AndroidHealthClinic

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bouwvoer onder het motto IIFYM. Heb er wel moeite mee aangezien ik eerder niks anders dan gezonder voedsel wou.
Dat geloof ik graag, maar waarom zoek je dan niet wat meer een balans en beleg je ook wat boterhammen met kipfilet, rosbief, rookvlees, eieren etc?:o

• Topic Starter Topic Starter
Dat geloof ik graag, maar waarom zoek je dan niet wat meer een balans en beleg je ook wat boterhammen met kipfilet, rosbief, rookvlees, eieren etc?:o

is natuurlijk ook een optie. Heb nu 2 met vlees, 2 met pindakaas en 1 met hagelslag. Dat dan twee keer.
Maar ga vanavond volgende week denk ik het vlees beleg eruit halen en er tartaar naast het brood eten. Is in verhouding goedkoper.
En aangezien in een plakje kipfilet maar 76% daadwerkelijk kip is, zal het niet de beste keuze zijn.

Heb ik ook 2 met vlees, 2 met pindakaas en 1 met hagelslag. Dat dan twee keer.
Maar ga vanavond volgende week denk ik het vlees beleg eruit halen en er tartaar naast het brood eten. Is in verhouding goedkoper.
Klopt..broodbelleg is in verhouding een stuk duurder dan gewoon vlees. Je kunt beter zelf een stuk kipfilet kruiden en bakken en daar plakjes van snijden. Een stuk lekkerder én goedkoper..:eating:

Was ik ook van plan te halen, smaaktie een beetje?

Jup, had eerste fijne gezouten.
Nu toscaanse en naturel. Naturel nog niet geprobeerd maar de gezouten en toscaanse bevielen goed.

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Upperbody 2

Enorm goede training. Ik was gefrustreerd/kwaad als hell. Beste pre-workout dat er is.

Overhead press Vergleken met mijn vorige training zit er 2kg op mijn 1RM bij, deed vorige keer 1 set 8X35
2X7X20
5X30

5X40
5X40
5X40
5X40
5X40

Voorlopig nog even 40 blijven drukken totdat het goed gaat

Bent over row alle 4 setjes 2,5kg verhoogd
10X20
10X30
8X62,5
8X62,5
8X62,5
8X62,5

Voorlopig even zo houden, eerste 2 setjes ging goed laatste 2 setjes na de kwaliteit iets af.

Incline bench press flat was bezet:o
10X20
8X40
8X50
6X50 <--- faalde door schouders.
7X40

Schijt oefening na ohp volgende keer weer fijn flat.

Pull ups
10XBW
5XBW
2XBW

Ik had de eerste set 1tje minder moeten doen.

Dumbell press that burn:eek::eek::eek:
10X22,5
10X22,5
8X22,5

Barbel curls 7 laag 7 hoog 7 volledig.
21X18
21X18

extreme pomp in mijn biceps

skull crushers met dumbells (dumbells > bar)
8X10
10X7,5 <-- kon hem hiermee wat beter strekken..

Erg fijne training

Leggo leggo:

Laatst bewerkt:
Mp gaat goed zie ik! Begin je al te zweten onder de bar? :o

Goed bezig! je had pull ups zekere tot failure gedaan? :P het eerste setje dan

Nette military press maat

goed presswerk idd. jij pakt 1 setje biceps en 1 setje triceps, heb je wel pomp dan? lijkt mij wat weinig namelijk.

Training ziet er weer goed uit! Alles schiet lekker omhoog:thumbs:

Mp gaat goed zie ik! Begin je al te zweten onder de bar? :o

Mp gaat erg lekker, schouders worden steeds sterker. Was eerder een zwakke punt.

Goed bezig! je had pull ups zekere tot failure gedaan? :P het eerste setje dan

Jaa had beter tot 8 kunnen gaan, maar het verraste me dat ik er wat meer kon den dus ik ging door.

goed presswerk idd. jij pakt 1 setje biceps en 1 setje triceps, heb je wel pomp dan? lijkt mij wat weinig namelijk.

Tricep draaien op het helft van de volume mee tijdens bench press, dumbell press en overhead press. Dus ze waren al redelijk vol voordat ik isolerende oefeningen ervoor deed. Hetzelfde geld voor de biceps. Armen bouw je op de grote compounds.

Lees dit is door als je tijd hebt :) :
http://www.pt-nijmegen.nl/listen_to_your_trainer_armspieren.htm
http://www.pt-nijmegen.nl/het_lichaam_functioneert_niet_per_spiergroep_maar_naar_beweging.htm

Note: ik train alles 2x in de week dus ik doe sws alles wat minder, in jouw geval zou ik twee oefeningen voor de triceps na de borst doen.
Of doe borst-bicep & rug-tricep. Dan zou je wel drie oefeningen kunnen doen.

Training ziet er weer goed uit! Alles schiet lekker omhoog:thumbs:
Yes het gaat hard :)

Herkenbaar!
& verder ook goede training :)
Goede muziek keuze btw

Jep, even stoom afblazen:o

But wait, there is more!

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Lowerbody 2

Deadlift
8X20
6X50
5X70

5X100
5X90
5X90
5X90
3X90 <-- mentale breuk

Even maxen op 100 was leuk maar de volgende keer gewoon 90.

Front squat Deed het overigens wat slecht dan de vorige keer. Komt door de DL, was zwaar. Wil overigens toch overladen op de eerste oefening.
10X20
6X40

6X50
6X50
6X50
8X40 <--- langere TUT, had beter balans hier.

Lying leg curls
12X25
11X25
10X25

Sissy squats + walking lungesKon niet kiezen, why not both?
8XBW+10XBW
7XBW+10XBW
6XBW+10XBW

Donkey calve raises met iemand van 60kg op mijn rug
15X60
15X60
14X60
Na de laatste set de kuiten helemaal leeg getrokken door single calve raises.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Wil is een keer een pre-workout uitproberen. Aanraders?

Preworkout voegt niet zoveel toe man.
Ik heb best wel het een en ander gebruikt, maar het voegt niet zoveel toe.
En ja je gaat het toch kopen dus ga dan voor hemorage of 1mr.
Als het je om de pomp te doen is, neem dan citrulline malaat of agmatine.
Als je gevoelig bent voor caffeine kan je ook caffeine caps kopen, kost weinig;)

Assault heeft voor mij goed gewerkt, al heb ik geen vergelijkingsmateriaal :p

Niet voor de "extra" energie over de aanbevolen hoeveelheid gaan, ik kreeg er een rood hoofd van en begon vreselijk te zweten :D

sterke trainingen!

Assault vond ik eerlijk gezegd ook wel best goed als pwo (en ik heb er in mijn leven al redelijk wat geprobeerd)
goeie focus en pump daarmee

sterke leg day, hoe doe jij front squats? met straps, crossed arms of ellebogen omhoog of 3 vingers er onder?

Prework outs niet echt een must, heb een potje staan doe nu al 4 maanden mee 60 servings c.a 5 gram.
Gebruik meestal op dagen wanneer motivatie minder is of ik echt een volle bak wil gaan.

Doe meestal een schepje (conquer) door de koffie met 25 gram rozijnen :P

pwo door je koffie heen xD t*ring smerig lijkt me dat haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven