XXL Nutrition

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kijk je bench heeft een sprongetje gemaakt! Mooi.

• Topic Starter Topic Starter
Lowerbody 2

Ik denk dat ik volgende week even ga deloaden, over het algemeen gaan mijn lowerbody trainingen wat minder de laatste tijd.
Vandaag kreeg ik tijdens het squaten last van de bovenkant van mijn lies. Aan de bovenkant. Ineens een brandend gevoel. Gelijk stang terug gelegd en einde oefening met de squats

Squats
8X20
5X40
5X50
5X60

5X80
5X90
5X90
5X90
3X90 <-- pijn scheut.
Ga overigens weer even terug naar de 80, dit is te gefoceerd:o
Lol bench net zo hoog als squats :roflol:

Romanian deadlift
8X40
6X60
8X70
8X70
8X70
8X70

Leg extensions
10X35
10X35
10X35

Seated leg curls
10X60
10X60
10X60

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Dat bench:dance:

Waarom de OHP achter de rug?

Lekker was die ;)

OHP verhaal:
So which of the two barbell presses is best at hitting your middle delts? To answer that, let’s consider the two single-joint moves, the dumbbell front raise and lateral raise. When you perform front raises, in which your elbows move in front of your body, you involve more of your front delts. When you do lateral raises, in which your elbows move out to your sides, you involve more of your middle delts. The same goes for these two presses because elbow position has everything to do with it. When doing presses to the front, as your elbows are drawn forward, you’re involving more of the front deltoid. When doing presses behind the neck however, your elbows move out to your sides, which calls upon the middle delts to a much greater degree, thus making it your winner.

Dan spreek je meer je rug aan dacht ik..

Zieke training overigens, goeie bench ! :thumb:

Thanks, ja bench ging goed.

Nice bench :thumb:

@beestmodusaan: push is niet voor rug

Thanks gozer:D

Kijk je bench heeft een sprongetje gemaakt! Mooi.

Mijn bench gaat echt enorm hard!

Kan het zijn dat je tijdens de squat niet constant je benen aangespannen had? Ik weet niet precies hoe ik dit uit moet leggen, maar ik had een keer dat ik de druk op de benen een soort van weghaalde en het gewicht verschoof toen meer naar de lies.

Klinkt ongelooflijk stom en het slaat misschien ook nergens op, maar het kan een reden zijn van de pijn? :p

Maar even je log opgezocht, gaat goed met de gewichten zie ik ;)
Zie je in sportschool!

Kan het zijn dat je tijdens de squat niet constant je benen aangespannen had? Ik weet niet precies hoe ik dit uit moet leggen, maar ik had een keer dat ik de druk op de benen een soort van weghaalde en het gewicht verschoof toen meer naar de lies.

Klinkt ongelooflijk stom en het slaat misschien ook nergens op, maar het kan een reden zijn van de pijn? :p

Kan er wel is op letten ja. thnx voor de tip.

Maar even je log opgezocht, gaat goed met de gewichten zie ik ;)
Zie je in sportschool!

Joo kerel, het ijzer vliegt er bij aan.:D
Zie je van de week wel weer;)

damn, dat bench! nice!

Goed bezig, weekje even rustig aan doen!

Lekker die bench. Plus tien kilo op een dag is toch wel ontzettend lekker, zeg. Nice!
Squats gaan ook heerlijk zo te zien. Beetje gas terug is geen ramp; kom je straks sterker terug.

hoelang geleden heb je voor t laatst gedeload dan? op zich is er niets mis met geforceerde reps he, zolang de form gewoon goed blijft, je moet er wel een beetje voor moeten werken

Goed bezig, weekje even rustig aan doen!

Lekker die bench. Plus tien kilo op een dag is toch wel ontzettend lekker, zeg. Nice!
Squats gaan ook heerlijk zo te zien. Beetje gas terug is geen ramp; kom je straks sterker terug.

Presses gaan echt goed. satisfied.

hoelang geleden heb je voor t laatst gedeload dan? op zich is er niets mis met geforceerde reps he, zolang de form gewoon goed blijft, je moet er wel een beetje voor moeten werken

Is wel een goede 12 weken terug. Twijfel nog, presses gaan echt lekker nu. Kijk het anders nog wel even één week aan.
Wil me niet te veel laten beïnvloeden door een slechte training. De vorm tja, heb soms het gevoel, vooral als ik erg laag zit, dat het gewicht meer controle over mij heeft dan ik over het gewicht.

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Ga er na mijn cut ook maar aan beginnen:o
http://www.muscleandstrength.com/wo...t-jim-wendlers-5-3-1-powerlifting-system.html

Wat zijn je stats nu, naar welk bf cutten?

kun je net nog 2 cycles doen, deloaden is toch niet persee nodig

Gewoon twee maanden cutten man. Beneden de 10% ga je waarschijnlijk pl**ris veel verliezen.
Als ik jou was zou ik het zo doen:

Tot mei doe je het schema wat je nu volgt.
In mei start je met cutten en die week ga je ook direct je maxes bepalen.
Tijdens deze twee maanden cutten doe je twee 4-week wendler cycles.
De eerste twee cycles zijn toch nog niet heel erg zwaar. Je doorloopt zo drie weken keihard buffelen en daarna ga je deloaden. Plan niet te veel assistance zodat je lichaam goed kan herstellen.
Na twee maanden verhoog je jouw kcal inname en start je je derde wendler cycle.

Als je evenveel bencht als squat' ben je officieel een superdude. :sd:

;)

Upperbody 2

Overhead press
5X20
5X30
5X40

5X5X42,5 +2,5kg

Ging goed, netjes en gecontroleerd.

Bent over row
6X20
8X50
8X60
8X70
8X70 +1
7X70 +1
2 sec. bovenin gehouden 10X50

Dumbell press
10X16
8X20

8X25
7X25
6X25
7X22,5

Pull-up
5XBW
5XBW
4XBW
3 negatief X BW

Dips
10XBW
10XBW
7XBW

Prima training

Nice die bor met 2 sec hold, sterk werk

Sterke training gozer! Mooie presses, BOR's & dumbel presses!:thumbs:

Keep up the good work:D

Lowerbody 2

Demolished/10

5 min cardio + 10 minuten stretch.

Deadlift
5X50
5X70
5X80

5X100
5X100
5X100
5X100
5X100

Frontsquat
6X20
6X40
6X50

8X60 +10kg
6X60 +10kg
6X60 +10kg
6X60 +10kg

Lying leg curl
10X35 +5kg
9X35 +5kg
8X35 +5kg

Walking lunges
20X16
20X16
10X16 <-- duizelig, misselijk, alles dof om me heen en het licht in mijn hoofd begon te knipperen. Maar even opgehouden:o

Verder nog wat kuitwerk gedaan.

Goeie training.:D

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Sterke training gozer! Mooie presses, BOR's & dumbel presses!:thumbs:

Keep up the good work:D

Don't stop running towards your dreams.

Nice die bor met 2 sec hold, sterk werk

Heb ik een beetje van jou afgekeken:p
Voelde ik goed!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven