- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die dp presses komen al in de buurt.
Hoe gaat het met de stones? Heb je daar een beetje ervaring mee? En wie gaat van jullie beginnen met de 90kg steen? Want daarna moet je afwisselen. Ik doe dan dus de 90kg en 110kg steen.
. Dus ik heb ze maar gespaard voor zaterdag. Volgende week wil ik ook weer meer volume gaan draaien, want de verzuring treed nu wel heel snel op. Trouwens nu ook helemaal geen last meer van me onderrug gehad, dus we gaan zien hoe het zaterdag gaat.Waarom zie ik jou niet meer events doen? We hebben nog een maandje.
Gratz met pr's.

netjes getraind Berry.
is deze OH Press strict?
goed sterk dan

De log is flink wennen en elke log is elke keer anders ook. Vaak een kwestie van herhalen idd.
Verder was die deadlift nice man! zie je volgende keer
Yoke is idd even zoeken naar de verhouding tussen de bar op je traps houden en het wiebelen. Houdt er ook rekening mee dat mijn yoke een lastige yoke is. De yoke heeft een buis van 60mm ipv 50. maar krijg je dan een yoke op de wedstrijd dan ben je gewoon prettig verrast.
Goed getraind. Groet Gijs.

Even 5 reps 200kg deadlift. Logisch dat de yoke dan wat minder gaat. Goed sterk bezig.
goed getraind berry.
en het is altijd raar met een log als een bepaald gewicht nog vrij easy gaat. en 2 kg zwaarder lukt niet meer
Spierpijn in de biceps? Dat zal komen door die log cleans, heeft iedereen last van in het begin. Aangezien je aangaf dat je de clean moeilijk vond kan de spierpijn in je biceps een teken zijn dat die de limiterende factor zijn. Misschien wat hammer curls in je gym training gooien?