nullicedo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanwege een sterke man wedstrijd aanstaande zaterdag heb ik besloten afgelopen wedstrijd niet mee te doen.
Maar hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn.
Wanneer is er weer een wedstrijd?

rené, kan ik ergens zien op de site of ik inmiddels al aangemeld ben bij de NPB ?
...dat moet efficiënter kunnen naar mijn mening.Jullie hebben nu allemaal bijna een jaar de tijd om plannen te maken voorwat deze wedstrijd betreft...ik wil dus "straks" géén smoesjes horen dat iemand geen vervoer heeft.

rené, kan ik ergens zien op de site of ik inmiddels al aangemeld ben bij de NPB ?

...maar dan heeft dat meestal met andere factoren te maken.
Moest ik zelf kunnen met de autorijden zou ik het direct doen maar ik hang helaas van andere mensen af. En daarbij: wat is er mis met een beetje carpoolen? We moeten toch aan het millieu ook denken é![]()

Ik heb nog een mailtje naar de penningmeester gestuurd, bij hem komen ook aanmeldingen binnen (Pardeep Kailey, hij was ook op de beginnerswedstrijd een van de laders bij het DL).
En hij is ook op dit forum actief als kfc.
Hij heeft me laten weten dat nieuwe leden het volgende berichtje krijgen:
"bedankt en aanmelding wordt in behandeling genomen".
Vervolgens zijn wij dus ook afhankelijk van de KNKF, daar doet een zekere mevrouw Hofmans de ledenadministratie, maar zij werkt partime en heeft natuurlijk ook wel eens vakantie enz.
Helaas loopt niet altijd alles zo snel als op een wedstrijd van de NPB...maar dan heeft dat meestal met andere factoren te maken.

21 mei 2011...en nu wel effies prioriteiten stellen en niets meer ertussen laten komen, hé![]()
Ik hoop dat je alsnog de stap zult zetten tot het powerliftplankier (of bankdrukwedstrijden)...en ik respecteer je mening over gear...maar wellicht toch eens proberen?...niet geschoten is altijd mis![]()

Ik heb er met gerre over gesproken en normaal gezien mag je ons volgend jaar verwachten mits het te combineren valt met het bk en de examenstenzij ik een been verlies ofzo
![]()
Das gek.