XXL Nutrition

BC Transfourmation Course Muscle M

Bezoekers in dit topic

Vandaag netjes me maaltijden op, even bij bodycentral langsgeweest voor wat nieuwe eiwitjes en daarna het hoogtepunt van de week: de cheatmeal.

Vorige week bestond deze maaltijd uit een lekkere steengril, deze week stond er 3 uur lang onbeperkt eten op het programma. Hier heb ik misdadig veel lekkers op:)
Hieronder een korte opsomming:
      • Hertenbiefstuk
      • zwaardvisfilet
      • Spaireribs
      • Rijst
      • Pasta
      • Olijven
      • Stukjes kaas
      • Makreel
      • Haring
      • Stukje taart
      • Glas met special nagerecht mix van de kok (caramel en andere zaken)
      • Slagroom
      • Stokbrood
      • Etc.

Ik denk dat jullie wel begrijpen dat ik vol zit en er weer een week tegenaan kan!
Verder tussentijdse meting gedaan vandaag en van de 18.5% naar de 17.8% gegaan in 2 weken tijd!
Zal uiteraard een stuk vocht etc. zijn maar toch. Is bijna procentje naar beneden!

Zo lekker uitbuiken op de bank!

Fijne avond allen!
 
Klasse man moooie cheatmeal heerlijk ik morge patat met stuk of 4/5snacks:-) jongens tevreden.over je vooruitgang?
 
Ik ben zeker tevreden.

Gisteren geen aanpassingen gedaan omdat goed gaat en over 2 weken kijken we verder.
Hopelijk dan nog stukje eraf en tegen de 17% aanzitten!
 
Ik ben zeker tevreden.

Gisteren geen aanpassingen gedaan omdat goed gaat en over 2 weken kijken we verder.
Hopelijk dan nog stukje eraf en tegen de 17% aanzitten!

Hun ook tevreden? Of had er meer vanaf moeten zijn?of juist minder?
 
gister ook wezen meten was van 12% naar 11% vet gegaan, en van 80.2kg naar 83.7kg dus gaat aardig , plus me schema is 350kcal opgeschroeft dus is even kijken wat het oplevert :D mooie progressie ook muscleM die 1 procent die je zakt is er toch 1 dus gewoon doorgaan;)
 
gister ook wezen meten was van 12% naar 11% vet gegaan, en van 80.2kg naar 83.7kg dus gaat aardig , plus me schema is 350kcal opgeschroeft dus is even kijken wat het oplevert :D mooie progressie ook muscleM die 1 procent die je zakt is er toch 1 dus gewoon doorgaan;)

Das wel heel goed voor 2weken he klasse ga zo door
 
gister ook wezen meten was van 12% naar 11% vet gegaan, en van 80.2kg naar 83.7kg dus gaat aardig , plus me schema is 350kcal opgeschroeft dus is even kijken wat het oplevert :D mooie progressie ook muscleM die 1 procent die je zakt is er toch 1 dus gewoon doorgaan;)

Dat is zeker niet gek man!
Wat hebben ze precies aangepast dan?
Maaltijd erbij, of hoeveelheden omhoog gegooid?
 
wonen jullie allemaal zo dichtbij dat je gewoon even langs kan komen? Ik woon op 1,5 uur/2uur afstand helaas.

Taille is in deze twee weken 3 cm afgenomen, gewicht hetzelfde.
 
wonen jullie allemaal zo dichtbij dat je gewoon even langs kan komen? Ik woon op 1,5 uur/2uur afstand helaas.

Taille is in deze twee weken 3 cm afgenomen, gewicht hetzelfde.

Ik woon op 30a40 min rijden afstand.
Maar moest toch in Hoogvliet zijn die dag dus dan kan je daarvoor net zo goed even 10 min omrijden om nieuwe sups te halen en even een meting te doen.

Van de rest weet ik uiteraard niet hoever ze weg wonen.
Volgens mij zijn er wel veel uit Rotterdam en omstreken die meedoen.
 
Ik moet 2uur en 40minuten rijden :(
 
20min van groningen af
 
Dat is zeker niet gek man!
Wat hebben ze precies aangepast dan?
Maaltijd erbij, of hoeveelheden omhoog gegooid?

350 kcals omhoog totaal kijken hoe het gaat , woon zelf hoogvliet en train ook in spijk dus ben er zo :D
 
20min van groningen af

Dat is een flink stukje rijden dan!
Doe je met meerdere uit de omgeving mee dat je kan carpoolen ofzo?

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 18:20 ----------

Vandaag weer Rug+Biceps getraind.
Alle oefeningen weer 1 stapje zwaarder gepakt!

Lattpuldown
Deadlift (4x90kg)
T-bar row ondersteunend
Kabelroeien FST7 style

EZ stang curl
Schuin bankje zittende dumbbell curl
Preacher curl 1 arm.

Daarna nog even buik gedaan en me 30 min cardio.
De training vloog voorbij!

De oefeningen allemaal een stap zwaarder en ging goed!
Volgende week weer wat verder opbouwen!

Morgen Hamstring+Schouders trainen en weer me cardio.

Gaat helemaal goed dus!
 
Lekker bezig hoor

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 19:20 ----------

al fysiek verschil?
 
Lekker bezig hoor

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 19:20 ----------

al fysiek verschil?

Ik heb zeker het idee dat het allemaal wat strakker begint te staan en me vriendin beaamd dit.
Nou kijkt ze natuurlijk wel door een Rozebril maar toch:P

Verder heb ik het idee dat de spieren allemaal wat voller komen te zitten en me gezicht wordt wat slanker (heb/had flink bolle kop:eek:)

Hoe zit het bij jou dan?

Doe jij nog iets van tussentijds meten, wegen etc. Ook al is het thuis op de weegschaal?
Misschien fotos vergelijken ofzo? Bij jou al zichtbare resultaten in fysiek?
 
Ziet er goed uit. Vet% wat naar beneden gegaan.:)
 
Ik heb zeker het idee dat het allemaal wat strakker begint te staan en me vriendin beaamd dit.
Nou kijkt ze natuurlijk wel door een Rozebril maar toch:P

Verder heb ik het idee dat de spieren allemaal wat voller komen te zitten en me gezicht wordt wat slanker (heb/had flink bolle kop:eek:)

Hoe zit het bij jou dan?

Doe jij nog iets van tussentijds meten, wegen etc. Ook al is het thuis op de weegschaal?
Misschien fotos vergelijken ofzo? Bij jou al zichtbare resultaten in fysiek?

Meet mijn taille elke week maar goed dat is niet super nakeuring maar denk zon 3,5 cm nu vanaf na 2weken ziet er allemaal niet zozeer strakker uit wel minder opgeploft
 
Ziet er goed uit. Vet% wat naar beneden gegaan.:)

Ja ben er zelf ook blij mee!
Op naar het volgende %tje vet en die daarna etc

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 08:41 ----------

Meet mijn taille elke week maar goed dat is niet super nakeuring maar denk zon 3,5 cm nu vanaf na 2weken ziet er allemaal niet zozeer strakker uit wel minder opgeploft

Ja misschien dat een betere omschrijving (minder opgeploft) als strakker.
Maar we zitten op de goede weg en 3.5cm van je taille af is ook niet verkeerd!
 
Goede avond allen!

Deze week gaat het trainen erg lekker.
Weer alle gewichten stukje zwaarder als vorige week.
het bankdrukken met omgekeerde greep deze x op 60kg en dat vindt ik toch niet gek voor de 3e week!
Daarna benen goed aangepakt gisteren en daar begin ik langzaam de vruchten van te plukken....

Nu me rijst+kip eten en bak sla als vervanging van de groentes.
Morgen zwakke spiergroepen, buik en cardio en deze week zit er weer op.

Volgende week volgens mij weer centrale meeting met alle body challange deelnemers.
Hopelijk ergens rond de 17% met dat vetpercentage. (lager mag altijd natuurlijk:))

Ik merk wel dat ik overal steeds meer lekkere zaken signaleer. Snoep/koeken waar eigenlijk nooit me oog op viel zie ik nu overal. Lijkt wel of iedereen bij de Mac aan het eten is etc. haha!
 
Back
Naar boven