AndroidHealthClinic

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Vanwege een sterke man wedstrijd aanstaande zaterdag heb ik besloten afgelopen wedstrijd niet mee te doen.
Maar hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn.
Wanneer is er weer een wedstrijd?

• Topic Starter Topic Starter
Vanwege een sterke man wedstrijd aanstaande zaterdag heb ik besloten afgelopen wedstrijd niet mee te doen.
Maar hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn.
Wanneer is er weer een wedstrijd?

21 mei 2011...en nu wel effies prioriteiten stellen en niets meer ertussen laten komen, hé ;)

rené, kan ik ergens zien op de site of ik inmiddels al aangemeld ben bij de NPB ?

rené, kan ik ergens zien op de site of ik inmiddels al aangemeld ben bij de NPB ?

Nee, maar ga ervanuit dat het O.K. is.
11 juni hebben we een Algemene Leden Vergadering en dan zal ik vragen of we hieraan e.e.a. kunnen veranderen.
De aanmelding wordt immers doorgestuurd naar de KNKF die de ledenadministratie doet...helaas duurt het dan een tijdje voordat mensen een bevestiging krijgen :o...dat moet efficiënter kunnen naar mijn mening.

Jullie hebben nu allemaal bijna een jaar de tijd om plannen te maken voorwat deze wedstrijd betreft...ik wil dus "straks" géén smoesjes horen dat iemand geen vervoer heeft ;).

Moest ik zelf kunnen met de autorijden zou ik het direct doen maar ik hang helaas van andere mensen af. En daarbij: wat is er mis met een beetje carpoolen? We moeten toch aan het millieu ook denken é ;)

Ik heb nog een mailtje naar de penningmeester gestuurd, bij hem komen ook aanmeldingen binnen (Pardeep Kailey, hij was ook op de beginnerswedstrijd een van de laders bij het DL).
En hij is ook op dit forum actief als kfc.
Hij heeft me laten weten dat nieuwe leden het volgende berichtje krijgen:
"bedankt en aanmelding wordt in behandeling genomen". :)

Vervolgens zijn wij dus ook afhankelijk van de KNKF, daar doet een zekere mevrouw Hofmans de ledenadministratie, maar zij werkt partime en heeft natuurlijk ook wel eens vakantie enz.

Helaas loopt niet altijd alles zo snel als op een wedstrijd van de NPB ;)...maar dan heeft dat meestal met andere factoren te maken.

allen, de uitslagen staan ook op mijn site en heb ik de uitslagen opgenomen in de toplijsten seizoen 2009-2010. Groeten, Wim

Hey sta op plaats 68! :clap:

De winnaar van de beginnerswedstrijd staat op plaats 21...MAAR laten we niet vergeten dat iedere deelnemer aan de beginnerswedstrijd RAW meedeed en in de lijst bij Wim (en ook andere lijsten) wordt er gekeken naar Wilkspunten en wordt er geen onderscheid gemaakt tussen RAW- en GEARlifters. We krijgen nu dus enigszins een vertekend beeld.

Daarom ben ik een voorstander om bij wedstrijden te vermelden of mensen RAW of in GEAR meedoen...het is slechts een formaliteit om een R of een G achter iemand zijn naam te vermelden.
Op dit moment wordt dit onderscheid dus nog niet gemaakt.
Ik doe zelf ook in gear mee aan wedstrijden, maar ben ook een voorstander van rawlifting...ik vind dan ook dat het niet of/of moet zijn maar en/en...iedereen bepaald overigens zelf of hij RAW of in GEAR lift.
Nu zijn het vaak twee kampen die tegen over elkaar staan...maar voor beiden is er naar mijn mening plaats...en iedere prestatie verdient respect! :)

Moest ik zelf kunnen met de autorijden zou ik het direct doen maar ik hang helaas van andere mensen af. En daarbij: wat is er mis met een beetje carpoolen? We moeten toch aan het millieu ook denken é ;)

Misschien heb ik tegen dan men rijbewijs ;)

• Like
Waarderingen: kane
Ik heb nog een mailtje naar de penningmeester gestuurd, bij hem komen ook aanmeldingen binnen (Pardeep Kailey, hij was ook op de beginnerswedstrijd een van de laders bij het DL).
En hij is ook op dit forum actief als kfc.
Hij heeft me laten weten dat nieuwe leden het volgende berichtje krijgen:
"bedankt en aanmelding wordt in behandeling genomen". :)

Vervolgens zijn wij dus ook afhankelijk van de KNKF, daar doet een zekere mevrouw Hofmans de ledenadministratie, maar zij werkt partime en heeft natuurlijk ook wel eens vakantie enz.

Helaas loopt niet altijd alles zo snel als op een wedstrijd van de NPB ;)...maar dan heeft dat meestal met andere factoren te maken.

ja ik zag pardeep net nog, maar ik had mu al eerder aangemeld via Piet legerstee bij Atlas dus dacht miss kan ik ergens zien of dat al door is. maar komt goed bedankt :)

Ik heb er met gerre over gesproken en normaal gezien mag je ons volgend jaar verwachten mits het te combineren valt met het bk en de examens:) tenzij ik een been verlies ofzo:D

Ik heb er met gerre over gesproken en normaal gezien mag je ons volgend jaar verwachten mits het te combineren valt met het bk en de examens:) tenzij ik een been verlies ofzo:D

Haha, gaan jullie serieus nu al dingen plannen voor volgend jaar? :D Das gek.

Je hebt toch meegedaan aan de BK? Want volgens mij kom je dan niet meer in aanmerking, not sure though.

BK ?? burger king ?

aah XD ik zat in de buurt toch :)

Terug
Naar boven