Fitness Seller

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben niet opzet, ik vind het alleen jammer dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je dingen moet opgeven om vooruit te komen met je hobby.

Ik kan me goed voorstellen dat je over een paar jaar spijt hebt van de dingen die je ervoor hebt gelaten omdat je het niet overnieuw kunt doen.

Obsessief met dingen bezig zijn heeft geen nut, en het frustreert alleen maar omdat je er soort van alles voor doet en laat en het toch niet snel genoeg gaat.
Ik heb zo jaar geleefd en toen ik een stapje terug deed en dingen niet zo belachelijk serieus nam ben ik harder vooruit gegaan.

Maar ik ben out, ik hoop dat je wat aan me paar centen hebt.

Ben het met je eens dat het belangrijk is om een goede balans te vinden. Wel van mening dat je sommige dingen moet minderen of moet stoppen. Laatste niet helemaal in mijn geval. Wel aantal dingen in mijn leven naar de klote gehlopen door deze sport, relaties en dergelijke.

Thanks voor je advies anyway.

Ja klopt je moet er balans in vinden, heb soms ook dat ik teveel met bb bezig ben.

Denk dat je meeste sociale actievetijden niet moet laten vervagen i.v.m hobby/levensstijl. Dit is algemeen bedoelt.

Ff ontopic ziet er goed uit! :thumbup:

Misschien nog 3kg/4kg aankomen voor de cut. Wel haalbaar voor de cut

Een goede basis vindne is belangrijk, ofcourse.

Thanks, wil in mei al gaan k*tten. Ga medio midden juli op vakantie. Trek er mei en juni voor uit. Even rustig minimaal 2% maximaal 4% te gaan. Eten op onderhoud, berekend zonder cardio, en calorietekort creeëren door middel van cardio.

3 á 4 lijkt me niet haalbaar. Even kijken wat de weegschaal me verteld eind april. Ben tevreden met 83.

goed bezig man, ik ben in. gewoon naar londen gaan btw, zal je geen spijt van krijgen :)

wanneer ga je naar lloret? Ik ga ook :p

Zie je op de meet ;)

Je kan beter gaan cutten, k*tten is niet goed voor de gayns

Matige training.

Lowerbody 2

Squat
2X10X20
8X30
6X50
5X70

5X5X80

Ging wel oké, had even moeite met het opwarmen.

Stiff leg deadlift
8X40
8X50

8X70 +2
7X70 +1
7X70 +1
7X70 +1

Leg extensions
10X35 + 20WL
10X35 + 15WL
9X35 + 8 jumping-sumo-squats (dafuq???)

Seated leg curls
10X65
10X65
12X55

Superset kuitwerk. Seated calve raises & Donkey calve raises.

Zo voelde ik me aan het eind van de training, was erg zwaar dit keer. Weet ook niet waarom,
d5fd1535ec8c4740a87643c936cbaee4c2ef6f466bdefc350f1ffe259da11a1a.jpg

Erg tof dat mijn pa nu ook lekker fanatiek aan het trainen is. Wordt goed begeleid, 'was ik hier maar 10 jaar eerder aan begonnen.' Terwijl hij mij een half jaar geleden nog voor gek verklaarde:p

Overigens veel nieuwe mensen in de gym, vergelijkbaar met dit http://www.facebook.com/photo.php?v=665376780166231&set=vb.394897053880873&type=2&theater

Verder niks meer te melden,

groetjes.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Je kan beter gaan cutten, k*tten is niet goed voor de gayns

Was nog gaar van mijn NL examen. Idd beter om te gaan cutten:o

goed bezig man, ik ben in. gewoon naar londen gaan btw, zal je geen spijt van krijgen :)

wanneer ga je naar lloret? Ik ga ook :p

Zie je op de meet ;)

Nice welkom!
Denk ook wel dat ik naar Londen ga. Vandaag te horen dat het maar 200,- kost exc. wat je daar zelf uitgeeft. Zou gek zijn als ik niet ga.

21-30 juli, jij?
Tot zaterdag;)

200e voor weekje Londen, mirin hard

wil al heel lang weer is naar Londen, zit ook met vrienden te kijken of we weekendje Londen icm wedstrijd premier league kunnen doen, maar die kaartjes zijn teeeering duur

200e voor weekje Londen, mirin hard

wil al heel lang weer is naar Londen, zit ook met vrienden te kijken of we weekendje Londen icm wedstrijd premier league kunnen doen, maar die kaartjes zijn teeeering duur

Vrijdagavond heen maandagochtend terug.:D
Ben zelf niet van het voetballen, maar we gaan wel een stadion bezoeken. Maar dan zit er ook meer een technische tour bij, werd me verteld. Verder naar coca-cola fabriek, misschien Aston Martin fabriek en science museum. Engeneering hè:p. Naast dat nog een beetje standaard bezienswaardigheden.

