- Waardering
- 0
iK ben ook opgevoed met het idee dat je leven gewoon 1 grote leerweg is en dat je meerdere levens moet lijden, sommige meer dan andere voordat je het pad naar de zogenaamde verlichting heb volbracht
alles wat je meemaakt in dit leven heeft een reden, toeval bestaat niet. Het mooie hiervan is dat je veel bewuster gaat leven.
Mijn ouders zitten bij het Lectorium Rosicrucianum, oftewel het zijn Rozenkruizers. Dit is totaal geen zweverige overtuiging of what so ever zij geloven in reincarnatie en in een levenspad wat meerdere levens omvat.
als je het interessant vind om er eens wat van te lezen kan je je er misschien eens wat over op zoeken. Misschien ook wel leuk voor jou ericR
Lectorium Rosicrucianum
alles wat je meemaakt in dit leven heeft een reden, toeval bestaat niet. Het mooie hiervan is dat je veel bewuster gaat leven.
Mijn ouders zitten bij het Lectorium Rosicrucianum, oftewel het zijn Rozenkruizers. Dit is totaal geen zweverige overtuiging of what so ever zij geloven in reincarnatie en in een levenspad wat meerdere levens omvat.
als je het interessant vind om er eens wat van te lezen kan je je er misschien eens wat over op zoeken. Misschien ook wel leuk voor jou ericR
Lectorium Rosicrucianum
Laatst bewerkt:

? laat me niet lachen die gasten leven nog in de middeleeuwen en gaan niet met hun tijd mee, hetzelfde geld voor de Islam. Gelukkig zijn er ook nog afsplitsingen van allerlei geloven die gewoon met hun tijd zijn meegegaan. En echt in het hier en nu staan. verdiep je er eens in dan kom je misschien nog een hoop leuke dingen tegen die je kunnen helpen in je leven