MuscleMeat

Bestaat er een hemel of een hel?

Peiling Peiling Bestaat er een hemel of een hel?

• Totaal stemmers
    105
wat raar...............of luisterde GOD gewoon niet, omdat het niet vanuit je hart kwam?

bijna ALLES waarom ik heb gebeden heb ik ook gekregen........soms op een iets andere wijze dan ik verwacht had, maar toch!!

GOD heeft me meer malen een nieuwe job gegeven, terwijl ik soms weinig zin had om te solliciteren.............bij de laatste jobs ben ik gelijk in het 1e gesprek al aangenomen, terwijl mijn huidige job eigenlijk boven mijn kwalificaties ligt!
:D

Haha, volgens mij zijn er genoeg dingen waarmee god je hard genaaid heeft. Als iemand wel reden heeft om een Atheïst te zijn ben jij het wel :roflol:

:roflol: Ik zit prima in mijn vel, maar waarom verknal je ieder topic met die ellenlange bullshit postings? Echt buiten jezelf begrijpt niemand er een hol van en eigenlijk wil ook niemand het ook begrijpen. Het gaat echt totaal nergens over.

Zie het als opbouwende kritiek, ook al ziet het er nu enigzins afbrekend uit.

Ik zie liever lange postings met een mening dan mensen die grappen maken over een serieuze vraag.
Je zal mijn mening ook wel niet delen dat het hier soms net een kleuterklas is.
En dat ik het zelf al begrijp is al iets he,.. zou erger zijn als ik dingen zeg die ik zelf niet snap.
En geloof me, er zijn genoeg mensen hier op het forum die dat heel goed begrijpen of er geïnteresseerd in zijn.
Dat het jou petje te boven gaat kan ik niks aan doen,.. wat je wel zou moeten weten is dat je het neutraal moet bekijken.
En dan zie ik het als opbouwende kritiek.

Ik zie liever lange postings met een mening dan mensen die grappen maken over een serieuze vraag.
Je zal mijn mening ook wel niet delen dat het hier soms net een kleuterklas is.
En dat ik het zelf al begrijp is al iets he,.. zou erger zijn als ik dingen zeg die ik zelf niet snap.
En geloof me, er zijn genoeg mensen hier op het forum die dat heel goed begrijpen of er geïnteresseerd in zijn.
Dat het jou petje te boven gaat kan ik niks aan doen,.. wat je wel zou moeten weten is dat je het neutraal moet bekijken.
En dan zie ik het als opbouwende kritiek.

Als jouw postings serieus zijn waarom moet je het dan uitsmeren over 80 pagina's waarin de conclusie ergens halverwege staat.
Een mening hebben over iets is 1, maar het correct kunnen formuleren zonder in slaap te vallen tijdens het lezen van de tekst is 2.
In het geval van jouw lappen tekst is het net als met een slecht nummer op een cd skippen naar de volgende.

Ik heb mijn mening zoals je zegt als duidelijk uitgesmeerd over 80 pagina's, dus skip ik mijn antwoord even.

:roflol: Ik zit prima in mijn vel, maar waarom verknal je ieder topic met die ellenlange bullshit postings? Echt buiten jezelf begrijpt niemand er een hol van en eigenlijk wil ook niemand het ook begrijpen. Het gaat echt totaal nergens over.

Zie het als opbouwende kritiek, ook al ziet het er nu enigzins afbrekend uit.

Mocht hij ons nog vertellen hoe hij aan deze informatie kwam, dan was het nog interessant geweest (vanuit psycho-medisch standpunt dan :D).

Waarom nadenken over wat er gebeurd na de dood? Denk liever na wat je met je leven wilt doen!

Mijn petje te boven :roflol: Musclebear, wat jij uitkraamt gaat ieders pet te boven. Het gaat namelijk helemaal nergens over. Zweef lekker door, maar voor dit soort discussies moet je toch van betere huize komen dan die zweefzooi.

Hoe weet je dat dat zo heet?

Dat hebben de orbjes mij in mijn oor gefluisterd.
Nee hoor, gewoon nadenken, beetje lezen, beetje praten, beetje geloven,..niks bijzonders eigenlijk. :D

Akasha betekent oerstof.
Daarmee wordt de trillende energie bedoeld waaruit al het stoffelijke is opgebouwd, het iets dat achter de atomen ligt buiten de grens van rationaliteit dat is het oergeheugen van de mensheid en universeel intellect tegelijkertijd.
Het is daarbij de werkplaats van de scheppende verbeelding.
Hier liggen de grotere geestelijke waarden en ideeën opgeslagen, zoals die sinds onheugelijke tijden zijn beproefd en beleefd, en het resultaat van alle ervaringen.

De Akasha kroniek is niet zintuiglijk waarneembaar en het bestaan ervan is bij de huidige stand der wetenschap niet te bewijzen, toch twijfelen zelfs veel grote geleerde niet aan het bestaan ervan.
Paranormaal begaafde mensen putten er hun kracht of geestelijke energie uit.

Men kan deze kroniek het beste voorstellen als een soort elektromagnetische opname apparaat dat de hele aardbol omgeeft onze stem kan worden opgenomen op een bandrecorder en onze bewegingen op een film, zo neemt de Akasha kroniek alle handelingen en gedachten van mensen op.
Grote filosofische stromingen en uw eigen levensvragen, wereldoorlogen en het ongeluk van tante leen.
Alles wat er in het verleden gebeurd is en nu gebeurd, evenals de toekomst tendensen zoniet de toekomst zelf, zijn opgenomen in deze reusachtige computer.
Niets gaat verloren.
En wat de kroniek bevat kan in onze stoffelijke wereld worden teruggevoerd.
Daartoe moet het in zintuiglijke aanneembare vorm worden gebracht. Hoogstwaarschijnlijk hebben paranormale mensen toegang tot deze kroniek doordat ze er via gedachtetrillingen op zijn afgestemd.
Een druk op hun innerlijke knop leggen ze het gewenste contact, daar moet een aanleiding toe zijn.
Want er is niets verborgen dat niet openbaar zal worden!

waarom sneeuw, en geen hagel?

Hagel mag ook,..zachte dan.
Het maakt niet uit, zie dit als voorbeelden,... je bepaalt je eigen werkelijkheid,.samen met andere.
Regen daar dient voor geen andere reden dan als schoonheid en vermaakt voor onze ziel.

Mijn petje te boven :roflol: Musclebear, wat jij uitkraamt gaat ieders pet te boven. Het gaat namelijk helemaal nergens over. Zweef lekker door, maar voor dit soort discussies moet je toch van betere huize komen dan die zweefzooi.

Inderdaad dat "copy paste"gelul gaat nergens over.

Voor jou gaat het nergens over omdat je het niet snapt en er ook geen moeite voor doet om het te snappen.
Maar wel moeite doen om te zeggen dat het volgens jou nergens over gaat.
Dat gaat dus nergens over.... :rolleyes:

Kerel, je snapt het zelf niet eens. Je knalt hier gewoon wat neer dat je haalt van die zweefsites en verder komt er weinig zinnigs aan bijdragen van je hand. Flooding in een topic kan ook leiden tot sancties, discussies moeten wel leesbaar blijven en overzichtelijk.

Knap dat jij kan bepalen of ik het zelf snap of niet.
Ik haal helemaal niks van zweefsites !!!
Ik weet niet wat jij ziet als flooding,.. geef maar een getal aan regels hoelang een mening mag zijn, en dan zal ik mij daar aan houden.

Wat bedoel je met discussies moeten leesbaar blijven en overzichterlijk?
Het is toch logish dat niet alles aangenaam is van iedereen om te lezen, en als mensen het niet snappen dan lezen ze het toch gewoon niet, of vragen net als Blackadder wat ik bedoel en of ik het wat kan uitleggen,.. net of een topic gebonden is aan een aantal pagina's
En het is niet overzichterlijk voor jou, voor weer anderen is het gemakkelijk te overzien.
Je probeert voor iedereen te praten, en dat moet je niet doen..kerel.

Ik ben mod, het is mijn job om voor anderen te praten. Als de boodschap niet duidelijk genoeg was is dat jammer, maar graag die zweefzooi uit serieuze discussies houden.

Terug
Naar boven