XXL Nutrition

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

Bezoekers in dit topic

In!

Goed om te zien dat er toch altijd nog mannen voor het basisonderwijs blijven kiezen. Als leraar ben je toch een belangrijk rolmodel voor de kinderen in je klas.
 
In!

Goed om te zien dat er toch altijd nog mannen voor het basisonderwijs blijven kiezen. Als leraar ben je toch een belangrijk rolmodel voor de kinderen in je klas.

Dankjewel! Je hebt helemaal gelijk! Ik doe dit nu 2.5 jaar en het blijft wennen met al die dames (was hiervoor automonteur).
 
Goed plan om een log te beginnen. En wauw... wat een verschil tussen de oude en nieuwe foto's. Dat was een prima plan van die maat van je om je eens mee te slepen :)
 
Dag medebeeschten! Vandaag weer een heerlijke training achter de rug!
Dit keer niet in mijn eigen gym, maar samen met een maat in een voor ons beiden nieuwe sportschool.
Het is dat ik een strippenkaart cadeau heb gekregen, want mijn favo gym is het zeker niet..
Technogym troep en allemaal PT'ers en loner instragram posers.

fydcsz.jpg

smoesjes incoming: schijtbelichting en ik kan voor geen meter poseren...
Zal eens oefenen..

Eigenlijk zou ik vandaag Borst + biceps trainen, maar 1 keer in de zoveel weken gooi ik mijn hele programma om.
Dit keer voor mij iets totaal nieuws.. Ik ga de komende weken op maandag Rug + Borst trainen.
Woensdag benen en schouders (breekt zo lekker de week) en vrijdag is het dan Arm dag en kan ik ook nog een bonus setje deads of banken doen.

Waarom deze keuze?
Ik wil eens zien wat het mij op borst gebied qua kracht gaat brengen als ik voortaan combineer met rug.
Zoals in mijn eerder geposte filmpjes, doe ik tegenwoordig een aantal rugoefeningen alvorens ik ga drukken (borst).
Ik merkte dat dat mij wat meer ondersteuning gaf tijdens de zware setjes.

bron:

Rug+Borst

Rug


Barbell Bent over rows
20x30kg
12x60kg
10x80kg
8x90kg
6x100kg

Wide grip cable pull down (achter het hoofd)
10x60kg
10x80kg
8x90kg
6x100kg (front en op einde iets cheat..)

Wide grip push down (voor lats)
12x60kg
12x60kg
10x70kg
10x70kg
*niet overdreven zwaar, vorm is belangrijker bij deze)

Seated cable rows (vaag apparaat, lijkt wel progressief ofzo...)
10x60kg
8x80kg (voelt heel vreemd..)
10x70kg
5x90kg (hmm..qua gewichten niet te vergelijken met mijn eigen gym)

Borst

plat bankdrukken
12x60kg
10x80kg
6x100kg
6x100kg
3x110kg (Dit is duidelijk nog even wennen, armen waren nog vol door rugoefeningen, voelde zwaar..)

Cable flyes staand (met zo'n gay cable apparaat die uit de muur komt...)
12xgeen flauw idee
12xgeen flauw idee
12xgeen flauw idee
12xgeen flauw idee

Incline Dumbell press (35 graden gok ik )
10x28kg
8x32kg
8x32kg
6x32kg (volledig vol in borst, laatste herhaling voelde alsof iemand van boven naar beneden drukte)

Machine cable vage shit press oefening
12xgeen flauw idee
12xgeen flauw idee
12xgeen flauw idee
12xgeen flauw idee

Erg wennen aan die free cable shizzle apparaten... Wel lekker om mee af te sluiten en borst helemaal kapot te pompen!
Woensdag benen en schouder dag! Nu eten! Globaal vandaag: avocado, banaan, rood fruit, 3 scoops whey, preworkout, zooi brood, tonijn, boerenkool, cashewnoten, etc.
Ik zat nogal vol in de armen na rug, dus borst viel wat tegen..Ik merk dat ik toch wel wat conditie moet gaan opbouwen, want ondanks die 110 voelen de lagere gewichten op reps zwaar..
 
Interessant eerst rug en dan borst, ik doe ub/lb en begin eigenlijk altijd met borstoefening, ik zal morgen eens met rugoefening beginnen!

Goeie rug!
 
Laatst bewerkt:
Interessant eerst rug en dan borst, ik doe ub/lb en begin eugenlijk altijd met borstoefening, ik zak morgen eens met rugoefening beginnen!

Goeie rug!

Thnx! Ja, probeer het eens! Veel mensen beginnen vaak met borst, omdat ze natuurlijk de beachboy look willen en daar volle power in willen stoppen.
Om het in verhouding te houden wissel ik dat elke week om! Volgende week maandag dus Borst en dan Rug.
 
Ik kijk mee...:)
 
borst- biceps (of biceps-borst)
schouders-benen (of benen-schouders)
rug - triceps (of triceps-rug)

Bij mij precies het zelfde schema! Ik ga dit zeker volgen en succes ermee!
 
Ik volg ook.

Mooie fysiek en mooie doelstelling
 
Ik kijk mee...:)

Welkom! Leuk dat je meekijkt!

borst- biceps (of biceps-borst)
schouders-benen (of benen-schouders)
rug - triceps (of triceps-rug)

Bij mij precies het zelfde schema! Ik ga dit zeker volgen en succes ermee!

Leuk dat je volgt! Mijn schema is ondertussen al weer anders (ik wissel om de zoveel weken), afwisseling doet groeien!
Schema nu is:

Ma: rug-borst (of borst-rug)
Wo: Benen-schouders (of schouders-benen)
Vr: biceps-triceps (of triceps-biceps)
 
Laatst bewerkt:
Ik volg ook.

Mooie fysiek en mooie doelstelling

Tof dat je volgt! En thnx! Een realistische doelstelling aanhouden helpt mij meer dan te hoog inzetten en het niet kunnen halen (demotiverend).
 
Welkom! Leuk dat je meekijkt!



Leuk dat je volgt! Mijn schema is ondertussen al weer anders (ik wissel om de zoveel weken), afwisseling doet groeien!
Schema nu is:

Ma: rug-borst (of borst-rug)
Wo: Benen-schouders (of schouders-benen)
Vr: biceps-triceps (of triceps-biceps)
Is het serieus belangrijk om af te wisselen? Heeft dat te maken met bepaalde spiergroepen snel achter elkaar
 
Is het serieus belangrijk om af te wisselen? Heeft dat te maken met bepaalde spiergroepen snel achter elkaar

Kijk dit stukje van 'the Oak' helemaal uit en sla goed op wat hij zegt! Dat snap je mijn beweegredenen! ;)

kort samengevat: Als je te lang dezelfde oefeningen en spiergroepen op dezelfde tijdstippen en in de dezelfde volgorde traint zal je lichaam hieraan wennen en doet het niks meer.
Het is belangrijk je spieren te 'shocken' zoals King Arnold hieronder zegt.

 
Goeie train. En "12x geen flauw idee" komt me bekend voor, dat heb ik met powerbands. Ik hou het meestal maar een beetje vaag met 3x12 ofzo. :cool:
 
Keurige training weer Conwa !

Weet je wat je ook zeker eens moet proberen? Het afwisselen van borst- en rugoefeningen. Dus bijv:
Rows
Bench
Pull-ups
Incline dumbell press
Etc..

En als je echt je conditie aan wilt pakken?
Supersets, waarbij je de antagonisten achter elkaar doorpakt en dan pas je rust neemt.
Succes!
 
Goeie train. En "12x geen flauw idee" komt me bekend voor, dat heb ik met powerbands. Ik hou het meestal maar een beetje vaag met 3x12 ofzo. :cool:

Ja, normaal onthoud ik de gewichten wel, maar had dit apparaat nog nooit gebruikt (ook niet meer van plan ;))
Heb gewoon het gewicht aangehouden waarmee ik dat aantal herhalingen kon halen. Zoals eigenlijk altijd!
 
Keurige training weer Conwa !

Weet je wat je ook zeker eens moet proberen? Het afwisselen van borst- en rugoefeningen. Dus bijv:
Rows
Bench
Pull-ups
Incline dumbell press
Etc..

En als je echt je conditie aan wilt pakken?
Supersets, waarbij je de antagonisten achter elkaar doorpakt en dan pas je rust neemt.
Succes!

Goeie tip Basma, ga ik zeker eens proberen! Altijd gedacht dat je, om een spiergroep compleet te depleten, achter elkaar door moet rammen.
Mijn trainingen zijn vrij intensief en heb weinig rust tussen setjes, dus dat uitputten gebeurt toch wel..
Supersets heb ik nooit echt mee doorgezet, maar om mijn doel te behalen (7%), zal ik er toch aan moeten geloven!
 
Kijk dit stukje van 'the Oak' helemaal uit en sla goed op wat hij zegt! Dat snap je mijn beweegredenen! ;)

kort samengevat: Als je te lang dezelfde oefeningen en spiergroepen op dezelfde tijdstippen en in de dezelfde volgorde traint zal je lichaam hieraan wennen en doet het niks meer.
Het is belangrijk je spieren te 'shocken' zoals King Arnold hieronder zegt.

Aah bedankt!!
 
In! Goede OP man. Net beschreven allemaal!

Je echt een serieus goede shape al! Flinke guns toon je al op die foto!:thumb: Had ik maar zo'n meester toen ik in groep 5 zat..dan was ik misschien wat eerder gaan liften..:rolleyes:
 
Back
Naar boven