XXL Nutrition

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
deadlift en squat in 1 training.... pfff. qua pre workout werkt er bij mij maar eentje, maximize intens of zo iets, van iforce nutricion, maar is volgens mij niet meer te krijgen.:(

KIjk even op marktplaats..daar verkopen ze nog de oude NoxiPro..

Dat is serieuze raket brandstof!:eek!:

• Topic Starter Topic Starter
Preworkout voegt niet zoveel toe man.
Ik heb best wel het een en ander gebruikt, maar het voegt niet zoveel toe.
En ja je gaat het toch kopen dus ga dan voor hemorage of 1mr.
Als het je om de pomp te doen is, neem dan citrulline malaat of agmatine.
Als je gevoelig bent voor caffeine kan je ook caffeine caps kopen, kost weinig;)

Ik weet het, werd me in de sportschool ook verteld dat je er niet groter/sterker door zal worden maar dat je gewoon meer energie/drive hebt om door te gaan.
Zit te twijfelen tussen No-Xplode, Jack3D en 1MR.
Drink geen koffie of iets anders met cafeïne erin dus is een optie.

Assault heeft voor mij goed gewerkt, al heb ik geen vergelijkingsmateriaal :p

Niet voor de "extra" energie over de aanbevolen hoeveelheid gaan, ik kreeg er een rood hoofd van en begon vreselijk te zweten :D

Is ook een optie, méér hoeft niet altijd beter te zijn hè;)

sterke trainingen!

Assault vond ik eerlijk gezegd ook wel best goed als pwo (en ik heb er in mijn leven al redelijk wat geprobeerd)
goeie focus en pump daarmee

Thanks!
Misschien dat ik nog even van de actie gebruik kan maken, 11,50 bij de B&F shop. Mooi om te proberen.

sterke leg day, hoe doe jij front squats? met straps, crossed arms of ellebogen omhoog of 3 vingers er onder?

Prework outs niet echt een must, heb een potje staan doe nu al 4 maanden mee 60 servings c.a 5 gram.
Gebruik meestal op dagen wanneer motivatie minder is of ik echt een volle bak wil gaan.

Doe meestal een schepje (conquer) door de koffie met 25 gram rozijnen :P

Crossed arms. Ik krijg mijn ellebogen niet zo ver naar achter om hem zoals de powerlifters vast te houden. Heb wat dat betreft apen armen.

Ik weet dat het niet echt een must is. Ben gewoon nieuwsgierig naar de ervaring :p
Heb ook eigenlijk gezworen dat het onzin is....

pwo door je koffie heen xD t*ring smerig lijkt me dat haha

Dat is het ook :P ik drink ook eigenlijk nooit koffie, die smaak geeft mij wel een boost mischien omdat het zo vies is:eek2:

Koffie überhaupt al:o
Gisteren werd er tijdens een meeting koffie voor me ingeschonken maar voelde me een beetje verplicht om het op te drinken. Kreeg er wel een geweldige boost van.:D

deadlift en squat in 1 training.... pfff. qua pre workout werkt er bij mij maar eentje, maximize intens of zo iets, van iforce nutricion, maar is volgens mij niet meer te krijgen.:(

Twee moordende oefeningen. Ga overigens de volgende keer wel 3X5 doen. Aangezien deadlifts zoveel energie trekt dat ik bijna niks meer over heb voor de volgende oefingen.

KIjk even op marktplaats..daar verkopen ze nog de oude NoxiPro..

Dat is serieuze raket brandstof!:eek!:

Hmm is wel duur. Misschien later ooit is. Hoor er wel een hoop over:D

Als je dan toch een PWO wilt met gewoon werkende ingredienten (creatine, caffeine, beta-alanine, citruline en evt. BCAA's) welk niet al te duur is zou ik gewoon voor 1 van de huismerk PWO's gaan van B&F of XXL.

Assault is dan weer wat duurder, maar wel een redelijk volledige PWO.

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/musclepharm/assault/

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/

https://xxlnutrition.com/nl/pre-workout-boosters

B&F is qua huismerk boosters IMO wel het goedkoopst, maar er zijn wel wat mensen die deze wat ondergedosseerd vinden.

Bodybuilding motivationals werken ook goed als pre-workout en natuurlijk de juiste muziek:thumbs:

Als je dan toch een PWO wilt met gewoon werkende ingredienten (creatine, caffeine, beta-alanine, citruline en evt. BCAA's) welk niet al te duur is zou ik gewoon voor 1 van de huismerk PWO's gaan van B&F of XXL.

Assault is dan weer wat duurder, maar wel een redelijk volledige PWO.

http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/unleash-concentrated

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/musclepharm/assault/

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/

http://xxlnutrition.com/nl/nld/pre-workout-boosters

B&F is qua huismerk boosters IMO wel het goedkoopst, maar er zijn wel wat mensen die deze wat ondergedosseerd vinden.

Bodybuilding motivationals werken ook goed als pre-workout en natuurlijk de juiste muziek:thumbs:

Thanks, karma houd je van me tegoed:D

Muziek is geen probleem bij mij in de sportschool, draaien alleen maar progresive house. Altijd heerlijk om je voor te bereiden in een break en het gewicht van de grond te trekken tijdens de drop:eek::eek::eek:

Thanks, karma houd je van me tegoed:D

Muziek is geen probleem bij mij in de sportschool, draaien alleen maar progresive house. Altijd heerlijk om je voor te bereiden in een break en het gewicht van de grond te trekken tijdens de drop:eek::eek::eek:
Herkenbaar qua muziek! Moet ik het alleen doen met mijn eigen Ipod. Vind ik ook wel fijn, lekker afgesloten van alles!:thumbs:

Als je geen caffeine gewend bent ga je bij vrijwel alle pwo's wel iets merken. Ik ben alleen klein beetje tolerant voor caffeine waardoor ik bijvoorbeeld al 4 scheppen Strong! moest pakken en dan merkt ik niks. Wel kreeg ik een gigantische crash :p

Als je geen caffeine gewend bent ga je bij vrijwel alle pwo's wel iets merken. Ik ben alleen klein beetje tolerant voor caffeine waardoor ik bijvoorbeeld al 4 scheppen Strong! moest pakken en dan merkt ik niks. Wel kreeg ik een gigantische crash :p
Dat is ook wel de reden dat je niet iedere training een PWO moet nemen..dan ben je er snel aan gewend:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even wat cardio gedaan. 20 minuten +/- meer 350 kcal verbrand. Iets te veel:o

Gaat lekker zo te zien. Netjes! Vooral zo doorgaan.

Upperbody 1

Enorm goede training gehad. Was gisteren wezen stappen, wel nuchter, maar had zo´n training niet verwacht.

Benchpress
2X10X20
7X40
6X50

5X70
5X70
5X70
5X70 +10kg
5X70 Hnnng +10kg

Ging aardig, voorlopig even zo houden.

T-bar row gewicht wat aan de stang hangt
8Xstang
10X10
6X15
6X25
8X30
8X30
8X30
8X30

Was wel oké, meende dat de laatste twee setjes wat minder netjes waren.

Incline dumbell press
3X10X20
Kan volgende keer zwaarder, naar de 22,5 dumbells

Pull ups
5XBW
5XBW
3XBW
3XBW
2XBW

Overhead press
8X30
8X30 +1 rep
7X30 +2 reps + 10kg
7X30 Extra set

Facepulls
2X10X30

Nog X aantal dips gedaan.

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Haha dat plaatje, zag het al op instagram.
Maar wat jij verbrand in 20min doe ik een uur over wow

Was weergaven op dat apparaat. Maar is wel mogelijk om dat te doen hoor. Wat doe jij tijdens je cardio?

Gaat lekker zo te zien. Netjes! Vooral zo doorgaan.

Thanks!

Lekkere bench en pullups!

Wat zeggen je maten eigenlijk van je nuchter-beleid?

Ik zie veel rode tekst, klasse training weer!

Damn, +10kg op de bench is niet mis kerel!:thumbs:

Lowerbody 1

Vandaag maar even een stapje terug gedaan op de squats, even richten op de techniek. Kom je er even achter dat 10kg minder ook zwaar is.

Squats
10X20
8X40
6X50

5X70
5X80
5X80
5X80
5X80
Nog even zo houden.

Romanian deadlift hier wel goed op geknalt.
3X20
6X50
6X70 +7,5
6X70 +5
6X70 +5
6X70

Hnng, zwaar. Nog tijdje zo houden

Leg extensions
10X40
9X45
8X45 6X35 6X25 6X15 + 15 WL

Seated leg curls
10X65
9X65
8X55 6X45 6X35 4X25

Verder nog wat kuitwerk gedaan.
Nog wat buik en onderrug werk geprobeerd. Zat weinig in na deze training. Dus werd niet echt wat.

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Damn, +10kg op de bench is niet mis kerel!:thumbs:

Go hard or go home.
Hij zat er aan te komen:D

Prima keus wat betreft de squat, techniek gaat imo altijd voor

Heb je goed, je gevoel volgen en idd squaten met weinig gewicht kan ook flinke spierpijn opleveren!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven