XXL Nutrition

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker al die PRs

• Topic Starter Topic Starter
Avondje cardio +/- 350 kcal verbrand in 20 min.

Hmm beetje aan het twijfelen hier. Krijg in juni de kans om mee te gaan naar Londen te gaan met school. Midden in de cut en één maand voordat ik zelf op vakantie ga.
Twijfel twijfel. Wat zouden jullie doen?

Laatst bewerkt:
Gaan

Gewoon gaan kerel!

Sowieso gaan kerel, ga je spijt van krijgen als je niet gaat.

Deadlift gaat lekker man!

Avondje cardio +/- 350 kcal verbrand in 20 min.

Hmm beetje aan het twijfelen hier. Krijg in juni de kans om mee te gaan naar Londen te gaan met school. Midden in de cut en één maand voordat ik zelf op vakantie ga.
Twijfel twijfel. Wat zouden jullie doen?
Gewoon gaan man!

Je kunt ook daar wel bewust kiezen af en toe qua voeding. En een beetje drank op zijn tijd kan ook geen kwaad..

Hoelang is het precies?

Idd, wat Marvin zegt! Deload is ook goed, kan je even tot rust komen. Geen gezeik qua eten en trainen aan je hoofd ;)

Dude, Londen is awesome, sowieso gaan.

Niet een prachtig reisje van een week gaan opgeven omdat je een weekje je cut niet na kan leven, bodybuilding is een lange termijn project, en voor de meesten een hobby. Niet vergeten te blijven leven en soms ff los te laten.

.

Laatst bewerkt:

Sowieso gaan kerel, ga je spijt van krijgen als je niet gaat.

Deadlift gaat lekker man!

Gewoon gaan man!

Je kunt ook daar wel bewust kiezen af en toe qua voeding. En een beetje drank op zijn tijd kan ook geen kwaad..

Hoelang is het precies?

Idd, wat Marvin zegt! Deload is ook goed, kan je even tot rust komen. Geen gezeik qua eten en trainen aan je hoofd ;)

Dude, Londen is awesome, sowieso gaan.

Niet een prachtig reisje van een week gaan opgeven omdat je een weekje je cut niet na kan leven, bodybuilding is een lange termijn project, en voor de meesten een hobby. Niet vergeten te blijven leven en soms ff los te laten.

Gaan! Anders krijg je die kans niet meer :)

Ben nog aan het twijfelen. Trainen is natuurlijk niet de enigste reden om te gaan. Aangezien ik die maand erop in Lloret de Mar zit kan ik het geld daar ook goed gebruiken.
Verder zie ik het ook niet zo zitten om met mensen uit mijn klas te gaan, lig niet zo geweldig in mijn klas:o

Twijfel twijfel

@ Marvin, klopt. Kan daar ook gewoon met myfitness pall mijn eten bijhouden. Ja alcohol, ben er eerlijk gezegd niet zo weg van. 4 dagen volgens mij.

@ JochemB Thanks, deadlifts gaan goed ja:D

@michieln, af en toe vergeet ik te leven ja:o

Morgen eindelijk weer is mijn vet laten meten. Jammer dat het zo vroeg is, beperkt mijn zaterdagavond weer.

Naja als je klasgenoten k*t zijn en je hebt er eigenlijk geen geld voor moet je t misschien niet doen, maar als je t je kan veroorloven gaan inderdaad. Je gaat niet naar Londen voor je klasgenoten maar voor, tsja. Londen.

Nounou bloed zweet en opofferingen, wat offer je zoal op voor het fitnessen?

Stoere engelse topictitel trouwens, klinkt echt hardcore enzovoorts.

Gewoon gaan :P Nu kan het nog je bent nog jong

Naja als je klasgenoten k*t zijn en je hebt er eigenlijk geen geld voor moet je t misschien niet doen, maar als je t je kan veroorloven gaan inderdaad. Je gaat niet naar Londen voor je klasgenoten maar voor, tsja. Londen.

Geld is er wel maar zou het ook kunnen investeren in een vervolg opleiding. Natuurlijk ga ik niet naar Londen voor mijn klasgenoten. Maar het zou wel leuk zijn als ik daar mijn tijd doorbreng met mensen waar ik goed mee overweg kan, alleen stappen is immers ook niks aan. Even kijken wat een paar kameraden doen die misschien gaan.
Nounou bloed zweet en opofferingen, wat offer je zoal op voor het fitnessen?

Stoere engelse topictitel trouwens, klinkt echt hardcore enzovoorts.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon gaan :P Nu kan het nog je bent nog jong

Twijfel twijfel. Nog even zien.

Vetpercentage en gewicht

Vanochtend mijn VP laten meten. 12% op 81,6 kilo. Ik ben blij:)
Werd me aangeraden om gewoon door te bouwen. Maar ben lekker eigenwijs en ga begin mei naar de 10%.

Upperbody 1
Training ging wat moeizamer omdat het wat vroeger was. Verder wel kunnen overladen. Aangezien ik op mijn main oefeningen (bench en t-bar) niet kan overladen, overlaad ik op mijn assistance

Bench press
10X20
10X40
8X50
5X60

5X70
5X70
5X70
5X70
5X70

Laatste twee setjes gingen wat moeizamer. Spotter erbij. Maar kon ze nog wel zelf uitvoeren. Had het zonder de spotter niet gedaan.

T-Bar row gewicht is wat aan de stang hing.
10Xstang
8X10
8X15
8X25

8X30
8X30
8X30
8X30

Laatste setje was slordig.

Incline dumbell press epic pomp + burn
8X22,5 +2,5kg
10X22,5 +2,5kg
9X22,5 +2,5kg

Chin-ups
5XBW
5XBW
5XBW

Overhead press
8X30
8X30
8X30 +1

Facepuls
2X10X30

Tricep dips
2X10XBW

Hier kan heerlijk op getraind worden:

Laatst bewerkt:
Linkin park is inderdaad goed trainings materiaal:thumbs:

Nette training dude! Voordeel van iemand bij je hebben is weer bewezen lees ik!

Ik ben niet opzet, ik vind het alleen jammer dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je dingen moet opgeven om vooruit te komen met je hobby.

Ik kan me goed voorstellen dat je over een paar jaar spijt hebt van de dingen die je ervoor hebt gelaten omdat je het niet overnieuw kunt doen.

Ik ben niet opzet, ik vind het alleen jammer dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je dingen moet opgeven om vooruit te komen met je hobby.

Ik kan me goed voorstellen dat je over een paar jaar spijt hebt van de dingen die je ervoor hebt gelaten omdat je het niet overnieuw kunt doen.

Ja klopt je moet er balans in vinden, heb soms ook dat ik teveel met bb bezig ben.

Denk dat je meeste sociale actievetijden niet moet laten vervagen i.v.m hobby/levensstijl. Dit is algemeen bedoelt.

Ff ontopic ziet er goed uit! :thumbup:

Misschien nog 3kg/4kg aankomen voor de cut. Wel haalbaar voor de cut

Ja klopt je moet er balans in vinden, heb soms ook dat ik teveel met bb bezig ben.

Denk dat je meeste sociale actievetijden niet moet laten vervagen i.v.m hobby/levensstijl. Dit is algemeen bedoelt.

Ff ontopic ziet er goed uit! :thumbup:

Misschien nog 3kg/4kg aankomen voor de cut. Wel haalbaar voor de cut

Obsessief met dingen bezig zijn heeft geen nut, en het frustreert alleen maar omdat je er soort van alles voor doet en laat en het toch niet snel genoeg gaat.
Ik heb zo jaar geleefd en toen ik een stapje terug deed en dingen niet zo belachelijk serieus nam ben ik harder vooruit gegaan.

Maar ik ben out, ik hoop dat je wat aan me paar centen hebt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven