Erbmohle
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was dit keer niet 1 van de eersten om te reageren hier. Ik heb wel al 2 dagen mee zitten lezen maar moest het echt laten bezinken. Zelfs nu nog zit ik vol ongeloof. Ik kende Tijl al 12 jaar. Hoewel ik hem in persoon nooit ontmoet heb, kan ik wel stellen dat ons contact meer als alleen op dit forum was. Nachten lang hebben we zitten discussiëren over van alles en nog wat. Weken met serverproblemen bezig geweest, lief en leed gedeeld, ook op persoonlijk vlak. Zelfs nog wat zakelijke samenwerking met hem mogen hebben, ook buiten dit forum om.
Het blijft onwerkelijk voelen, maar langzaam aan begin ik te beseffen dat ik een goeie vriend kwijt ben. Ik zal je missen Tijl. Rust zacht.
Ik denk dat er meerderen zijn op DBB, die Tijl op een soortgelijke manier hebben ervaren, maar wat ik mij toch ook afvraag is of er überhaupt iemand is geweest die hem ook daadwerkelijk heeft ontmoet?
Beetje bizar eigenlijk dat zelfs moderators zoals jij die hem -net als ik- al 12 jaar kent hem nooit irl een handje hebt geschud.
Ik dacht altijd dat het mod 'personeel' af en toe een gezamenlijke BBQ hadden of iets dergelijks, maar blijkbaar helemaal niet dus......