magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Ik ben niet opzet, ik vind het alleen jammer dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je dingen moet opgeven om vooruit te komen met je hobby.
Ik kan me goed voorstellen dat je over een paar jaar spijt hebt van de dingen die je ervoor hebt gelaten omdat je het niet overnieuw kunt doen.
Obsessief met dingen bezig zijn heeft geen nut, en het frustreert alleen maar omdat je er soort van alles voor doet en laat en het toch niet snel genoeg gaat.
Ik heb zo jaar geleefd en toen ik een stapje terug deed en dingen niet zo belachelijk serieus nam ben ik harder vooruit gegaan.
Maar ik ben out, ik hoop dat je wat aan me paar centen hebt.
Ben het met je eens dat het belangrijk is om een goede balans te vinden. Wel van mening dat je sommige dingen moet minderen of moet stoppen. Laatste niet helemaal in mijn geval. Wel aantal dingen in mijn leven naar de klote gehlopen door deze sport, relaties en dergelijke.
Thanks voor je advies anyway.
Ja klopt je moet er balans in vinden, heb soms ook dat ik teveel met bb bezig ben.
Denk dat je meeste sociale actievetijden niet moet laten vervagen i.v.m hobby/levensstijl. Dit is algemeen bedoelt.
Ff ontopic ziet er goed uit!
Misschien nog 3kg/4kg aankomen voor de cut. Wel haalbaar voor de cut
Een goede basis vindne is belangrijk, ofcourse.
Thanks, wil in mei al gaan k*tten. Ga medio midden juli op vakantie. Trek er mei en juni voor uit. Even rustig minimaal 2% maximaal 4% te gaan. Eten op onderhoud, berekend zonder cardio, en calorietekort creeëren door middel van cardio.
3 á 4 lijkt me niet haalbaar. Even kijken wat de weegschaal me verteld eind april. Ben tevreden met 83.

)