Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, alcohol vrij jaar. Good luck broIk vind je pullups in verhouding sterk! Droog 6kg gainen in een jaar lijkt me een mooi doel.
Gaat lekker man! Prima trainingen en goeie rug
Vlak na de training genomen?
ziet er goed uit! Ja ik ben ook van plan op deads als laatste tedoen kost veel energie ook. kracht heb ik eigenlijk de hele workout wel
Voeding ziet er ook top uit
Old-school!Probeer al twee uur naar bed te gaan maar mijn Rubik's cube houdt me wakker.....

Old-school!
Goede keuze om deads niet aan het begin te doen! Bij mezelf heb ik zelfs het gevoel dat mijn deads beter gaan als ik er niet mee start!
Gaat goed man! Voel mn pecs ook beter met db presses
Welke dagen train je nu?
Heb geen vaste dagen, train vier tot zes dagen in de week. Hangt er van af hoe ik me voel. Als ik meer behoefte heb aan rust pak ik een extra dagje.

Vind je bodyweight oefeningen sterk in verhouding! Je bent toch niet superlicht ofzo.

Als je wilt groeien zou ik so ie so voor kortere sets kiezen, tussen de 4 en 8 reps op of afbouwend in kracht. 70 procent moet je toch uit je voeding halen, extra brinta of shakes nemen kan helpen. Daarbij praat je over 1.5 maand, dat steld niks voor. Je hebt altijd te maken met fases dat je ff stil staat. Gewoon door knallen en wat meer gaan eten, ik vind 3300 calorieën nog vrij weinig voor iemand die wilt groeien btw.
Misschien de bullshit oefeningen eruit laten, 4X per week trainen, ub/lb. En gewoon zwaar gaan liften.