Fitness Seller

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Meer proberen rechtop te blijven. Nu duw je als het ware je reet helemaal naar achter en dat zorgt ervoor dat je bekken kantelt onderin. Eerst knieën wat buigen en daarna in het gat dat ontstaat zakken.

Beetje moeilijk uit te leggen though

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Wall squats doen om te leren dat je niet te ver met je bovenlichaam naar voren gaat en je reet naar achter. Leer je ook je zwaartepunt op je hielen te houden.

Begrijp wat je bedoelt, ik ga zoals in het filmpje te zien is zakken doordat ik mijn kont naar achterdruk.
Nu ik me het herinner heb ik ooit een artikel gelezen waarin ze zeiden dat ik eerst door mijn knieën moest en daarna mijn kont naar achteren, bedankt voor je tips!
Filmpje is van een tijdje terug trouwens

Begrijp wat je bedoelt, ik ga zoals in het filmpje te zien is zakken doordat ik mijn kont naar achterdruk.
Nu ik me het herinner heb ik ooit een artikel gelezen waarin ze zeiden dat ik eerst door mijn knieën moest en daarna mijn kont naar achteren, bedankt voor je tips!
Filmpje is van een tijdje terug trouwens

Heb zelf ook een hele tijd lopen k*tten met squat, en het gaat nu eindelijk wel goed (afkloppen...). Maar de techniek is gewoon echt moeilijk idd. Als je eerst door je knieën gaat, maak je ook meer ruimte voor jezelf om rechtop te blijven ;)

Squats zien er goed uit, je kunt met je hakken op een 2.5 kilo schijfje gaan staan. Ik doe niet anders, squat prettiger vind ik.

Vanochtend 80 kg op de weegschaal. Back on track!
Nu nog even 2x deze week wegen om te kunnen zeggen dat ik ook daadwerkelijk 80kg weeg. Mijlpaaltje:)

Upperbody 2

Overhead press iets meer gaan letten op de techniek. Enkele filmpjes opgezocht en meer gaan duwen vanuit mijn schouders. Daarom heb ik even een stapje terug moeten doen qua gewicht.
10X20
8X30

5X40
8X35
6X35
6X35

Geleidelijk naar de 8X35 werken.

Bent over row Ging echt super goed!
12X20
11X50

4X8X60 Overload door een langere TUT

nog een keer dit aanhouden voordat ik verhoog.

Bench press
10X20
10X40

7X60 8X50
6X60 6X50
8X50 +2
6X60

Even een superset gedaan. Ga volgende keer weer terug naar One arm dumbell row en dumbell press

Superset chest press plate loaded + reverse row gewicht per kant
10X20 + 8XBW
10X20 + 8XBW
10X20 + 8XBW

Bicep curls was eigenlijk een beetje overbodig.
10X25
8X25

Geen tricep oefening gedaan.

En nu lekker:
Naar mijn eigen wereldje

[afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=jiwuQ6UHMQg

Dit is echt een heerlijke combi.
---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Thanks!

hoezo op de ohp zo hoog in reps dan?

Waar staat de rode tekst voor?:duh:

hoezo op de ohp zo hoog in reps dan?

ik werk continu naar 4x8 reps toe. als ik aan de 4x8 zit verhoog ik het gewicht zodat ik weer bij 4x6 zit en zo bouw ik steeds op. een middenweg van hypertrofie en kracht.

raad jij mij iets anders aan?

Waar staat de rode tekst voor?:duh:

dat is wat ik de vorige training deed. +2 betekent twee reps erbij t.o.v. de vorige training en een hele werkset ernaast is wat ik de vorige training deed.

Goede zet om eerst de techniek goed aan te leren! Dan maar wat minder gewicht.

Mooie training kerel!:thumbs:

Ik ben me ook wat meer gaan focussen op techniek..scheelt de helft volgens mij.

ik werk continu naar 4x8 reps toe. als ik aan de 4x8 zit verhoog ik het gewicht zodat ik weer bij 4x6 zit en zo bouw ik steeds op. een middenweg van hypertrofie en kracht.

raad jij mij iets anders aan?

dat is wat ik de vorige training deed. +2 betekent twee reps erbij t.o.v. de vorige training en een hele werkset ernaast is wat ik de vorige training deed.

Gewoon lager in reps, 5'jes ofzo, duurt 't ook niet zolang voor je in gewicht omhoog kan. Zou je altijd als extra nog een db press ofzo kunnen toevoegen op wat hogere reps.

Gewoon lager in reps, 5'jes ofzo, duurt 't ook niet zolang voor je in gewicht omhoog kan. Zou je altijd als extra nog een db press ofzo kunnen toevoegen op wat hogere reps.

Ik zou bij UB1 4X6-8 OHP kunnen doen en bij UB2 5X5 OHP. Aangezien ik bij UB2 met OHP begin. tnx voor je tips.

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Mooie training kerel!:thumbs:

Ik ben me ook wat meer gaan focussen op techniek..scheelt de helft volgens mij.

Thanks, quality over quantity. Nu ik weer beetje aan het kijken ben deed ik het gisteren weer verkeerd. Gisteren had ik mijn ellebogen in een lijn staan met mijn lichaam. 180 graden russen mijn armen en borst. IPV. 90. Zoals het hoort:o.
Dus had achteraf wel meer kunnen drukken.

Ga het nu zo doen:
---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Goede zet om eerst de techniek goed aan te leren! Dan maar wat minder gewicht.

Zeker belangrijk!

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Lowerbody 1

Squats
5X20
5X50
5X70

5X90
5X90
5X90
5X90
5X90

Ging lekker, nog even blijven hangen op dit gewicht zodat ik op de techniek kan focussen.

Stiff leg deadlift gewicht erbij.
8X62,5 +2,5
8X62,5 +2,5
8X65 +5
8X70 +10

Kan volgende keer allemaal op 70.

Leg extensions gewicht erbij
10X35
10X40 +5
10X40 +5

volgende keer allemaal op 40

Seated leg curls
8X70
9X65
8X65

Voorlopig even op de 65 kilo blijven

Verder kuiten triset: Seated calve raises + Donkey calve raises + standing calve raises
En abs + onderrug.

Mooie vooruitgang op die deadlift!

Toch nette squats hoor gozer!:thumbs: SLDL's gaan ook goed vooruit!

Prima squat man! Hoe voelden ze?

Mooie vooruitgang op die deadlift!

Zeker, het gaat hard nu!

Toch nette squats hoor gozer!:thumbs: SLDL's gaan ook goed vooruit!

Gaat hard qua kracht!

Prima squat man! Hoe voelden ze?

Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. Was goed zwaar, voelt wel echt anders dan de wat hogere reps. Het brandde wat minder. Kreeg er wel een gigantische pomp van in mijn bovenbenen:D

Dit was een absurde training vandaag.
Vandaag kregen we de kans om samen met het body & fashion team te trainen.
Verder waren er nog allemaal ander bazen fysieken, hoop in de loop van de tijd een paar foto's te kunnen plaatsen.
Naast mijn normale training heb ik met Rob Gras de benen getraind (niet zo slim), WillemB90 deed ook mee (y). Wonderlijk om te zien hoe deze man je kapot kan krijgen doodmiddel van 30 kg op de frontsquats. Verder veel kleine dingetjes geleerd hoe het net even anders kan. Mijn benen branden als hell. Verder even weer op mijn plek gezet qua trainen. Gooi voorlopig ook even de 5x5 setjes eruit, heb hier totaal geen gevoel bij en lijkt alleen maar op gewicht verplaatsen.
Erg blij dat mijn sportschool dit heeft georganiseerd.

Zal nu alleen even mijn upperbody training plaatsen:

Upperbody

Bench press[/B
10X20
8X40
8X50

5X70
5X70
5X70
6X60
5X60

T-bar row gewicht excl stang
8Xstang
8X5
8X15
8X20
8X25

8X30 +2,5kg
8X30 +2,5kg
8X30 +2,5kg
8X30 +2,5kg

Incline dumbell press
10X20
10X20
10X20 +2

Pull-up
7XBW
6XBW
4XBW

Overhead press
8X30
7X30
5X20 <-- langere TUT

Verder nog beetje armen gedaan.

Overde benen training daarna zal ik maar zwijgen, dat ging nergens over:o
Hopen dat ik morgen nog kan lopen.

Laatst bewerkt:
Zieke vooruitgang op de bench man:eek:

Rest gaat ook lekker!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven