Fitness Seller

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ziet er goed uit! Ja ik ben ook van plan op deads als laatste tedoen kost veel energie ook. kracht heb ik eigenlijk de hele workout wel

Voeding ziet er ook top uit

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig nieuwjaar nog! Succes met je doelen!

Jij niks minder gewenst!

Wow, alcohol vrij jaar. Good luck bro :thumbs: Ik vind je pullups in verhouding sterk! Droog 6kg gainen in een jaar lijkt me een mooi doel.

Ik stel mezelf graag op de proef! Komt denk ik omdat de rest van mijn oefeningen een langere TUT heb, daardoor kan ik minder gewicht

Gaat lekker man! Prima trainingen en goeie rug :)

Vlak na de training genomen?

Thanks, ja zat een uurtje tussen.

ziet er goed uit! Ja ik ben ook van plan op deads als laatste tedoen kost veel energie ook. kracht heb ik eigenlijk de hele workout wel

Voeding ziet er ook top uit

Dankje wel, kost inderdaad veel energie. Plus je voelt ze op het einde véél beter branden.

Probeer al twee uur naar bed te gaan maar mijn Rubik's cube houdt me wakker.....

Legs

Was een zware training, hard gewerkt en het was laat.

Front squat
10X50
9X50
9X50 + 10 walking lunges
9X40 <-- lange TUT + 15 walking lunges

Leg extensions
11X30
11X30
Pause set: 11X30 6X30 5X30
Pompset: 29X15 + 20 Walking lunges <-- bij de laatste viel ik om:D

Romanian deadlift
11X50
10X50
8X50

Superset: Sumo deadlift + lying leg curls
7X50 + 12X25
7X50 + 11X25
6X50 + 10X25

Verder nog wat kuiten en abs gedaan, maar had geen tijd om dit te noteren. Aangezien ik maar één uur had om te trainen.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Old-school!

Goede keuze om deads niet aan het begin te doen! Bij mezelf heb ik zelfs het gevoel dat mijn deads beter gaan als ik er niet mee start!

Haha zeker, ding houdt me al 2 dagen bezig.
Deads worden standaard laatste oefeningen. Zag het Kai Greene ook doen. Zoals in het bijgevoegde artikel staat laat ik mijn ego liever thuis.

De enige reden waarom ik deads altijd aan het begin van rugtraining zou doen is omdat ik mijn armen na een conplete rugtraining niet meer recht kan houden. Dan krijg je meer kans op een tear...
Gelukkig hoef ik me hier niet druk om te maken. Deads pak ik altijd bij LB.

Push

Vandaag is met DB begonnen. Heb het idee dat ik beter mijn pecs kan samen trekken als ik DB als eerst doe.

Dumbell press
16X12,5
12X15
10X17,5

12X20
8X22,5 4X20 dropset
11X20 + 4 push-ups

Dips dropset met een riem met een ketting eraan.
8XBW+5kilo 5XBW
9XBW+5kilo 3XBW
12XBW

Bench press Helaas in de smith machine omdat de flat bench bezet was
5X60 4X45 Dropset
8X45 <--- lange TUT
9X 30 onderhandse grip + lange TUT

Chest press pomp set
18X25

Overhead press
9X30
5X30 4X20 Dropset
9X20

Pushdowns
20X30
11X40

One arm tricep extensions
7X60
14X4

Laatst bewerkt:
Gaat goed man! Voel mn pecs ook beter met db presses ;)

Welke dagen train je nu?

Gaat goed man! Voel mn pecs ook beter met db presses ;)

Welke dagen train je nu?

Heb geen vaste dagen, train vier tot zes dagen in de week. Hangt er van af hoe ik me voel. Als ik meer behoefte heb aan rust pak ik een extra dagje.

Vind je bodyweight oefeningen sterk in verhouding! Je bent toch niet superlicht ofzo.

Overhead press, bench, etc.

Bench komt omdat ik dit al laatste oefening deed, denk ik. Toen ik nog in de 6-8 rep range zat op de flat en dit als eerste oefening deed drukte ik op me max 8X70. met spot.

Schouders lopen achter, qua kracht. Ze zijn erg zwak. Ik heb ze nooit goed getraind. Ik overstrekte ze meestal omdat ik ze helamaal tot onder mijn kin liet zakken.
Ik merk meer progressie nu ik mijn armen tot paralel aan de grond laat terug gaan en ze niet helemaal strek. ROM is kleiner geworden.
Tip van iemand. Kon dit de volgende dag ook goed voelen:D

Verder zijn mijn schouders niks meer waard na het trainen van mijn chest. Doe nu om de 3 push trainingen mijn schouders als eerst en daarna mijn borst.

Pull
Pull training gericht op de wijdte

Pull-up
9XBW
6XBW
Rest pause: 4XBW 2XBW 1XBW

Pull downs plate loaded
11X25
11X25
9X25 7X15 7X10 <-- strip it!

Brede low rows
13X35
Pause set: 10X40 7X40 6X40
9X40 6X30 5X20 2X10 <-- Dropset

cable pull over staand
12X30
12X35
11X40

Dumble throw
12X8

bent over fly
12X6
11X6
Pause set: 11X8 6X8 4X8 <-- wat kunnen die traps toch heerlijk branden:fire:

Barbel curls
12X25 8X20 6X15 <-- dropset
5X25 4X22 <-- dropset

Damn volume:o

Kijk hier wordt lekker getraind ook!

Oké even een klein updatje. Het gaat momenteel niet lekker. Mijn groei stagneert een beetje de afgelopen 1,5 maand.
Heb vanochtend het dieptepunt bereikt van 78,2 kilo. terwijl dit 2 maanden terug rond de 79 lag. Ben wel wat droger geworden IMO.

Ben nu dus even een aantal dingetjes aan het nagaan. waar het aan zou kunnen liggen.

1. voeding
Momenteel een nieuw voedingsschema. Deze week mee gestart. Misschien was het schema hiervoor niet helemaal 100% at nog mee thuis, ben daar nu ook mee gekapt. Aangezien mijn ouders op takken en bladeren leven.

3300 Kcal, 200 gram eiwitten, 82 gram vet. Rest koolhydraten.

Opstaan: Half volle melk 200ml + Whey proteine 30g + twee eieren + vitamine C & D3
Maaltijd 1: Zilverlies rijst 80g + kipfilet 100g + broccoli 150g + pinda's 10g + visolie
Maaltijd 2: Zilvervlies rijst 80g + tartaat 100g + sperziebonen 100g + pinda's 10g
Maaltijd 3 (PRE): Eiwitpannekoek + 2 bananen + 50g pasta + 100g spinazie bladeren + 20 ml olijfolie
Postshake: whey 30g + dextrose 30g
Maaltijd 4 (POST): zilvervliesrijst 100g + Vitamine C
Voor het slapen: kwark 250g + pure chocolade 50g + 2 sneetjesbrood

Maakt totaal:
Kcal: 3200
Eiwit: 203 (waarvan dierlijk: 156)
Koolhydraten:423
Vet: 82

2. Rust
Rust is IMO wel goed. Slaap iedere nacht rond de 8 uur en luister naar mijn lichaam. Ik ga al een tijdje niet meer uit etc. en houd gigantisch rekening met het trainen. Week zwaar getraind = rustig weekend.
Verder als ik me erg moe voel dan ga ik ook niet trainen. Wil graag 100% uit mijn training kunnen halen.

3. Training
Denk dat het hier aan ligt, ik doe misschien wel een beetje té veel. vaak tot wel 4 oefeningen met 4 werksetjes. Ben begonnen met het lezen van de berry de mey methode waar ik het volgende tegenkwam

Je lichaam kan maar op een beperkt aantal trainingsprikkels reageren. Ontvang het meer trainingsprikkels dan optimaal is, dan breekt het meer spierweefsel af dan het kan opbouwen. Goede trainingsschema’s houden daarmee rekening. Ze laten je een optimaal aantal trainingsprikkels toedienen, en niet meer. Maar de verleiding is levensgroot om, als je workout achter de rug is, nog een paar sets extra te doen. Of nog een paar oefeningen. Of desnoods een paar spiergroepen extra onder handen te nemen.

http://www.berrydemey.nl/voedingssu...rry-de-mey-methode/gezondheid/bewust-trainen/

Ga dus voorlopig weer terug naar 3 oefeningen voor de grote spier en 3/4 sets per oefening. eerste vier sets laatste twee drie.

Als je wilt groeien zou ik so ie so voor kortere sets kiezen, tussen de 4 en 8 reps op of afbouwend in kracht. 70 procent moet je toch uit je voeding halen, extra brinta of shakes nemen kan helpen. Daarbij praat je over 1.5 maand, dat steld niks voor. Je hebt altijd te maken met fases dat je ff stil staat. Gewoon door knallen en wat meer gaan eten, ik vind 3300 calorieën nog vrij weinig voor iemand die wilt groeien btw.

Misschien de bullshit oefeningen eruit laten, 4X per week trainen, ub/lb. En gewoon zwaar gaan liften.

Als je wilt groeien zou ik so ie so voor kortere sets kiezen, tussen de 4 en 8 reps op of afbouwend in kracht. 70 procent moet je toch uit je voeding halen, extra brinta of shakes nemen kan helpen. Daarbij praat je over 1.5 maand, dat steld niks voor. Je hebt altijd te maken met fases dat je ff stil staat. Gewoon door knallen en wat meer gaan eten, ik vind 3300 calorieën nog vrij weinig voor iemand die wilt groeien btw.

Ga sowieso weer eerste oefening zwaar liften, lijkt me idd wel een beter plan. misschien nog wat x aantal kcals erbij open. Even uitpluizen. +/- 200.
Thanks voor het advies

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Misschien de bullshit oefeningen eruit laten, 4X per week trainen, ub/lb. En gewoon zwaar gaan liften.

Klinkt goed ja, weer even back 2 basics.
Thanks voor het advies

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven