Fitness Seller

Ben je bang voor Marokkanen?? reactie ensow

een marokaan die wapens trek zie ik niet snel gebeuren
maar jah dat gebruik je als sxcuus om niet tegen eentje te vechten;)

Waarom zou hij moeten vechten? Hier in de beschaafde wereld moet je je fikken thuishouden. Als je dat niet kan riskeer je het om in de bak gegooid en sociaal uitgesloten te worden. Het jammere is dat de staat daarvoor opdraait en niemand erbij wint.

Waarom zou hij moeten vechten? Hier in de beschaafde wereld moet je je fikken thuishouden. Als je dat niet kan riskeer je het om in de bak gegooid en sociaal uitgesloten te worden. Het jammere is dat de staat daarvoor opdraait en niemand erbij wint.

Maarja, die marocs hebben scheit aan de overhijt. je weet zelluf.

idd, en wanneer begin jij aan de verpichte cursus Nederlands.......

Overigens wel weer veel domme populistische antwoorden ( zoals ik niet anders verwacht had op dit forum). Kijk ik zal niet ontkennen dat jonge marocs vaak ruziezoekers zijn, maar daar ligt het probleem niet. Waar het probleem ligt is dat vele blanke Nederlanders/ Belgen simpelweg gewoon geen ballen hebben, in Nederland heerst ook geen machocultuur ( zoals dit wel het geval is in veel andere landen, waaronder Marokko) dus het is ook wel te begrijpen. Het bewijs hiervoor is regelmatig te horen/ lezen, want hoe vaak hoor je niet dat één persoon in een groepje blanken ( zo zal ik het voor het gemak ff benoemen) ruzie krijgt/ het mikpunt is met een groepje van evenzoveel of zelfs minder Marocs en dat de rest van zijn "maten" er tussen uit naait.

Ik heb vroeger ook regelmatig ruzie gehad met marocs en idd ze waren altijd met velen als zij jou uitdaagde, maar als je dan gewoon de kloten had om er tegen in te gaan of zelfs er meteen 1 neer te hoeken dan is het vaak zo afgelopen. Ik zeg niet dat ik er altijd ongeschonden vanaf ben gekomen; Maar als 'ze' weten dat je je niet zomaar gewonnen geeft, heb je hun respect en word je met rust gelaten.

Overigens is het in groepjes ruzie zoeken echt niet voorbehouden aan Marocs. Toen ik als jong pindaatje ( en 1 van de zeer weinige gekleurden in mijn woonplaats) ergens aan het spelen was, had ik het regelmatig aan de stok met van die "blanken" die altijd in groepjes ruzie met je zochten met de meest zielige excusen. Dus hoezo de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Is dit serieus? Hahahaha, wat een ontzettend trieste reply. :roflol:

Beschaafde wereld ? Beetje hoogmoedig. Enerzijds heb je verbale agressie, anderzijds heb je fysieke agressie. Voor 1 of andere reden is dat 2de taboe voor sommigen, terwijl dat eerste even erg (zoniet erger) is. Mocro's/turken/marginalen (aka laagopgeleiden :D) zijn gewoon beter in fysieke agressie, maar dat maakt ze nog niet barbaarser dan iemand die op een andere manier agressief is.

In de bak gegooid worden is ferm overdreven (hoeveel vechtpartijen onstaan er wel niet zonder erge gevolgen ?). En een sociaal isolement zie ik ook niet echt binnen de turkse/mocro's cultuur. (als je dat bedoelde, anders ist wel true :D)

Beschaafde wereld ? Laat me niet lachen. Enerzijds heb je verbale agressie, anderzijds heb je fysieke agressie. Voor 1 of andere reden is dat 2de taboe voor sommigen, terwijl dat eerste even erg (zoniet erger) is.

In de bak gegooid worden is ferm overdreven (hoeveel vechtpartijen onstaan er wel niet zonder erge gevolgen ?). En een sociaal isolement zie ik ook niet echt binnen de turkse/mocro's cultuur. (als je dat bedoelde, anders ist wel true :D)

Blabla, Marokkanen komen gewoon uit de steentijd. Een stel barbaren wat toegeeft aan hun oerinstincten. We zouden een soort Marokkaan-tuinen moeten maken. Net als dierentuinen. Kunnen wij beschaafde mensen kijken hoe dat zich ontwikkelt. Mooi dagje uit met de kleinkinderen. Zo voor het glas naar Marokkanen in kooien kijken, die af en toe een blond vmbo-sletje en een slof sigaretten krijgen toegeworpen.

Ik vind het gedrag van niet-marokkaanse marginalen niet zo anders dan marrokanen zelf qua fysiek agressie, wat toch wel aanwijst dat ras weinig toedoet. (maar imo wel iemand's intellectuele ontwikkeling)

Beschaafde wereld ? Beetje hoogmoedig. Enerzijds heb je verbale agressie, anderzijds heb je fysieke agressie. Voor 1 of andere reden is dat 2de taboe voor sommigen, terwijl dat eerste even erg (zoniet erger) is. Mocro's/turken/marginalen (aka laagopgeleiden :D) zijn gewoon beter in fysieke agressie, maar dat maakt ze nog niet barbaarser dan iemand die op een andere manier agressief is.

Ik heb nergens gerefereerd naar Turken en Marokkanen, of weet ik nog wat je allemaal bedoeld. Ik heb gezegd dat we hier in de beschaafde wereld leven en dat geweld hier niet getolereerd wordt. Dat jij daaruit afleidt dat ik bedoel dat Marokkanen en Turken onbeschaafd zijn moet je voor eigen rekening nemen.

Met dat sociale isolement bedoel ik dat je met een strafblad moeilijk aan werk geraakt en dus vele aspecten van het normale leven aan je ziet voorbijgaan. Je bent gebonden aan een heel krap budget om jezelf te ontplooien en thuiszitten zal niet veel bijdragen aan je sociale situatie.

Ok goed, dat turks/mocro/whatever is ook niet zo belangrijk. Mijn punt staat nog steeds vast en dat is hierop:

Ik heb gezegd dat we hier in de beschaafde wereld leven en dat geweld hier niet getolereerd wordt.

Blijft gewoon onzin, kom op. Alsof de westerse-wereld/west-europa/belgië (wat je ook met 'hier' bedoelt) zo heilig is...

Ok goed, dat turks/mocro/whatever is ook niet zo belangrijk. Mijn punt staat nog steeds vast en dat is hierop:

Blijft gewoon onzin, kom op. Alsof de westerse-wereld/west-europa/belgië (wat je ook met 'hier' bedoelt) zo heilig is...

Dus? Wat is je punt eigenlijk? Dat je bij bepaalde verwensingen iemand de schedel mag inslaan? Dan heb ik nog wel een hoop op te halen.

Wat ik wil zeggen is dat je jezelf beter wat tolerant opstelt en dat oerbelachelijke "eergevoel" inslikt. Geen reden om je lef te tonen en zomaar effe los te gaan omdat iemand iets zegt wat je in het verkeerde keelgat schiet. Waar ga je de grens hierbij trekken? Het is hier niet het wilde westen he. (ik zal maar geen Marokko zeggen zeker :D)

Mijn punt is dat sommigen zich verheven voelen (omdat ze vb niet vechten), maar dat ze wel gedrag vertonen dat imo even laag is. (ik zeg duidelijk 'sommigen' :D). Zo gaat mss ene arnoldfan niet snel zijn vuisten ophalen, maar is zijn niet-fysieke agressief gedrag toch even mongolide te noemen als een semi-gorilla mocro.

Wat ik wil zeggen is dat je jezelf beter wat tolerant opstelt en dat oerbelachelijke "eergevoel" inslikt. Geen reden om je lef te tonen en zomaar effe los te gaan omdat iemand iets zegt wat je in het verkeerde keelgat schiet. Waar ga je de grens hierbij trekken? Het is hier niet het wilde westen he. (ik zal maar geen Marokko zeggen zeker )

Gedeeltelijk mee akkoord. (maar over het gedeelte dat ik niet akkoord ben vind ik u mening even valide als een ander visie)

Mijn punt is dat sommigen zich verheven voelen (omdat ze vb niet vechten), maar dat ze wel gedrag vertonen dat imo even laag is. (ik zeg duidelijk 'sommigen' :D). Zo gaat mss ene arnoldfan niet snel zijn vuisten ophalen, maar is zijn niet-fysieke agressief gedrag toch even mongolide te noemen als een semi-gorilla mocro.

Dat kan best. Je zegt zelf dat het "even laag" is, dus voel je jezelf mss toch wel een beetje "verheven". Ik veronderstel dat je niet op eenzelfde niveau geplaatst wil worden. Waarom jezelf naar beneden halen vraag ik me dan af? Als een bepaalde opmerking je stoort, laat dan die persoon lekker gaarkoken en laat zien dat je ook daadwerkelijk een hoger wezen bent. De meeste drollen worden vanzelf wel opgeschept.

een marokaan die wapens trek zie ik niet snel gebeuren
maar jah dat gebruik je als sxcuus om niet tegen eentje te vechten;)
Nooit in Venlo geweest zeker. En dan als ze al in het voordeel zijn met een wapen durven ze nog niet alleen aan te vallen maar moeten hun vriendjes je vast houden zodat de andere op je in kan slaan.

Hopelijk kom ik snel weer zo'n figuur tegen mag die net als zijn soortgenoot baden in zijn eigen bloed.

Blabla, Marokkanen komen gewoon uit de steentijd. Een stel barbaren wat toegeeft aan hun oerinstincten. We zouden een soort Marokkaan-tuinen moeten maken. Net als dierentuinen. Kunnen wij beschaafde mensen kijken hoe dat zich ontwikkelt. Mooi dagje uit met de kleinkinderen. Zo voor het glas naar Marokkanen in kooien kijken, die af en toe een blond vmbo-sletje en een slof sigaretten krijgen toegeworpen.

jij leeft volgens mij ook in een steenen tijdperk,
het is volgens mij veel beter als ze mensen in kooien stoppen die zo denken

Nooit in Venlo geweest zeker. En dan als ze al in het voordeel zijn met een wapen durven ze nog niet alleen aan te vallen maar moeten hun vriendjes je vast houden zodat de andere op je in kan slaan.

Hopelijk kom ik snel weer zo'n figuur tegen mag die net als zijn soortgenoot baden in zijn eigen bloed.

ik weet niet wat je hebt meegemaakt maar waarscheinlijk heb je een trauma opgelopen terwijl je klappen hebt gekregen van EEN marokaan en zie je ze daarom 3x dubbel
en wat het "wapen" betreft,
je bedoelde zeker zijn vuisten

en wat bedoel je nou met Venlo

:roflol:

ik weet niet wat je hebt meegemaakt maar waarscheinlijk heb je een trauma opgelopen terwijl je klappen hebt gekregen van EEN marokaan en zie je ze daarom 3x dubbel
en wat het "wapen" betreft,
je bedoelde zeker zijn vuisten

en wat bedoel je nou met Venlo
Gast geen enkele Marrokaan heeft mij ooit buiten de ring verslagen in een straatgevecht.

Stelletje messentrekkers dat ook nog eens in puin wordt geslagen omdat ze niet met hun eigen wapen om kunnen gaan.

Dat nog buiten al die Marrokaanse en Turkse wijven die me benaderen omdat ze eens een Nederlandse pik willen voelen en zich van Allah af willen keren door zich te wijden aan het Odinisme en natuurgoden.

Alle marokkanen die ik heb gekend in mn leven waren agressief en als ik dacht dat ik een goeie had gevonden bleek het een iranees of een turk te zijn :lol:

Ik vind Cirkel wel rof.
Cirkel voor president!!!

voor 1 kwaadwillige marrokaan ben ik niet bang,voor 2 ook niet!een groep kwaadwillende marrokanen dan loop ik wel weg,maar goed dat geld ook voor boze belgen,friezen,groningers,duitsers etc. etc.

vind wel dat marocs snel agressief worden,sneller dan onze autochtone medemens!

Terug
Naar boven