Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had niet zo´n trek in uitgaan, aangezien al mijn vrienden gingen, dus dan zit je al snel thuis en lig je vroeg in bed![]()
Maar kan je dan ook echt aan één stuk door tukken? En word je dan niet gewoon vroeger wakker?
mooie training! 8 uur slaap is voldoende, Het is bij mij meer wanneer ik naar bed ga 10 uur of 1 uur s' nachts.
vandaag werd ik pas 11 uur wakker, voel ik mij de heledag door beetje lam

Lekkere training
Bevalt die sumo front squats met kettlebell?
Radical redemption, warface e.d. Die zijn pas hard ! Flink op knallen

Prima gym zo te horen...bij ons hebben ze hooguit wat oude meuk hardstyle...maar meestal moeten we het doen met skyradio gerelateerde t*fus herrie..
Ode aan mijn Ipod!
Wat betreft de training: ziet er weer top uit. 5sec holds bij de squat zijn natuurlijk moordend

Jaaa die zijn ziek jonge, voor de rest niet zo fan van theracords! Volgens mij zit degos of redone bij mij op school..

Hmm oké. Zit zelf op het graafschap collega, aangezien degos uit Aalten komt.
(
Vandaag gingen ze met broodjes braadworst/hamburgers rond, helaas moeten overslaan![]()

Voeding ziet er goed uit!
Volgende keer gewoon nemen man: If It Fits Your Macro's (IIFYM)![]()

Goede instelling! Sommige troep is nu eenmaal niet goed in je macro's te fitten...of je moet je voeding wat meer over een week gaan bekijken en dan de dag erna wat rustiger aan doen..Doet het niet
Krijg er vaker opmerkingen over, maar als ik nu niet consequent met mijn voeding om kan gaan hoe ga ik dat straks doen in de cut?
Of als ik het podium op wil gaan.
Natuurlijk gaat er hier en daar wel is wat pizza, chips of iets dergelijks in. Maar dit beperk ik tot de zaterdagavond.
Doet het niet
Krijg er vaker opmerkingen over, maar als ik nu niet consequent met mijn voeding om kan gaan hoe ga ik dat straks doen in de cut?
Of als ik het podium op wil gaan.
Natuurlijk gaat er hier en daar wel is wat pizza, chips of iets dergelijks in. Maar dit beperk ik tot de zaterdagavond.

Is wel de goeie instelling idd. Maar ik ben niet heel strikt met voeding en vind hamburger nog wel meevallen qua junken, iig beter dan chips of patat. In hamburger zit iig nog redelijk wat eiwitten![]()