Fitness Seller

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooie training! 8 uur slaap is voldoende, Het is bij mij meer wanneer ik naar bed ga 10 uur of 1 uur s' nachts.
vandaag werd ik pas 11 uur wakker, voel ik mij de heledag door beetje lam

• Topic Starter Topic Starter
Maar kan je dan ook echt aan één stuk door tukken? En word je dan niet gewoon vroeger wakker?

Jep, op zondag word ik meestal rond een uur of 10 wakker. soms eerder ligt eraan wat ik heb gedaan op zaterdag.
Vind ik zelf wel prettig.

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

mooie training! 8 uur slaap is voldoende, Het is bij mij meer wanneer ik naar bed ga 10 uur of 1 uur s' nachts.
vandaag werd ik pas 11 uur wakker, voel ik mij de heledag door beetje lam

thank you. Heb ik ook last van wanneer ik laat naar bed ga, ondanks wat meer slaap.

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Love the legs <3

Training ging super, heerlijk de hele avond knoeke harde hardstyle. Zany, B-front, Outlander etc. en dat door de speakers van de sportschool :D
Reden nummer 79844 dat ik van mijn sportschool hou

Lower body

Squats
12X20
12X20
8X50
8X70
3X100 <--- foi lightweight
8X80
7X80
7X60 <-- elke keer minimaal 5 seconden onderin blijven hangen en een lange TUT. bij de 7de kwam ik niet meer overeind :eek:

Legg extension + Sumo front squats met een kettlebel
12X30 + 8X16
12X30 + 8X16
10X30 + 4X16'

Volgende keer 35 kilo op de legg extension, still groing:D

Stiff leg deadlifts

8X60
8X60
7X60
9912988d65afc21681652642bf19d447.jpg
5X70 <--- volgende keer alles met 70

Seated leg curls
11X55
10X60
9,5X60

Standing calve raises
10X50
9X60
8X60

Seated calve raises
10X20
8X20
10X10 <--- zat niks meer in

Verder wat abbs gedaan. gestrekt met een stang zoals Kai Greene dat altijd doen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook nog beetje onderrug

Lekkere training!

Lekkere training :thumb:

Bevalt die sumo front squats met kettlebell?

Lekker

Radical redemption, warface e.d. Die zijn pas hard ! Flink op knallen

Prima gym zo te horen...bij ons hebben ze hooguit wat oude meuk hardstyle...maar meestal moeten we het doen met skyradio gerelateerde t*fus herrie..:o

Ode aan mijn Ipod!:heart:

Wat betreft de training: ziet er weer top uit. 5sec holds bij de squat zijn natuurlijk moordend:fire:

Thanks

---------- Toegevoegd om 07:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:21 ----------

Lekkere training :thumb:

Bevalt die sumo front squats met kettlebell?

Jep, je moet wel helemaal overeind komen en je bekken naar voren drukken.
Kettlebel is makkelijk om vast te houden

---------- Toegevoegd om 07:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:22 ----------

Radical redemption, warface e.d. Die zijn pas hard ! Flink op knallen

Laten we dan maar niet beginnen over wavolizer, Dego's & Re-Done, delete, main concern etc. :D

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:23 ----------

Prima gym zo te horen...bij ons hebben ze hooguit wat oude meuk hardstyle...maar meestal moeten we het doen met skyradio gerelateerde t*fus herrie..:o

Ode aan mijn Ipod!:heart:

Wat betreft de training: ziet er weer top uit. 5sec holds bij de squat zijn natuurlijk moordend

Ben inderdaad erg blij met mijn sportschool. Ipod is inderdaad fijn ben je helemaal afgesloten.

Training was zowel heerlijk als moordend:fire:

Jaaa die zijn ziek jonge, voor de rest niet zo fan van theracords! Volgens mij zit degos of redone bij mij op school..

Hmm oké. Zit zelf op het graafschap collega, aangezien degos uit Aalten komt.

Voeding 11-12-13

M1 250ml melk + 60g havermout + 2 hele eieren
M2 60g volkoren brood + 30 g 40 kaas + eiwit pannenkoek
M3 80g rijst + 100g kipfilet + 10g pinda's + shitload broccoli & winterpeen
M4 80g rijst + 50g schouderham + 1 heel ei + shitload broccoli & winterpeen
M5 Avondmaal, zit rond de 400Kcal
Voor het trainen 15g whey
Na het trainen 15g whey + 30g dextrose
M6 100g rijst + 1 ei + 250g kwark + 50g pure chocolade <--- verdeeld over de avond.

Vandaag gingen ze met broodjes braadworst/hamburgers rond, helaas moeten overslaan :(

Chille voeding!

Voeding ziet er goed uit!

Volgende keer gewoon nemen man: If It Fits Your Macro's (IIFYM) ;)

Doet het niet;)
Krijg er vaker opmerkingen over, maar als ik nu niet consequent met mijn voeding om kan gaan hoe ga ik dat straks doen in de cut?
Of als ik het podium op wil gaan.

Natuurlijk gaat er hier en daar wel is wat pizza, chips of iets dergelijks in. Maar dit beperk ik tot de zaterdagavond.

Laatst bewerkt:
Doet het niet;)
Krijg er vaker opmerkingen over, maar als ik nu niet consequent met mijn voeding om kan gaan hoe ga ik dat straks doen in de cut?

Natuurlijk gaat er hier en daar wel is wat pizza, chips of iets dergelijks in. Maar dit beperk ik tot de zaterdagavond.
Goede instelling! Sommige troep is nu eenmaal niet goed in je macro's te fitten...of je moet je voeding wat meer over een week gaan bekijken en dan de dag erna wat rustiger aan doen..

Doet het niet;)

Is wel de goeie instelling idd. Maar ik ben niet heel strikt met voeding en vind hamburger nog wel meevallen qua junken, iig beter dan chips of patat. In hamburger zit iig nog redelijk wat eiwitten :)

Is wel de goeie instelling idd. Maar ik ben niet heel strikt met voeding en vind hamburger nog wel meevallen qua junken, iig beter dan chips of patat. In hamburger zit iig nog redelijk wat eiwitten :)

Is een keuze die je maakt. In feite had het ook wel gekund, had ik vanavond wat minder gegeten.
Maar ik probeer gedisciplineerd te blijven. Ik kan mezelf te goed voor dit soort dingen. Ze kwamen net ook met taart langs, had ik vanochtend dat broodje genomen had ik hoogstwaarschijnlijk nu ook gezegd: 'ach ja, kan dat er ook wel bij.'.

Het is maar net hoe strikt JIJ wil zijn;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven