AndroidHealthClinic

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
front squats, heerlijk man!

Bench gaat goed, zoon training met begeleiding is niet verkeerd

hoezo nou weer de 5x5 setjes eruit?

• Topic Starter Topic Starter
hoezo nou weer de 5x5 setjes eruit?

Omdat ik meer gewicht aan het verplaatsen ven dan daadwerkelijk mijn spieren die ik wil trainen laat werken.
Of kijk jij hier anders tegenaan?

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

front squats, heerlijk man!

Bench gaat goed, zoon training met begeleiding is niet verkeerd

Indeed.
Hoop nieuwe dingen geleerd. Maar kwam uiteindelijk weer neer op wat je altijd hoorde. Doe wat voor jou werkt.
Hij was meer een voorstander van een standaard split en hoge reps. Soms wel 4X30(!)

Omdat ik meer gewicht aan het verplaatsen ven dan daadwerkelijk mijn spieren die ik wil trainen laat werken.
Of kijk jij hier anders tegenaan?

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Indeed.
Hoop nieuwe dingen geleerd. Maar kwam uiteindelijk weer neer op wat je altijd hoorde. Doe wat voor jou werkt.
Hij was meer een voorstander van een standaard split en hoge reps. Soms wel 4X30(!)

Ik vind dat echt gewoon onzin man, waarom zou je met 4x8 of zo wel je spieren laten werken en met 5x5 niet?

Laat je niet teveel beïnvloeden door een enkele training die wat minder gaat als dat je wilt. Stel gewoon een plan op en houdt je daar eens een paar maanden aan.

Zoals beloofd: trainen met Rob Gras.

2nhi5h1.jpg

2vdfksm.jpg

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Ik vind dat echt gewoon onzin man, waarom zou je met 4x8 of zo wel je spieren laten werken en met 5x5 niet?

Laat je niet teveel beïnvloeden door een enkele training die wat minder gaat als dat je wilt. Stel gewoon een plan op en houdt je daar eens een paar maanden aan.

Zit wat in, anders blijf ik maar van methode veranderen.

Cardio 20 min gefietst +/- 280 kcal verbrandt.
Beetje conditie opbouwen zodat ik in de cut wat langer cardio kan doen.

Je had een foto van een magnetron over je hoofd moeten shoppen man:roflol:

Kijk ook aan de cardio geslagen...

Wait whut?!

tumblr_m7rf4rO3su1qft5m9o1_400.jpg

Je had een foto van een magnetron over je hoofd moeten shoppen man:roflol:

Eigenlijk wel hè.

Kijk ook aan de cardio geslagen...

Yes beetje conditie opbouwen, merk dat ik sneller herstel tussen de setjes door zodra mijn conditie wat beter is. Kan ook tussen mijn oren zitten:p
+ kan ik wat meer eten

Yep, zie hierboven:D

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

What to eat Ben al een tijdje weer wat makkelijker aan het eten. even de rijst eruit gegooid en de granen terug laten komen.

M1: 30g whey + 50g havermout + 200ml melk + 2 eieren + 3000 IU D3 + 500mg vit C
M2: 5 sneden volkoren brood + vlees + véél pindakaas + pure hagelslag + 1 capsule visolie
M3: 5 sneden volkoren brood + vlees + véél pindakaas + pure hagelslag
M4: 2 stuks evergreen + 200ml melk + 100g brinta + 1 capsule visolie + 500mg vit C
M5: avondeten
direct na het trainen: 20g whey + 20g dextrose
1 uur Na het trainen: 100g rijst + 100g kipfilet
Voor het slapen: 250g kwark + 2 sneden volkoren brood met veel pindakaas + 50g chocolade

Excl. avondeten ~3443 180 463 102

Laatst bewerkt:
whaha mooi verhaal simba.

dat eetschema kan ik ook wel volhouden,.lekker. van rijst word ik niet vrolijk.... ik kies ook voor brood.

30.000 IU vit D3???

Holy sht 30.000 .. :o

Lekker hoor! Pindakaas met chocolade hagelslag!

3000 iu klink beter ja haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven