen te zien.
Succes verder.

chefkok Ibo;)

Komt er nog film met Rob & GJ samen?
semi erotsch graag:yarly:

• Topic Starter Topic Starter
Nee die komt er niet :)

Heeft een hoge dosis leucine nou meer voordelen dan een hoge dosis bcaa? En waarom gekozen voor alleen leucine ipv bcaa?

Hoge dosis is overbodig vinden wij, leucine word nu vooral gebruikt voor een betere opname van eiwitten.
BCAA heeft ook zijn waarde wanneer dat moment er is nu houden we het bij Leucine 10 gram verdeeld over 2 momenten.
Dat 10 gram ruim voldoende is bleek al uit eerdere tests bij verschillende atleten in verschillende sporten.

dan is het dus verstandiger te nemen in de bulk en dan in de cut bcaa?

Even weer een update! Heb alle supps van Berry ontvangen dus het gaat nu echt beginnen :D

rmuw4k.jpg

24vky1e.jpg

Over de werking van de Arginine en Leucine kan ik natuurlijk nog weinig zeggen. Ook de Red Berry Energy heb ik nog niet genomen want ik train nu redelijk laat en wil wel nog in slaap kunnen vallen!
Wat ik wel nogmaals moet zeggen is dat de Whey Isolaat echt lekker is. Dat is alvast een aanrader voor iedereen die graag een Isolaat Whey pakt ipv de normale Whey.
De smaak van de Caseïne is ook goed hij is alleen behoorlijk dik, maar dat is volgens mij normaal. Toen ik hem in de shakebeker deed met ca 300ml water had ik nog een paar kleine klontjes, met 400ml niet. Maar ik doe hem nu gewoon in mijn nieuwe blender, nog beter :D

Met mijn hamstring gaat het gelukkig alweer wat beter dus morgen kan ik eindelijk weer mijn benen gaan trainen...ze begonnen volgens mij wat massa te verliezen dus daar moeten we snel wat aan gaan doen ;)

Zal deze week proberen nog een paar foto's te maken...

Was trouwens zo leuk op die Expo, was in Birmingham dit jaar en Berry was daar ook en Mas nam hem mee naar alle grote en nieuwe namen zoals Jay, Wolf, Evan, etc etc, zoals altijd was Berry weer te bescheiden en hij dacht dat die jongens hem niet zouden kennen, maar het mooie was dat ze al gelijk wisten wie het was.
Mascha nam hem mee naar Evan Centopani en Mascha stelde hem voor, als een kind zo blij was Evan, helemaal perplex en bijna met tranen in zijn ogen dat een van zijn helden voor hem stond, als klein jochie had hij altijd de fotoos in de sportschool zien hangen waar zijn broer of oom oid trainde, en Berry herrinerde nog die hele dag en vertelde er vanalles over tegen Evan.
Later gaf Mas nog een foto aan Evan van Berry met een motiverende tekst, als een klein kind heeft ie 5 minuten staan staren en wel 100 x "thank you so much......thank you" zo mooi als je dat meemaakt :)
Zelfde met Dennis Wolf, ik liep naar Dennis en zei Dennis I want to introduce you to somebody?...."Somebody????...that's is Berry de Mey"!!!....zei ie :D gelijk moest iemand zijn Iphone pakken omdat ie een foto wilde van hem met Ber, Dennis bleek ook altijd een fan van zijn fysiek te zijn geweest, leuk om er dan weer bij te zijn.
Maar met Jay Cutler was het nog mooier, er stonden wel 1000 mensen in de rij en heel de voorkant van de stand stond vol, alsof het een feest was haha, Mas kent Jay heel goed dus die roep hem en ze mocht gelijk doorlopen, en ook zij vertelde dat dat ze hem aan iemand wilde voorstellen..."hey that's Berry de Mey" en heel de zaal had dat door dus er ontstond heel veel geduw en ineens stonden er 1000 mensen op 10m2 :D

_MG_3234.jpg

_MG_3144.jpg

_MG_3142.jpg

_MG_3132.jpg

_MG_3121.jpg

Toney Freeman vond het ook helemaal geweldig, die zei wel 20 keer "Berry you are the man"!!! Toney volgde altijd Berry zijn trainingen etc , omdat Berry ook een lange atleet was, leuke momenten zijn dat :)

_MG_3120.jpg

_MG_3114.jpg

O das echt handig ik zelf kan niet echt tegen al te veel caffeine .

Daarom neem ik liever thee dan een bakkie:)

O das echt handig ik zelf kan niet echt tegen al te veel caffeine .

Daarom neem ik liever thee dan een bakkie:)

Dat hebben er meer idd, daardoor vallen veel van die WO boosters al af, ik kan ook niet tegen de boosters met teveel caffeine, het werkt wel maar ik word er super nerveus van.
Mascha neemt bijvoorbeeld Arginine met een bak koffie voor dur training, die heeft van geen enkele booster een pomp maar wel met deze combi.

Hoi oke arginine dankje wel voor het advies.

Ga het ook effe aan de trainer in de sportschool vragnen of ik het kan gebruiken.

Ben nu bezig met wat gewicht te verliezen.
Had wat over gewicht.

Pffff is wel wenne moet nu van hem 2x per dag 2 schepjes whey gebruiken.

Mag na 19.00 geen kooly meer eten enkel een iets met eiwitten.

tonijn of kwark.

Is alle maal wennen voor mij.

Drm probeer ik ook overal mee te lezen.

Ps ik wist niet eens dat der zo veel soorten produchten op de markt waren.

nice pic!

leuke foto's en een leuk verhaal erbij!!

Dit verhaal is tog oud Robbie of ben ik in de war???

Dit verhaal is tog oud Robbie of ben ik in de war???

Het verhaal van de bijbel is nog veel ouder, word ook nog steeds verteld.
Of je in de war bent, ja dat ben je, maar dat staat hier helemaal los van :)

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 09:45 ----------

Haha had ik volgens mij ook al een keer in een topic van Masha gelezen ja.
Maar 2de keer was ook leuk om te lezen ;)

Vond ik nou ook :D is toch leuk die dingen, ik vertel ook nog 1000 keer tegen mensen dat ik voor het eerst Erika Mes zag...................die billen....zucht :):):):):)

Hoge dosis is overbodig vinden wij, leucine word nu vooral gebruikt voor een betere opname van eiwitten.
BCAA heeft ook zijn waarde wanneer dat moment er is nu houden we het bij Leucine 10 gram verdeeld over 2 momenten.Dat 10 gram ruim voldoende is bleek al uit eerdere tests bij verschillende atleten in verschillende sporten.

10 gram per dag? welke momenten?

Terug
Naar boven