Nice train! Voetbal museum. .. Zitten zeker veel fanatieke voetballers in de klas

Samwise had je wel op de rug kunnen nemen man.

Jammer dat je training wat minder ging maar dat is altijd nog beter dan geen training

Die dagen zitten er helaas weleens tussen...normale gewichten voelen dan ineens als lood!

Toch goed doorgezet en hier en daar een repje extra gepakt!:D

Nice train! Voetbal museum. .. Zitten zeker veel fanatieke voetballers in de klas

Tnx, ja een paar. Vind er zelf niet zo super veel aan:o

Samwise had je wel op de rug kunnen nemen man.

?????????
LOTR?

Jammer dat je training wat minder ging maar dat is altijd nog beter dan geen training

Precies! Nu wel gruwlijke spierpijn

Die dagen zitten er helaas weleens tussen...normale gewichten voelen dan ineens als lood!

Toch goed doorgezet en hier en daar een repje extra gepakt!:D

Ja helaas, kan niet atlijd volle poelen zijn.
Na het zien van een filmpje van strengthcamp ben ik meer gaan letten op de barbell bij mijn lichaam houden. mijn lats:eek::eek:

Matige training.

Lowerbody 2

Squat
2X10X20
8X30
6X50
5X70

5X5X80

Ging wel oké, had even moeite met het opwarmen.

Stiff leg deadlift
8X40
8X50

8X70 +2
7X70 +1
7X70 +1
7X70 +1

Leg extensions
10X35 + 20WL
10X35 + 15WL
9X35 + 8 jumping-sumo-squats (dafuq???)

Seated leg curls
10X65
10X65
12X55

Superset kuitwerk. Seated calve raises & Donkey calve raises.

Zo voelde ik me aan het eind van de training, was erg zwaar dit keer. Weet ook niet waarom,
d5fd1535ec8c4740a87643c936cbaee4c2ef6f466bdefc350f1ffe259da11a1a.jpg

Erg tof dat mijn pa nu ook lekker fanatiek aan het trainen is. Wordt goed begeleid, 'was ik hier maar 10 jaar eerder aan begonnen.' Terwijl hij mij een half jaar geleden nog voor gek verklaarde:p

Overigens veel nieuwe mensen in de gym, vergelijkbaar met dit http://www.facebook.com/photo.php?v=665376780166231&set=vb.394897053880873&type=2&theater

Verder niks meer te melden,

groetjes.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Was nog gaar van mijn NL examen. Idd beter om te gaan cutten:o

Nice welkom!
Denk ook wel dat ik naar Londen ga. Vandaag te horen dat het maar 200,- kost exc. wat je daar zelf uitgeeft. Zou gek zijn als ik niet ga.

21-30 juli, jij?
Tot zaterdag;)

thanks,

ik zou ook echt naar londen gaan, zeker voor die prijs, nice!

ik ga van 4 tot 10 juli, zal je doorgeven hoe de meiden er zijn :o

ik vind btw dat je je trainingen heel overzichtelijk logt, nice!

zie je zaterdag!

thanks,

zie je zaterdag!

log natuurlijk voornamelijk voor mijzelf, zodat ik overzichtelijk kan overladen:D.
mooi meegenomen dat het voor jou ook duidelijk is.
laat de kwaliteit van de vrouwen maar net zoals vorig jaar zijn.

Epic workout nu al spierpijn:o

Upperbody 2

Overhead press
2X8X20
6X30

5X5X40

Gaat steeds beter, schommel al minder met mijn lichaam.

Bent over row
11X20
8X40
8X50
8X60

4X8X62.5

Gaat lekker, kan bijna overladen. Even op letten dat ik niet ga shruggen.

Bench press Ga deze denk ik eruit halen en vervangen voor dumbell press. Benchen na OHP is geen combi
10X20
8X40
8X50

8X60
6X60 + 4 push-ups
5X60 + 4 push-ups
7X50 6X40 4X30 + 5 push ups

Pull-ups breed iets breeder dan schouderbreedte
5XBW
5XBW
4XBW
4XBW

Dips
10XBW
8XBW
6XBW

mooi man

als je veel last hebt van een instabiele core (wat niet altijd binnen no-time te fixen is), kun je altijd nog een belt kopen

heeft mij persoonlijk enorm geholpen.

Kan je bench en OHP niet omdraaien?

Verder sterke training!

thanks,

zie je zaterdag!

Doorgeven hoe de meiden in Lloret zijn...pssst momentopname

goede training, denk dat we qua kracht ongeveer gelijk zitten

Why pushups direct na je bench?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven