AndroidHealthClinic

BC Transfourmation Course Muscle M

Bezoekers in dit topic

succes man ik doe ook mee met de course:D
 
Interessant dit ik volg

Nice, zal proberen paar x per week een update te geven en bij vragen natuurlijk proberen te beantwoorden!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 11:11 ----------

succes man ik doe ook mee met de course:D

En hoe is jou eerste week verlopen? Ook een log geopend?
Zie je binnenkort wel een keer met 1 v.d. meetings/trainingen denk ik!
 
10ml olie is dat eetlepel vol?
 
Nice, zal proberen paar x per week een update te geven en bij vragen natuurlijk proberen te beantwoorden!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 11:11 ----------



En hoe is jou eerste week verlopen? Ook een log geopend?
Zie je binnenkort wel een keer met 1 v.d. meetings/trainingen denk ik!

hmmm... eerste week ging perfect alleen veel trek alweer na een uur ofzo , eten klaarmaken duurt wel lang savonds maar gaat prima , zaterdag ga ik weer langs om me voeding bij te scherpen , wel op alles krachtgains al:D en ja zie je 1 deze dagen wel;)
 
Waatom nu zaterdag al dan?zou toch 4weken wezen?
 
Waatom nu zaterdag al dan?zou toch 4weken wezen?

Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar.
Ik neem aan dat ze na 2 weken nog niet 123 kunnen vertellen hoe je lichaam in elkaar zit.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 12:03 ----------

10ml olie is dat eetlepel vol?

Ja een eetlepel vol inderdaad.
 
Maandag Rug + Biceps getraind + 30 min cardio
Dinsdag quads + kuiten getraind + 30 min cardio
Vandaag Schouders + hamstrings getraind + 2 buik

Dieet gaat ook lekker dus helemaal top!
Is inderdaad wel eentonig maar met je verstand op 0 kom je er wel vindt ik:)

Heb het idee dat ik minder vocht vasthoud en kracht neemt iets toe deze week.
Kan door de creatine komen of doordat gewend ben aan de oefeningen. Who knows?!

Nu me rijst + kip opeten en flinke bak sla erbij.

Als mensen nog ergens benieuwd naar zijn (behaalde bevinden, resultaten, doelen etc.), vragen maar!
 
Huh, ik dacht ook dat het 4 weken moest zijn? Is er dan iets veranderd of is dat alleen voor jou persoonlijk????
 
Huh, ik dacht ook dat het 4 weken moest zijn? Is er dan iets veranderd of is dat alleen voor jou persoonlijk????

Ik neem aan dat je het over Ruffryder16 hebt?
 
Klasse bezig 3x30minuten cardio is nog goed vol te houden he zal nog wel meer worden merk ook dat ik iets minder vol sta verder nog niks
 
Ja 3x30 minuten is goed te doen inderdaad!

Welke vorm van cardio doe jij dan?
Ik wissel meestal de fiets en de loopband af.
De fiets op stand 6 (niet te zwaar) en dan lekker trappen.
Als ik op de loopband sta zet ik hem meestal vrij schuin (stand 12 v.d. 15) en op een snelheid van 5.5 m/s (lekker doorwandel tempo) en zo een half uur lang snelwandelen.

Verder kijk ik series op me telefoon en het half uur is zo voorbij!
 
Op moment alleen nog maar gefiets zal straks,wel afwisseling worden
 
cardio doe ik zelf buiten , gewoon lekker 30 min hardlopen is 6 km ongeveer en bij mij persoonlijk veel effectiever als op de loopband bijv morgen voor mij de schouders aan de beurt vandaag rust:D
 
Huh, ik dacht ook dat het 4 weken moest zijn? Is er dan iets veranderd of is dat alleen voor jou persoonlijk????

nou ik heb het gewoon gevraagd, ook puur om me voeding want ik heb serieus trek na een uur , denk ook dat het komt omdat ik nu na me training ook een maaltijd eet , me maag ineens veel meer voedsel verwacht ofzo,
de meting voor de echte progressie is inderdaad om de 4 weken;)
 
nou ik heb het gewoon gevraagd, ook puur om me voeding want ik heb serieus trek na een uur , denk ook dat het komt omdat ik nu na me training ook een maaltijd eet , me maag ineens veel meer voedsel verwacht ofzo,
de meting voor de echte progressie is inderdaad om de 4 weken;)

Zodoende;)

Wat zou jij stats momenteel en hoe verloopt het allemaal?

Ik heb dindag benen getraind, gisteren weinig last maar vandaag zijn ze flink stijf.
Spierpijn in me rug valt mee dus die kan volgende week weer een tikkeltje zwaarder.

Zaterdag even me proteines bijvullen in de shop. Moet toch in de buurt zijn (Hoogvliet) dus pikken we die gelijk even op!

Vanmorgen door een vergadering tussen maaltijd 1 (havermout + proteines) en maaltijd 2 (40 gram bloem + 5 eieiwitten en 1 ei) telang gewacht. Zit gelijk met een max honger gevoel (A)

Weet iemand waar je vloeibaar eiwit kan kopen?
Zit nu elke ochtend te k*tten met het scheiden van het eiwit. GAat opzich ook wel maar z'n pak lijkt me makkelijker en beter doseerbaar.

Vanmiddag Borst + Triceps op het programma.
Ga er even flink tegenaan met me trainingsbuddy!!!:lifter:
 
Zodoende;)

Wat zou jij stats momenteel en hoe verloopt het allemaal?

Ik heb dindag benen getraind, gisteren weinig last maar vandaag zijn ze flink stijf.
Spierpijn in me rug valt mee dus die kan volgende week weer een tikkeltje zwaarder.

Zaterdag even me proteines bijvullen in de shop. Moet toch in de buurt zijn (Hoogvliet) dus pikken we die gelijk even op!

Vanmorgen door een vergadering tussen maaltijd 1 (havermout + proteines) en maaltijd 2 (40 gram bloem + 5 eieiwitten en 1 ei) telang gewacht. Zit gelijk met een max honger gevoel (A)

Weet iemand waar je vloeibaar eiwit kan kopen?
Zit nu elke ochtend te k*tten met het scheiden van het eiwit. GAat opzich ook wel maar z'n pak lijkt me makkelijker en beter doseerbaar.

Vanmiddag Borst + Triceps op het programma.
Ga er even flink tegenaan met me trainingsbuddy!!!:lifter:

me stats op de eerste meting was 80,2kg op 12% vet , dus voor mij is het noodzakelijk massa te pakken , het plan was me vet naar 10% te laten dalen en me gewicht gewoon omhoog , vandaag voor mij schouders hamstrings , mischien zie ik je zaterdag wel dan;)
 
Lekkere borst/tricep training net gehad.
Borst
Schuin dumbbelldrukken
Bankdrukken omgekeerde greep
Dumbbell flyes licht schuine bank
kabel crossover FST7

Triceps
Liggend tricepsstrekken
Dippen
Kabel strekken boven hoofd FST7

Lekker zwaar en hard getraind en na de training leeg en vol tegelijk:)

Morgen zwakker spiergroepen (paar rug oefeningen), buik en de laatste cardio sessie!

Nu rijst met kip:meal:
 
schema helemaal uitgevoerd: Check
Dieet netjes aangehouden: Check
1x per week cheaten: Check
3x per week 30 min cardio: Check
Helemaal in me element: Check

Gaat helemaal goed dus zo de eerste 2 weken.
Nog geen behoefte om te snoepen en andere dingen te eten, ook niet in het weekend.
Dit was voorheen wel anders hehe:rolleyes:

Morgen eiwitjes erbij halen en misschien willen ze me wel even doormeten.

Jullie horen nog van mij!
 
Klasse top week gehad weer dus ga zo door
 
Back
Naar boven