XXL Nutrition

Shocking Bloed, zweet en trainen! Conwa's foto en filmpjes log! Before&after edition

Bezoekers in dit topic

In! Goede OP man. Net beschreven allemaal!

Je echt een serieus goede shape al! Flinke guns toon je al op die foto!:thumb: Had ik maar zo'n meester toen ik in groep 5 zat..dan was ik misschien wat eerder gaan liften..:rolleyes:

Toffe reactie man en wat een lof! Ga er bijna van blozen! Ik volg jou al jaren, dus leuk en een eer dat je hier een kijkje neemt!
 
Hoi, ik ben in! :wave:
 
In for sure, veel succes!
 
Hoi, ik ben in! :wave:

In for sure, veel succes!

Welkom!! Leuk dat jullie volgen!! Morgen volgende training! Schouders + benen!
Gaat een vriend van mij mee ( voor het eerst), dus ben benieuwd hoe lang we nodig hebben!
Ook qua spotten wordt het spannend ;)

ps. Heb trouwens bizarre spierpijn in mijn rug vandaag! Alles goed kunnen raken gisteren dus! :)
 
Laatst bewerkt:
Had vandaag pull ups voor mn incline bp gedaan, vond dat ik veel stabieler op bankje lag, thanks!:)
 
Kijk dit stukje van 'the Oak' helemaal uit en sla goed op wat hij zegt! Dat snap je mijn beweegredenen! ;)

kort samengevat: Als je te lang dezelfde oefeningen en spiergroepen op dezelfde tijdstippen en in de dezelfde volgorde traint zal je lichaam hieraan wennen en doet het niks meer.
Het is belangrijk je spieren te 'shocken' zoals King Arnold hieronder zegt.


Als je altijd maar dezelfde oefeningen met hetzelfde gewicht en reps pakt zal je niet op den duur niet meer groeien, maar zolang je progressief blijft verhogen kan dit toch niet anders?
 
Interessant eerst rug en dan borst, ik doe ub/lb en begin eigenlijk altijd met borstoefening, ik zal morgen eens met rugoefening beginnen!

Mijn UB/LB schema geeft voor beide UB-dagen ook aan eerst rug te moeten doen. Normaal deed ik ook altijd eerst borst, maar volg dit nu eigenlijk zonder daar echt over nagedacht te hebben. Zal ook eens letten op het verschil......

Thnx! Ja, probeer het eens! Veel mensen beginnen vaak met borst, omdat ze natuurlijk de beachboy look willen en daar volle power in willen stoppen.
Om het in verhouding te houden wissel ik dat elke week om! Volgende week maandag dus Borst en dan Rug.

Dit is ook een goed idee.......IN trouwens! Fijn om te zien dat er natty nog veel te halen valt. :clap::clap::clap:
 
Krachtpatsers! Training van vandaag zit er weer op!
Ik had vandaag een maat mee die nog nooit eerder in een sportschool was geweest.
Hij is tegelzetter van beroep, weegt hooguit 70 kilo, maar is beresterk!
Het is nogal een bijzondere dude, die zeker niet met de meute mee wil, dus ik had geen hele hoge verwachtingen van hoe hij het zou vinden.
Ik heb hem niet met mij mee laten trainen, maar om wat vertrouwd te raken met het liften een fullbody programma laten doen.
Een aantal oefeningen hebben we samen kunnen doen en toen we klaar waren wat hij behoorlijk enthousiast!

Ik vind het altijd erg leuk en uitdagend om mensen wat bij te leren (je bent leraar of niet he ;))
Hij gaf aan vrijdag weer mee te willen, dus volgens mij was de training wel geslaagd!

Vandaag schouders en benen!
Eerste oefening voelde zwaar.. blijkbaar zat de borsttraining van maandag mij nog wat dwars..

Schouders

Dumbell shoulder press

12x16kg
10x24kg
8x32kg
1x38kg (dit ging volledig de mist in.. probeerde in mijn eentje op te laden en verloor zoveel kracht, dat ik enkel 1 fatsoenlijke rep kon maken)
6x30kg (volledig op... volgende keer maar weer bij 36kg ipv 38 houden, viel te proberen..)

Dumbell front raise
12x14kg
10x16kg
8x18kg
8x20kg
(vroeger pakte ik tot 26kg, maar ik heb mijn techniek aangepast.. was meer aan het zwaaien.. Ik strek sinds 2 maanden mijn arm nu naar voren en heb het gewicht verlaagd om de vorm te verbeteren.)
De bron van mijn aanpassing!

Cable side raises (1 arm, dus alles dubbel)
10x15kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg

Standed bent over dumbell raises (voor achterkant schouders)
10x9kg
10x9kg
10x9kg
10x9kg
Sinds ik weer begonnen was in maart, nooit meer specifiek achterkant schouders getraind.. Vanaf nu maar weer regelmatig doen!


Benen

Squats

15x40kg
10x80kg
7x100kg
5x110kg
1x130kg
Het begint weer te komen! Geen pijn meer!

Standing calf raises
14x70kg
12x80kg
10x90kg
10x100kg

Seated leg extensions
12x70kg
10x80kg
10x80kg
10x90kg
Ik doe deze oefening graag en om het wat uitdagender te maken hou ik boven vast, laat hem iets zakken en tik hem weer naar boven. Hierna weer naar rust positie en opnieuw.

Vertical Legpress (duw mijzelf weg)
10x150kg
10x200kg
8x200kg
8x200kg
Ik stel de afstand tot de plaat zo in, dat ik minimaal 90 graden maak met mijn benen op het moment van aanzetten!
Dit apparaat gaat niet verder dan 200kg, maar probeer de teruggaande beweging zo langzaam mogelijk te doen. (minimaal 3 seconden)

Conclusie: fijne training, maat goed kunnen coachen en helaas een dikke faal op dumbell press..
Gewicht vandaag 92kg (in de middag, dus niet depleted) eten: vergadering dus veel brood, vlees, andrijvie, te weinig fruit en een hoop traktaties (kids vieren allemaal hun verjaardag deze week...)
 
Training ziet er goed uit hoor! En zelfs op die manier van frontraisen vind ik 20kg een meer dan respectabel gewicht! Bij mij zou het dan alsnog gooi en smijtwerk zijn!

Respect ook dat je het nog kunt en wilt opbrengen om na schouders nog benen te pakken!! Keep up the good work :D

Wat is eigenlijk je doel voor nu? Al cutten of nog bulken?
 
Nette gewichten weer Conwa ! Je bent wel een behoorlijke minimalist op het gebied van volume hé, met slechts 1 top set op de compounds 1X per week. Heb je dat eigenlijk altijd zo gedaan? :)
 
Nette gewichten weer Conwa ! Je bent wel een behoorlijke minimalist op het gebied van volume hé, met slechts 1 top set op de compounds 1X per week. Heb je dat eigenlijk altijd zo gedaan? :)
Het is niet 1 topset als hij gewicht verhoogd, maar reps verlaagd. Waarschijnlijk zijn die setjes ervoor ook al zwaar
 
Frontraises met 20 kg is heavy :)
 
Doel je nu op de dumbell press voor schouders? Ik dacht juist behoorlijk zwaar te trainen ;) normaal doe ik de eerste oefening met 5 sets en zwaar gewicht. Ging nu dus fout ;)

Heb trouwens een fout gemaakt in mijn training verslag.. ik faalde op 38 kg!
 
Training ziet er goed uit hoor! En zelfs op die manier van frontraisen vind ik 20kg een meer dan respectabel gewicht! Bij mij zou het dan alsnog gooi en smijtwerk zijn!

Respect ook dat je het nog kunt en wilt opbrengen om na schouders nog benen te pakken!! Keep up the good work :D

Wat is eigenlijk je doel voor nu? Al cutten of nog bulken?

Thnx voor de complimenten.. ik weet niet beter en merk geen last van de spiergroep ervoor.. doe al jaren split en ook vaak 8 oefeningen.. kwestie van gewenning denk ik. Ik ben niet gericht aan het bulken, maar vreet me wel suf ;) Ik moet altijd moeite doen om op gewicht te blijven.. dus het is 1 lange bulk altijd.. ;) Cutten gaat bij mij heeeeel snel, dus doe ik zo laat mogelijk! April ofzo.


Welkom! Leuk dat je volgt!!

Nette gewichten weer Conwa ! Je bent wel een behoorlijke minimalist op het gebied van volume hé, met slechts 1 top set op de compounds 1X per week. Heb je dat eigenlijk altijd zo gedaan? :)

Zie bericht hierboven.

Het is niet 1 topset als hij gewicht verhoogd, maar reps verlaagd. Waarschijnlijk zijn die setjes ervoor ook al zwaar

Precies
 
Luxe problemen! Moeilijk bulken..easy cutten..

Zeker met al die kinder verjaardagen..:roflol: snoepzakjes, chips etc.. ;)
 
Enorm leuke log om te lezen, waarom vergeet ik toch telkens te kijken
 
Tegenwoordig cupcakes denk ik

Haha, exact! Ram er net eentje naar binnen!

Enorm leuke log om te lezen, waarom vergeet ik toch telkens te kijken

Wat een compliment! Dankjewel! Zet je wekker ofzo ;) Het doel is ook om het zo leuk te houden!

update vandaag: Benen beginnen al wat zwaarder te worden, morgen met beton lopen gok ik (gevoelsmatig).
Toch hou ik gek genoeg van de pijn..
Ik merk dat mijn benen groeien de laatste tijd.. net een broek gekocht.. Die mag meteen terug :)
 
Back
Naar boven