AndroidHealthClinic

Big-T overleden, Condoleance topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tijl was iemand met een grote passie voor de sport en alles eromheen zoals ook het forum en zijn kennis delen.
Ik weet ook dat hij zijn hart op de goede plek had en waar kon zijn hulp, tips en adviezen gaf.
 
Rip
Sterkte aan allle na-bestaande
 
Al 4 jaar, rust zacht op de eeuwige prairie beste buffel:(
 
Tempus fugit... Rip T. Kom toch altijd weer terug op dit forum en ik vind het mooi om te zien dat het in de kern eigenlijk nooit veel veranderd is. Big T zou tevreden zijn denk ik.
 
RIP Legend
 
Mooi om te zien dat we toch weer allemaal terugkeren hier. Al die bekende namen zouden T blij maken!
 
Rust in vrede vriend.

10 jaren weg geweest, we're coming back, Big T watch over me!
 
Heb nu pas door hoe bizar jong Grote T was toen hij overleed. Volgens mij pas net 37 jaar?
 
Tijl was jonger dan mij.... Toch leek het alsof hij zoveel wijzer was....
 
Lieve T....je verjaardag net geweest. Hoe vreemd en verdrietig blijft het voelen. Maar hoe mooi dat je nog steeds ‘leeft’ hier op het topic. Wat zou je enorm tevreden zijn geweest ;) je wordt gemist kanjer!
 
Lieve T....je verjaardag net geweest. Hoe vreemd en verdrietig blijft het voelen. Maar hoe mooi dat je nog steeds ‘leeft’ hier op het topic. Wat zou je enorm tevreden zijn geweest ;) je wordt gemist kanjer.
 
Al bijna weer 5 jaar geleden.... Wat gaat de tijd gevoelsmatig toch hard voorbij.
 
Het is belangrijk dat we dit forum "levend en gezond" houden. Voorlopig doen de moderators een sublieme job. De sfeer is de laatste 2 jaar echt terug veel beter. BigT mag trots zijn.
 
5 jaar alweer... Niet normaal hoe snel de tijd voorbij vliegt als je een ouwe zak bent geworden.
 
Back
Naar boven