Fitness Seller

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
5 dagen high volume fullbody p/w-crew checkin in :o

If it's working, why not.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Lawl, ik vind net een foto van mij. twee jaar geleden. Zal morgen een soort gelijke maken.

5-1-12.
33thw02.jpg

Laatst bewerkt:
Je had wel een goede basis om flink op te bouwen! Benieuwd naar het vergelijk!:D

Kritiek/vragen , altijd welkom!

Ene training doe ik T-bar Row de andere BB Row, hetzelfde geld voor OHP en Dumbell press.

Moet nog wel even aan de push en pull verhouding werken.
UP1
Flat BP 4X6-8
Incline dumbell press 3X8-10
T-Bar row 4X6-8
Pull-up 3x 75%
Dumbell overhead press 4X8-10
facepulls 2X10-12
Tricep pushdown 2X10-12

LB1
Squat 4X6-8
deadlift 4X6-8
Legg ex 3X8-10
lying legg curls 3X8-10
calf extrension 4X12

UP2
Overhead press 4X5-6
Bent over row 4X6-8
Lat pulldown 3X8-10
Decline bench press 3X6-8
Flat dumbell press 3X8-10
Ez-bar curls 2X10-12

LB2
Stiff legg dl 4X6-8
Seated legg curls 3X8-10
Front squat 4x6-8
Lunges 3X10-12
Hyperextensions
Calf extensions 4X12

Ohja, had het over het hoofd gezien dan :o

En push/pull verhouding ziet er wel ok uit imo.

Aight, ziet er al beter uit. Informatief filmpje wel trouwens.

Vies zware training gehad. Ben nog even zoekend naar het gewicht waarop ik verderga.

Lowerbody

Deadlift
20X20
15X40
10X50
9X70

8X80
8X80
8X80
8X70 <-- even terug naar wat striktere vorm

Front squat
20X20
15X20
10X40

8X50
8x50
8X50
8x50 <-- dat laatste setje deed het hem

Lying leg curls
10X25
10X25
10X25

Walking lunges totaal aantal stappen. Gewicht per dumbell
20X16
20X16
20X16

Calve extensions reps zijn gokjes, was zo gefocust dat ik vergat te tellen.
10X70
11X80
9X90

Donkey calve raises
15X grote ketting
15X grote ketting

Enorm zware mentale training. Kon 's avonds nog amper staan.

Opzet ziet er goed uit. Zou wel wat minder opwarmsetjes doen en ook kun je in principe 1 werksetje bij dl en fsq weghalen, zal ook mentaal minder zwaar worden dan. Vind 3x8 dl conditioneel zwaar, beter doe je 3x5 ofzo.

Opzet ziet er goed uit. Zou wel wat minder opwarmsetjes doen en ook kun je in principe 1 werksetje bij dl en fsq weghalen, zal ook mentaal minder zwaar worden dan. Vind 3x8 dl conditioneel zwaar, beter doe je 3x5 ofzo.

Goed opwarmen is belangrijk. Als je daar 3-4 opwarmsets voor nodig hebt, is dat prima en het zal je progressie niet in de weg zitten.
Ik zou voor werksets niet zozeer minder sets doen, maar wel minder reps.
Gewoon 5x5! Is dat zwaar? Ja! Kan je daarna op je benen staan? misschien, maar het is in ieder geval wel een uitdaging.

Goed opwarmen is belangrijk. Als je daar 3-4 opwarmsets voor nodig hebt, is dat prima en het zal je progressie niet in de weg zitten.
Gewoon 5x5! Is dat zwaar? Ja! Kan je daarna op je benen staan? misschien, maar het is in ieder geval wel een uitdaging.

Klopt goed opwarmen is belangrijk maar het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit anders kun je net zo goed met 10 setjes gaan opwarmen. Ik bedoel te zeggen dat je net zo goed de 20x20kg bij dl kunt weghalen, snap het nut daar niet van want dan ligt de stang imo te laag. En ik snap niet waarom je 5x5 aanraadt als magnetron zegt dat het mentaal zwaar was, beter gewoon 3x5, dl is imo ook een oefening waarbij je niet te veel volume moet pakken. Less is more ;)

Voelde me er eigenlijk wel goed bij, het aantal opwarm-setjes en werksetjes.
Vooral het 4de setje bij de FSQ maakte het verschil. Dus zeker geen spijt dat ik een vierde setje had gedaan. Daarnaast ben ik ook niet alle setjes 100% gegaan

Dan was het een prima training gozer!:thumbs:

Mooie oefening keuze ook:D

Was het zeker:D

Mee eens, heb een goede warming-up echt nodig. Vooral als het om mijn onderrug gaat. Kan 5x5 een kans geven.
Maar waarom? Is 4x8 te veel?

Klopt goed opwarmen is belangrijk maar het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit anders kun je net zo goed met 10 setjes gaan opwarmen. Ik bedoel te zeggen dat je net zo goed de 20x20kg bij dl kunt weghalen, snap het nut daar niet van want dan ligt de stang imo te laag. En ik snap niet waarom je 5x5 aanraadt als magnetron zegt dat het mentaal zwaar was, beter gewoon 3x5, dl is imo ook een oefening waarbij je niet te veel volume moet pakken. Less is more ;)

Ik doe eigenlijk eerst 20X20 om mijn onderrug los te maken zodat ik hem daarna kan gaan kraken. Dusja kwalitatief was het wel waard.
Verder hou ik van mentaal zware trainingen. Vroeger gooide ik wel is 20kg in een rugzak en ging ik hardlopen totdat mijn benen er letterlijk mee ophielden. Zal straks niet anders zijn als ik de groene baret wil halen.
Thanks voor je advies!

Oh wist niet dat je van mentaal zware trainingen houdt, dan vooral houden zo.

Zoals beloofd zou ik een vergelijking maken

33thw02.jpg
2ns1kx4.jpg

Beetje jammer van het lichtinval etc. En dat ik nu een vette spons ben.

Laatst bewerkt:
M.n. bij je schouders duidelijk vooruitgang te zien, nice

Schouders en armen idd goed te zien!

Gewoon 4, 5 of meer sets deadliften. Reps maken niet uit, die moet je gewoon af en toe aanpassen.
En je hebt een goede instelling! Als je niet kapot wilt gaan op de lifts dan kan je beter met je poppen spelen:p
Verder zie ik niet in waarom je op de deadlift zogenaamd maar 3 'kwaliteits' setjes nodig zou hebben.
Gewoon lekker volume op pakken, dat doen de grote jongens ook.

Gewoon 4, 5 of meer sets deadliften. Reps maken niet uit, die moet je gewoon af en toe aanpassen.
En je hebt een goede instelling! Als je niet kapot wilt gaan op de lifts dan kan je beter met je poppen spelen:p
Verder zie ik niet in waarom je op de deadlift zogenaamd maar 3 'kwaliteits' setjes nodig zou hebben.
Gewoon lekker volume op pakken, dat doen de grote jongens ook.

nee en ja, Dat ligt er aan hoe de rest van je schema is ingedeeld en wat je uit eindelijke doelen zijn, heb zelf ondervonden dat ik op 3x5 beste vooruit ga met deadlifts

Schouders en armen zijn goed vooruit gegaan!

Bij opwarmen hoef je niet hoog in reps tegaan

meestal begin ik met 10 reps 30%,. 50% met 6/8 reps, en dan 75%/80% 3/5 reps.
dan je setjes

Laatst bewerkt:
Je borst en armen zijn ook zeker goed vooruitgegaan!

En nee, je bent geen vette spons:rolleyes:

Nog steeds een beetje aftastend naar de gewichten.
Overhead press ging geweldig.

Upperbody 2

Overhead press
13X20
10X20
9X30

8X40
8X40
8X40
6X35 <--- langere tut, volgende keer ook gewoon 40

Bent over Row ik stoot ze tegenwoordig iets naar voren uit, in plaats van omhoog en omlaag. Voelt veel beter
10X30
10X40

9X60
8X60
8X60
8X60

Bench press kon wel merken dat ik al OHP had gedaan, was ook meer met het samenknijpen van mijn schouderbladen aan het spelen.
7X40
8X50
6X50
6X50
6X50
Volgende week zoveel mogelijk setjes naar de 8X50 werken

One arm dumbell rows
10X15 L+R
10X17,5 L+R
10X17,5 L+R
Volgende week 20?

Dumbell press
10X20
10X20
8X20
VOlgende week voor 3X10X20

Barbell curls zie nog steeds mensen na 4 rug oefeningen nog 3 bicep oefeningen doen. ??? Ben ik nou gek?
10X25
10X25

Skull cruchers met dumbells
10X7,5
10X7,5

Lekkere mp brah.
Volgende keer idd 20 kg pakken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven