Fenrir
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben mod, het is mijn job om voor anderen te praten. Als de boodschap niet duidelijk genoeg was is dat jammer, maar graag die zweefzooi uit serieuze discussies houden.
Ik ga ervan uit dat ik als ik dood ben ophoud te bestaan, vind ik wel een geruststellende gedachte.![]()
Het is ook een feit dat mensen die geloven, over het algemeen gelukkiger zijn dan ongelovige.
Zeg dat tegen al die gelukkige gelovigen in de favela's van Brazilie of tegen al die gelukkige gelovige Afrikanen die omkomen van de honger. Toch mooi dat hun god ze laat creperen, ik denk dat ze echt zielsgelukkig zijn dat hun dit lot is overkomen.
Voor jou gaat het nergens over omdat je het niet snapt en er ook geen moeite voor doet om het te snappen.
Maar wel moeite doen om te zeggen dat het volgens jou nergens over gaat.
Dat gaat dus nergens over....![]()
Het lijkt dat veel ongelovigen ook geen zin hebben in een leven na dit leven.
Het is toch normaal dat je een eeuwig leven wil hebben..
De hemel is niet meer dan een betere plaats dan de aarde.
Want als de aarde al een hemel was, dan hoefde we daar niet meer naar toe...
Het is ook een feit dat mensen die geloven, over het algemeen gelukkiger zijn dan ongelovige.
En daar ligt ook de kracht van het weten.
Dat zijn stukken die ik 15 jaar geleden zelf heb overgeschreven en uitgewerkt uit verschillende filosofishe boeken die ik op een floppy heb.
En dan alleen stukken waar ik de vonk bij voelde.
Dus alles wat je van mij leest dat is mijn deelbare mening en mijn visie !!!
En al raakt het voor jou nog kant, nog wal,...het drijft !!!
*Filosofische
*noch
*noch
Heb je toevallig ook een boek met Nederlandse spelling op een floppy?
Die zou ik maar gauw gaan zoeken!

Dat zijn stukken die ik 15 jaar geleden zelf heb overgeschreven en uitgewerkt uit verschillende filosofishe boeken die ik op een floppy heb.
En dan alleen stukken waar ik de vonk bij voelde.
Dus alles wat je van mij leest dat is mijn deelbare mening en mijn visie !!!
En al raakt het voor jou nog kant, nog wal,...het drijft !!!

Wishful thinking, de eeuwige jeugd in de hemel...Het lijkt dat veel ongelovigen ook geen zin hebben in een leven na dit leven.
Het is toch normaal dat je een eeuwig leven wil hebben..
De hemel is niet meer dan een betere plaats dan de aarde.
Eerst ben je nog zo stellig dat niemand kan weten wat een ander denkt en voelt, maar de allomvattende zaligheid van het geloof is plots een feit. Ha ha ha.Het is ook een feit dat mensen die geloven, over het algemeen gelukkiger zijn dan ongelovige.
En daar ligt ook de kracht van het weten.
Goede vraag trouwens; mensen vragen naar hun mening/ervaring over hoe het is om dood te zijn.Ik kan niet geloven dat je na je dood 'niks' bent of zo, misschien ligt dat aan mij, maar ik kan het me niet voorstellen hoe dat zou zijn.