XXL Nutrition

Big-T overleden, Condoleance topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dacht dat het beter ging :( veel sterkte aan de nabestaanden.
 
Rust zacht Big-T :(
 
Schiet me net te binnen,big T z'n topic over de bucket list.

Hoop dat hij nog heeft kunnen doen wat hij absoluut wou
 
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
 
RIP bedankt voor de jaren aan leesplezier hier
 
Shit... Als lid sinds 2002 heb ik de nodige online gesprekken met Tijl gehad. Ik lees en post láng niet meer zoveel zoals ik hier vroeger deed maar was wel op de hoogte van zijn ziekte, echter had ik het idee dat hij aan de beterende hand was. Ik las toevallig het bericht van MrJ op het Tweakers forum. Ook al kende ik Tijl niet irl, dit is toch wel een klap en ben er even stil van.
 
Veel sterkte aan de nabestaanden.

Het volgende op mijn site gepost, indien een moderator van mening is dat dit ongepast is, dan verwijder ik het wel.

"Deze post ging ik eigenlijk later doen, maar wegens omstandigheden post ik het vandaag.

Al sinds 14 januari 2004 ben ik lid van het Dutchbodybuilding (DBB) forum. Onlangs werd de naam nog gewijzigd naar bodybuilding.nl.
Ik heb er veel geleerd en ook wel veel gelachen, bvb. in het Gare Hanenhok vroeger.

Nu is de oprichter Big-T onlangs overleden na een jarenlange strijd tegen acute leukemie. De laatste tijd leek het beter te gaan met hem en dan ging het ineens zeer snel verkeerd blijkbaar. Het nieuws heeft het forum pas vandaag bereikt.
Alhoewel ik Big-T niet persoonlijk heb gekend, volgde ik en mijn vriendin zijn strijd wel.
20 mei 2015 had ik via pm gevraagd of ik DBB als sponsor mocht zetten op mijn site, wat hij ok vond.

Big-T je hebt deze ellendige ziekte met veel waardigheid gedragen en een ongelofelijke vechtersmentaliteit tentoongesteld.
Je strijd is gestreden maar ik zal je blijven herinneren als een zeer positief iemand."​

Mijn vriendin heeft nog medische verslagen over hem getypt, waar ze mij dan niets over mocht zeggen wegens beroepsgeheim.
De prof hematologie van het UZA is een echte topdokter, als ik haar zo bezig zag in het gelijknoemend programma http://www.vier.be/topdokters/deelnemers/prof-tessa-kerre
 
T. is degene geweest die ons hier een kans heeft gegeven ons te bewijzen en te laten groeien. Zonder DBB had M.M. nooit de start gehad die het gehad heeft. Daar zullen wij hem eeuwig dankbaar voor zijn. Ook willen wij hem bedanken wat hij allemaal heeft betekend voor de community. Sterkte aan alle nabestaande.... Olivier, Yvette & Rein.
 
Rust in vrede T.
 
Al een tijdje minder actief hier op het forum, maar ik was op de hoogte van Tijl z´n strijd tegen deze ziekte. Net zoals andere leden was ik in de veronderstelling dat hij na ups en downs aan de beterende hand was. Dit nieuws komt dan ook onverwacht en zwaar binnen. Ondanks dat ik hem niet persoonlijk kende, schets je toch een beeld van Tijl via dit forum. Ik moet zeggen dat ik altijd veel respect voor hem heb gehad, ik hoop dat hij zijn welverdiende rust nu heeft gevonden. Tijl, bedankt voor alles wat je voor dit forum hebt betekend en alle kennis die je hier hebt gedeeld. Rust in vrede.
 
Wtf....
Ben er toch even stil van. Afgelopen nacht kennis genomen van het nieuws en eigenlijk niet gelijk de behoefte gehad om te reageren. Ook omdat ik al een paar jaar niet meer echt actief ben op het forum. Maar toch, de gedachte dat zijn nabestaanden dit ooit kunnen lezen zegt me dat ik dit moet doen.

Voor mij was Big-T altijd de man met een Arnold-like borst en biceps, want zo'n foto had hij altijd in zijn galerij staan. De foto's, zo zie ik nu, die er nog steeds staat in zijn album. Heb vooral in mijn begintijd hier veel posts van hem gelezen over training en voeding. Zeker in de krachtsport verdwaal je toch snel in alle nutteloze informatie van internetgoeroes. DBB was als een baken op dat vlak, het gaf me richting en heeft me enthousiast gemaakt door te gaan.

Nu, meer dan 10 jaar later, ziet mijn leven er anders uit. Zit ik hier nauwelijks meer; drukke baan, huis, maar nog wel steeds kicking hard in the gym en daarbuiten. Dit forum en de krachtsport heeft me mede gevormd tot wie ik nu ben. Iets wat voor velen geldt hier en in mijn ogen misschien wel de mooiste nalatenschap van Tijl.

Beste Tijl, rust zacht.
 
Rust zacht Tijl! Ik wil je bedanken voor alles wat je voor mij hebt betekend door het realiseren van dit forum!
 
Het leven is oneerlijk :( Veel te jong, rip
 
Wat een gemis...
RIP
Bedankt Tijl
 
Klotezooi... Heel veel sterkte aan iedereen die dichtbij hem stonden. Je zal gemist worden!
 
Ik zit al heel lang op dit forum en was het zeker niet altijd eens met Big-T. Maar daar gaat het nu niet om. T. heeft een bb-community opgericht die uitgroeide tot hét online verzamelpunt voor krachtsport in Nederland en België. Fitnesser, bodybuilder, gewichtheffer, strongman, powerlifter, wie/wat je ook bent in de krachtsport, je bent schatplichtig aan Tijl die er voor gezorgd heeft dat je een podium hebt. Een podium waar je je training kunt loggen, kunt discussiëren over training, over allerlei andere zaken, waar je meetings en wedstrijden kunt aankondigen en promoten, waar je in contact kunt komen met mensen van jouw gading. En dat op een ongekende grootte. Iederéén in de Nederlandse en Belgische krachtsport kent dbb/bb.nl en kent daarmee ook de omvang en kracht van het forum en dat is bij uitstek de verdienste van Tijl.

Too soon gone.

Bedankt T.
 
Erg droevig nieuws dit.
Zat gisteren in de bus te praten met een vriend van me toen ik op facebook een PM kreeg, en dit wat in mn ooghoek las.. viel er toch even stil van.
Had de hoop voor hem en zn omgeving dat het bij hem wel weg zou blijven, maar een opleving met die kutziekte zegt helemaal niks blijkt dit jaar nog een keer. Vind het bijzonder hoe hij zn ziekte heeft gedragen en tijd voor anderen in blijven gebruiken. Valt verder weinig over te zeggen, veel te jong en zet je wel even aan het denken over hoe je je leven inricht en hoe kwetsbaar gezondheid kan zijn. Kerel was bodybuilder for fuck sake, wat over t algemeen een veel betere levensstijl is dan gemiddeld mens.

Rest in peace T.

Heb je niet veel gesproken maar je zal absoluut gemist worden, hier en in je persoonlijke omgeving.
 
Back
Naar boven