MuscleMeat

Big-T overleden, Condoleance topic

Rust in vrede Big T, Bedankt voor de mooie jaren, veel sterkte aan de nabestaanden

Bizar nieuws. Kon het niet geloven toen ik het las. Kende Big-T niet persoonlijk maar respect voor wat hij heeft opgezet en zijn inzet voor dit forum. Nog veel meer voor hoe hij tegen die ziekte gestreden heeft. Aan zijn strijdlust zal het niet gelegen hebben! RIP en bedankt voor alles.

Ik was dit keer niet 1 van de eersten om te reageren hier. Ik heb wel al 2 dagen mee zitten lezen maar moest het echt laten bezinken. Zelfs nu nog zit ik vol ongeloof. Ik kende Tijl al 12 jaar. Hoewel ik hem in persoon nooit ontmoet heb, kan ik wel stellen dat ons contact meer als alleen op dit forum was. Nachten lang hebben we zitten discussiëren over van alles en nog wat. Weken met serverproblemen bezig geweest, lief en leed gedeeld, ook op persoonlijk vlak. Zelfs nog wat zakelijke samenwerking met hem mogen hebben, ook buiten dit forum om.

Het blijft onwerkelijk voelen, maar langzaam aan begin ik te beseffen dat ik een goeie vriend kwijt ben. Ik zal je missen Tijl. Rust zacht.

Ik was dit keer niet 1 van de eersten om te reageren hier. Ik heb wel al 2 dagen mee zitten lezen maar moest het echt laten bezinken. Zelfs nu nog zit ik vol ongeloof. Ik kende Tijl al 12 jaar. Hoewel ik hem in persoon nooit ontmoet heb, kan ik wel stellen dat ons contact meer als alleen op dit forum was. Nachten lang hebben we zitten discussiëren over van alles en nog wat. Weken met serverproblemen bezig geweest, lief en leed gedeeld, ook op persoonlijk vlak. Zelfs nog wat zakelijke samenwerking met hem mogen hebben, ook buiten dit forum om.

Het blijft onwerkelijk voelen, maar langzaam aan begin ik te beseffen dat ik een goeie vriend kwijt ben. Ik zal je missen Tijl. Rust zacht.

Ik denk dat er meerderen zijn op DBB, die Tijl op een soortgelijke manier hebben ervaren, maar wat ik mij toch ook afvraag is of er überhaupt iemand is geweest die hem ook daadwerkelijk heeft ontmoet?

Beetje bizar eigenlijk dat zelfs moderators zoals jij die hem -net als ik- al 12 jaar kent hem nooit irl een handje hebt geschud.
Ik dacht altijd dat het mod 'personeel' af en toe een gezamenlijke BBQ hadden of iets dergelijks, maar blijkbaar helemaal niet dus......

Ik denk dat er meerderen zijn op DBB, die Tijl op een soortgelijke manier hebben ervaren, maar wat ik mij toch ook afvraag is of er überhaupt iemand is geweest die hem ook daadwerkelijk heeft ontmoet?

Beetje bizar eigenlijk dat zelfs moderators zoals jij die hem -net als ik- al 12 jaar kent hem nooit irl een handje hebt geschud.
Ik dacht altijd dat het mod 'personeel' af en toe een gezamenlijke BBQ hadden of iets dergelijks, maar blijkbaar helemaal niet dus......

Ik heb vandaag nog met iemand gepraat die samen met Tijl in de klas heeft gezeten :)
Hij was wel erg op zijn privacy gesteld ook.

Rust zacht..

Damn, dit slaat in als een bom.. vreselijke kut ziekte ook.

Rust zacht T.

Damn, dit slaat in als een bom.. vreselijke kut ziekte ook.

Rust zacht T.

Rust zacht Big-T! Bedankt voor alle kennis & inspiratie.

Lees het nu pas.
Ik dacht dat hij aan de betere hand was maar elke keer als ik dat bucket list topic zag staan moest ik hier al aan denken.
Ik kende hem verder niet maar iedereen die aan zo een ziekte sterft gaat te vroeg.

R.I.P Big-T

Damn, schrikken. Ben niet actief meer op dit forum, maar Big-T is met zijn dbb.nl voor een groot deel verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling van mijn passie voor de krachtsport. Ik heb ook nooit geweten dat hij nog zo jong was. Vanwege zijn expertise en professionele aanpak ging ik er gemakshalve vanuit dat hij al een stuk ouder was! Helaas heeft hij nooit oud mogen worden. Droevig en eeuwig zonde.

Rust zacht en bedankt voor alles Tijl

Gecondoleerd, al ben ik geen actief forum member toch is het schrikken. Zoals zovele al gezegd hebben dacht ook dat het beter ging...
Dit geeft toch een gevoel van meer uit je leven halen.

Merci dat je veel gedaan hebt voor de krachtsport!

Stap net binnen van een vakantie. Vertrokken op de 28e en bewust geen enkele social media bekeken, even snel het forum checken en dan dit...

Moet het nog bevatten want dacht net als velen dat de strijd hard, zwaar en moeizaam was maar dat het met kleine stapjes de goede kant op ging.
Dacht ook dat de medici dit bij zo'n jonge vent wel zouden kunnen handelen en de 'klus' met de moderne wetenschap zouden klaren. Wat naïef van mij zeg..

Bedankt Tijl voor je vertrouwen de afgelopen jaren. Jou verliezen raakt mij persoonlijk en ik wens alle forum leden die je een warm hart toe droegen en uiteraard je dierbaren heel veel sterkte.

Het blijft zo onwerkelijk nog :(

37 ddamn.

RIP..

Terug
Naar boven