Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geprobeerd foto's te maken van m'n fysiek, maar met het licht in mijn woning echt totaal niet te doen en helpt ook niet mee dat mijn huid in deze periode witter dan papier is.
Zodra ik een koophuis heb ram ik een paar flink anabole spots in het plafond.
Zie op de foto's 0 definitie of aders, plat, lijk dik, geen vorm. Nevermind, misschien een ander keertje.![]()
Ziet er goed uit!!Iedereen die in is, welkom!eerst dit en dan vervolgens zo’n fysiek posten met een foto.Ziet er goed uit!!

Veel plezier op unpolished is een dik fiske. Jammer mis ik het weer dit jaarIedereen die in is, welkom!
Thanks iedereen over m'n fysiek. Ben misschien wat kritisch, maar het kan veel beter. Ik let dan sinds deze week weer op mn voeding, ik eet wat minder nog dan gepland, 2700 tot 3400 en het verschil is al dramatisch
Vanavond Unpolished dus dehydratatie gegarandeerd en ga vandaag wat extra kcals eten..
Topictitel is aangepast, want kuren is niet t juiste woord. Kuren is voor mietjes die geen commitment aan durven te gaan.

Nope.
Rode gist gaat inderdaad denk ik niet brengen wat ik wil. LDL is al gewoon netjes en statines zouden inderdaad voornamelijk het LDL verlagen. Omega 3 verzuren zouden dan weer vrij effectief moeten zijn in het verhogen van HDL specifiek, misschien dat maar gaan suppleren en ook toevoegen aan mijn dieet in de vorm van lijnzaadolie en af en toe vette vis gaan eten.Misschien dat eens proberen al denk ik niet dat het veel invloed gaat hebben op je HDL-cholesterol.
Mijn ervaring (en ik zie dat ook bij andere patiënten) is dat statines, en dus ook rode gist rijst drastisch het totaal en LDL-cholesterol verlagen, maar nauwelijks HDL-cholesterol verhoogd.
Ik neem aan dat je verder relatief clean eet
Rode gist gaat inderdaad denk ik niet brengen wat ik wil. LDL is al gewoon netjes en statines zouden inderdaad voornamelijk het LDL verlagen. Omega 3 verzuren zouden dan weer vrij effectief moeten zijn in het verhogen van HDL specifiek, misschien dat maar gaan suppleren en ook toevoegen aan mijn dieet in de vorm van lijnzaadolie en af en toe vette vis gaan eten.
Agreed, de waarden maak ik me nu ook geen zorgen om, maar een beetje extra toevoegen aan mijn voeding kan sowieso geen kwaad. Ik ben mij er van bewust dat het geen wonderen gaat verrichten. Normaal is mijn HDL gewoon goed in cruise. Nu komt het gegarandeerd door de androgenen ernaast.Probeer dat. Al gaat gaat goede voeding ook niet heel veel doen voor je cholesterol. Verder is je cholesterol redelijk in balans, en hoef je je verder geen zorgen om te maken naar mijns inziens.
Ik neem rode rijstgist, doet niks voor me hdl maar me ldl is tijdens cruise wel extreem laag erdoor.Misschien dat eens proberen al denk ik niet dat het veel invloed gaat hebben op je HDL-cholesterol.
Mijn ervaring (en ik zie dat ook bij andere patiënten) is dat statines, en dus ook rode gist rijst drastisch het totaal en LDL-cholesterol verlagen, maar nauwelijks HDL-cholesterol verhoogd.
Ik neem aan dat je verder relatief clean eet
Nope, wel meermaals overwogen omdat Hb altijd net boven refwaarden ligt, maar nu dus niet nodig.
Je neemt het dan vooral voor tijdens blast, wanneer deze waardes stijgen of wat is de reden om ze flink te drukken?Ik neem rode rijstgist, doet niks voor me hdl maar me ldl is tijdens cruise wel extreem laag erdoor.
Neem het tijdens cruise ook maar voornamelijk voor tijdens blast jaNope, wel meermaals overwogen omdat Hb altijd net boven refwaarden ligt, maar nu dus niet nodig.
Je neemt het dan vooral voor tijdens blast, wanneer deze waardes stijgen of wat is de reden om ze flink te drukken?
Zolang je binnen gezonde waarden valt is het goed...?