Weak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Effe door een paar trainingen van je gebladerd, en het ziet er goed uit. Voeding lijkt me ook prima in orde. Ga lekker zo door!
Pullovers eruit gooien man..heb je imo voor borst zeer weinig aan..

Vervelend man! Hoe hou jij je schouders/ellebogen tijdens het bank drukken zowel incline als flat?
Pullovers eruit gooien man..heb je imo voor borst zeer weinig aan..
Hou je ook je schouderbladen tegen elkaar, dat zegmaar je je schouders zo weinig mogelijk beweegt en gebruikt?
Armen dichter tegen je lichaam aanhouden (max 45 graden), en stang ergens brengen rond je bovenste abs/onderkant van je borst, en als je naar boven drukt m weer iets meer richting boven je hoofd duwen/houden, alsof je een soort van half boogje maakt (snap je ;p ?)
Ik doe het zo, verder gewoon plat liggen, geen arch oid. Trek m'n schouderbladen ook niet samen.
Dan heb je een prima ROM (als je gewoon stang borst aan laat tikken), vrij groot, zeker als je lange armen hebt en geen arch maakt. En voel nooit een druk op m'n schouders, ook nooit last van, ook niet wat betreft vermoeidheid ofzo. Als ik bij failure zit komt dat puur omdat m'n borst leeg is. Benchen is ook de enige oefening die ik uberhaupt voor m'n voorste schouderkop doe. Misschien zijn m'n schouders gewoon sterk overigens, maar denk dat 't vooral de techniek is
Nice train! succes met je doelen! En Nog gelukkig nieuw jaar.
op hoeveel kcal zit he nu?