AndroidHealthClinic

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Wel apart dat de 1 zegt 0.5gr per kg en de ander zegt dat 10gr meer dan genoeg is.

Waarom kunnen ze het nou nooit 1x met elkaar eens zijn :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Oh Berry, Mas, Rob en ik zijn het perfect met elkaar eens :)
Het gaat er niet om hoeveel je neemt maar wat het lichaam nodig heeft.

Oh Berry, Mas, Rob en ik zijn het perfect met elkaar eens :)
Het gaat er niet om hoeveel je neemt maar wat het lichaam nodig heeft.

Natuurlijk dat klopt, is dit oordeel gekomen uit eigen ervaringen bij jullie eigen atleten of heb je een onderzoek dat ergens te lezen is?

Laten we het vooral bij eigen ervaring zoeken bij veel atleten, zowel bij Pro als top amateurs in veel verschillende sporten, van atletiek tot aan BB :)
Wat zal je binnen krijgen aan Leucine via je voeding?
Een BBer zal met zijn hoeveelheid aan hoogwaardige eiwit al voldoende Leucine binnen krijgen, dus voeg je Leucine alleen nog toe op de momenten wanneer je lichaam er nog meer behoefte aan heeft.
Al zou Berry denk ik best blij zijn als ik zeg dat je 100 gram moet nemen per dag :D

Kijk, top informatie Robbie :)

Oh dat zal ik eens aan hem vragen?:)

Zal nog eens een training plaatsen! De benen waren aan de beurt. Nog maar even rustig aan gedaan want mijn hamsting is nog altijd niet 100%.

Leg extension - 4 sets - 10/10/10/10
Squat - 4 sets - 12/10/8/6. Zo diep mogelijk (beneden par). Voor de zekerheid niet hoger dan 160kg gegaan.
Hacksquat - 4 sets - 12/10/8/6. Dieper dan diep :D Opgebouwd tot 130kg.
Aduction machine - 4 sets - 10/10/10/10

Liggende leg curl - 4 sets - 10/10/10/10. Tot 30kg. Hopenlijk wordt de hamstring hierdoor weer wat sterker want dit zet natuurlijk geen massa aan.
Heb hierna ook geen oefeningen meer voor de hamstring gedaan want dat ging echt niet.

Kuiten op de legpress - 4 sets - 10/10/10/10
Standing calf raise - 4 sets - 12/10/8/6. Tot fullstack, 220kg meen ik.
Seated calf raise - 4 sets - 10/10/10/10

Niet zo'n bijzondere training maar dat komt door die k*thamstring. Duurt langer dan ik gehoopt had.

Kuiten knalden wel uit elkaar. Dit is iets wat ik nog nooit gedaan heb. Normaal deed ik max 2 oefeningen en zat ik een stuk hoger in reps. Hoop dat ze hier goed op gaan reageren.

Lekker bezig.
Hoe vaak in de week pak je calves aan?

sterke training!

Nouja qua gewichten viel het natuurlijk mee maar vond het alsnog wel een goede training ;)

De kuiten train ik 1 keer per week de eerstkomende 6 weken. Met zoveel oefeningen op 1 dag zal dat denk ik ook ruim voldoende zijn.

Van het weekend nog naar 4fun?

Nee de 19e ben ik er weer. Kan ook niet elke 2 weken daarheen rijden want het is toch echt een behoorlijk stuk rijden ;) Tegen de tijd dat de wedstrijd eraan zit te komen zal ik wellicht wel wat vaker gaan.

vind het toch een sterke training man! voor de zekerheid niet zwaarder dan 160kg squatten, als ik dat ooit op een dag zou mogen zeggen haha.

Mooie training man

Jezus rob, kan jij de komende 2 dagen wel trap lopen met zo'n kuiten training? :p

Van mijn kuiten heb ik eerlijk gezegd helemaal geen last, van mijn bovenbenen des te meer ;)

Vandaag borst, biceps en onderarmen getraint.

Fly's - 4 x 12 x 26kg
Dumbbell Press - 12 x 50kg / 10 x 55kg / 8 x 60kg / 6 x 65kg (gaat weer de goede kant op :D Heb hiervan ook filmpjes gemaakt maar helaas weer schuin opgenomen!
Incline BP smith machine - 12 x 80kg / 10 x 90kg / 8 x 100kg / 6 x 100kg
Cable fly's - 4 x 8 x 22,5kg

Hammer curls - 4 x 8 x 24kg
Concentration curls - 4 x 8 x 16kg
Wrist curls - 15 x 20kg / 12 x 20kg / 10 x 20kg / 8 x 20kg

En ik heb nog 2 nieuwe shirtjes binnen gekregen van X2X Training Gear, waarvoor dank Robbie ;)
Helaas beetje brakke kwaliteit foto's dus zal morgen nog wel een paar maken. Het zijn iig erg fijne shirtjes om in te trainen!

2i09a9l.jpg

svt35s.jpg

Laatst bewerkt:
nice nice Rob! En uploaden die fimpje schuin of niet schuin, ik draai wel me laptop een kwart :)

Edit/ zo te zien woon je op de bovenste verdieping :P

Terug
Naar boven