AndroidHealthClinic

Ben je bang voor Marokkanen?? reactie ensow

Ik ben bang voor zwarte piet :)

Lijkt me geen serieus artikel. Volgens mij vette BS. Dat mensen zulke domme dingen denken weet iedereen, maar dat ze dit ook uiten naar media incl. foto lijkt mij fake.

Het zou me niets verbazen daar die foto's over het algemeen getuigen van enige achterlijkheid bij deze mensen. ;)

Ik moet wel toegeven dat ik soms op mijn hoede ben. Een Marokkaan is gemiddeld 160cm lang en weegt 55kg. Als ze dan in een groepje rondzwermen zit de schrik er altijd goed in dat ik val en er per ongeluk eentje zal verpletteren. Het is niet dat ik met een of andere organisatie op de ballustrades zal gaan staan, maar ik wil me wel inzetten om het leven ook voor lagere beschavingsvormen draaglijk te maken.

Ach, bang zijn voor Marokkanen is geen schande. Marokkanen zijn namelijk net beesten. Irrationeel, onvoorspelbaar en verschrikkelijk dom. Je weet nooit wat voor wapen onze smeltkroes-lieveling nu weer kan trekken.

Daar sla je de spijker op z'n kop. En niet te vergeten dat menig mens dingen heeft te verliezen wanneer hij een strafblad krijgt. Iets waar die marokkanen niet om malen. Ga je een gevecht in, dan klagen ze aan, heb je een punt op je strafblad en kun je het schudden als je pech hebt. Ik ga ze liever uit de weg. Veel teveel te verliezen voor zoiets.

Wat voor een BS is het nu, dat het zogezegd opgeblazen word door de media. 't is een k*tvolk, valt niets aan te doen. Media heeft daar niks mee te maken. Overal waar je ze tegenkomt zorgen ze voor ambras en het is 9/10 keer dat het met marokanen te maken heeft. en zoals gezegd ze hebben niets te verliezen dusjah. Ze gaan toch nooit een serieuze job hebben. Er zijn er inderdaad goeie bij, maar die zijn zelden te bespeuren.

Bang niet, maar als ik weet dat ze ergens staan dan zal ik toch kieken of ik een andere weg kan vinden, puur omdat ik geen zin heb in dat gezeik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rofl

Ik heb helaas een slechte ervaring gehad met een Marokkaan. Dus als ik zo'n type Marokkaan zie (dus pet op, sjawl over zn neus en irritant, dreigend gedrag, dan loop ik er liever met een boog omheen. Ik vertrouw die types niet.

toch wel grappig als je kijkt hoeveel mensen in dit topic al een slechte ervaring heeft gehad met een of andere Marokkaan...

conclusie: Marokkanen zijn gewoon k*t, vallen mensen lastig, slopen alles, rot crimineeltjes!

Op een paar uitzonderingen na uiteraard.

Mijn ervaring is dat die jochies van <20 gewoon k*t zijn, meestal als ze 20+ zijn, zijn het gewoon relaxte gasten.
Die moslims met grote baarden zijn vaak goede gozers, zolang je het niet over religie hebt, that is.

Mijn ervaring is dat die jochies van <20 gewoon k*t zijn, meestal als ze 20+ zijn, zijn het gewoon relaxte gasten.
Die moslims met grote baarden zijn vaak goede gozers, zolang je het niet over religie hebt, that is.

Met een normaal mens zou je overal over kunnen praten zonder enige problemen. Dus ook over religie.

K*t moslims.

ik heb familie wonen in marseille... Erg daar, echt erg! Indien je niet bang bent van marokkanen, maak eens een reisje naar marseille deze zomer en breng verslag uit in dit topic:D

Terug
Naar boven