Fitness Seller

Blasten in de schaduw - Training en AAS log (1 bezoeker)

Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Ook wanneer je nog net binnen referentiewaarden zit, kan bloed doneren geen kwaad. Je hematocriet zal ook omlaag gaan (ook al zit je nog wel goed, beneden de 0.50). (En daarnaast zijn er altijd wel bloeddonoren nodig, je hoeft 't niet alleen voor jezelf te doen.)

Doe je trouwens nog mee met de contest? :flexgrin:
 
Ook wanneer je nog net binnen referentiewaarden zit, kan bloed doneren geen kwaad. Je hematocriet zal ook omlaag gaan (ook al zit je nog wel goed, beneden de 0.50). (En daarnaast zijn er altijd wel bloeddonoren nodig, je hoeft 't niet alleen voor jezelf te doen.)

Doe je trouwens nog mee met de contest? :flexgrin:
Alleen wanneer mn Hb en Hematocriet te hoog zouden zijn, zou ik overwegen bloed te doneren. Doneren om het doneren ga ik niet doen, want ik weet wat voor gigantische bakken met geld verdiend wordt door Sanquin met het bloed dat met een goede intentie gedoneerd wordt.

En nee, ik ga nog niet meedoen met de contest, eerst nog even een paar jaar bouwen :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
2 weken weer serieus op voeding aan het letten. Weekgemiddelde 3100 kcals.
Gewicht +1kg gemiddeld :roflol:
In bulk niet meer gainen op 4800 kcals. In cut op 3100 kcals aankomen. Vorige cut verloor ik 1.5 kg per week op 3000 kcals dus schiet mij maar lek.

Ben wel stuk droger geworden, veel meer vasculair. Kcals toch maar wat verder omlaag brengen en meer beweging voor komende 2 weken. Als de gyms dan nog open zijn door voor de bulk en anders verplicht cruisen denk ik.

Iemand eigenlijk ervaring met MK677? Lees wisselende dingen over alles betreft MK677, maar wil het toch eens gaan proberen in de bulk. Heb het namelijk heel cheap op de kop getikt.
 
2 weken weer serieus op voeding aan het letten. Weekgemiddelde 3100 kcals.
Gewicht +1kg gemiddeld :roflol:
In bulk niet meer gainen op 4800 kcals. In cut op 3100 kcals aankomen. Vorige cut verloor ik 1.5 kg per week op 3000 kcals dus schiet mij maar lek.

Ben wel stuk droger geworden, veel meer vasculair. Kcals toch maar wat verder omlaag brengen en meer beweging voor komende 2 weken. Als de gyms dan nog open zijn door voor de bulk en anders verplicht cruisen denk ik.

Iemand eigenlijk ervaring met MK677? Lees wisselende dingen over alles betreft MK677, maar wil het toch eens gaan proberen in de bulk. Heb het namelijk heel cheap op de kop getikt.

Strive4muscle had ervaring met MK dacht ik
 
Als die massa hoeveelheid eten wegwerken in een bulk een probleem is voor jou, dan is MK hét middel bij uitstek imo. Voor andere redenen zou ik het ook niet nemen.
 
Rode gist gaat inderdaad denk ik niet brengen wat ik wil. LDL is al gewoon netjes en statines zouden inderdaad voornamelijk het LDL verlagen. Omega 3 verzuren zouden dan weer vrij effectief moeten zijn in het verhogen van HDL specifiek, misschien dat maar gaan suppleren en ook toevoegen aan mijn dieet in de vorm van lijnzaadolie en af en toe vette vis gaan eten.
Naar mij weten heeft omega 3 alleen positief invloed op triglyceriden. Niacin(2-3 gram) is volgens mij het enige wat je kunt nemen om je HDL te verbeteren. Zijn ook een aantal studies over te vinden.

Overigens is er nooit bewezen dat HDL invloed heeft op hart- en vaatziekten. LDL wel daarentegen.
 
2 weken weer serieus op voeding aan het letten. Weekgemiddelde 3100 kcals.
Gewicht +1kg gemiddeld :roflol:
In bulk niet meer gainen op 4800 kcals. In cut op 3100 kcals aankomen. Vorige cut verloor ik 1.5 kg per week op 3000 kcals dus schiet mij maar lek.

Ben wel stuk droger geworden, veel meer vasculair. Kcals toch maar wat verder omlaag brengen en meer beweging voor komende 2 weken. Als de gyms dan nog open zijn door voor de bulk en anders verplicht cruisen denk ik.

Iemand eigenlijk ervaring met MK677? Lees wisselende dingen over alles betreft MK677, maar wil het toch eens gaan proberen in de bulk. Heb het namelijk heel cheap op de kop getikt.
Ik heb er inderdaad ervaring mee en ben er zeer tevreden over. 20-30mg ed voor 3-4 maanden, als je de mogelijkheid hebt om je nuchtere bloedsuikerspiegel te checken zou ik dat een keer in de 4 weken doen. Mk677 staat erom bekend om insuline resistentie sneller in gang te zetten, maar dat kun je ook makkelijk verhelpen door simpele dieet strategieën en cardio toe te passen ;)

Als je goeie mk hebt is 30mg vergelijkbaar met een 3-4iu aan HGH.
 
2 weken weer serieus op voeding aan het letten. Weekgemiddelde 3100 kcals.
Gewicht +1kg gemiddeld :roflol:
In bulk niet meer gainen op 4800 kcals. In cut op 3100 kcals aankomen. Vorige cut verloor ik 1.5 kg per week op 3000 kcals dus schiet mij maar lek.

Ben wel stuk droger geworden, veel meer vasculair. Kcals toch maar wat verder omlaag brengen en meer beweging voor komende 2 weken. Als de gyms dan nog open zijn door voor de bulk en anders verplicht cruisen denk ik.

Iemand eigenlijk ervaring met MK677? Lees wisselende dingen over alles betreft MK677, maar wil het toch eens gaan proberen in de bulk. Heb het namelijk heel cheap op de kop getikt.
Overhyped bullshit imo.

Ook leuk om een keer mee te maken hoe het voelt om zwanger te zijn. Kan namelijk nasty gut bloat geven.
 
Dit bedoel ik dus inderdaad met wisselende dingen. De een zweert erbij en de ander vindt t kut :roflol:
Ik ga het gewoon proberen in de bulk, als de gyms ooit weer open gaan. :(
 
Maar wat zijn je verwachtingen? Ik heb het idee dat iedereen die het kut vond andere verwachtingen had dan enkel eetlust. Een eetlust boost is het énige waarvoor het, imo, dient. Voor alle andere verwachtingen is het idd kutspul.
 
We worden allemaal ecto.
Ik heb een powerbar en 197.5 kg aan plates thuis liggen. Geen rack of bankje maar ik kan in ieder geval wat doen tot 217.5 kg.
Goddank.
Maar wat zijn je verwachtingen? Ik heb het idee dat iedereen die het kut vond andere verwachtingen had dan enkel eetlust. Een eetlust boost is het énige waarvoor het, imo, dient. Voor alle andere verwachtingen is het idd kutspul.
Increased eetlust sowieso chill. Nooit grote eter geweest dus wat hulp daarbij komt goed uit. Ik ga er gewoon open in en zie het wel.
 
Ik ga me hier maar even aan houden want science, stay safe en grammen rammen
20200316_121109.jpg
 
Back
Naar boven