Fitness Seller

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
duizelig, misselijk, alles dof om me heen en het licht in mijn hoofd begon te knipperen. Maar even opgehouden:o

Herkenbaar, voornamelijk bij oefeningen waarbij je steeds hoog en laag bent (ik krijg het zelf bij hyperextensions). Proberen goed te blijven ademen tijdens de oefening, eventueel wat suiker naar binnen werken.

haha had ik laatst met incline legpress.
Net alsof ik aan het spacen was:p

Mooi dat ik mensen kan inspireren om bepaalde oefeningen te doen! Als je duizelig en misselijk wordt van lunges dan doe je ze goed!

• Topic Starter Topic Starter
Na het lezen van 531 ben ik er overuit, ik ga beginnen met 531. Ben erg enthousiast om ermee aan de slag te gaan.

Doe het gewoon zoals voorgeschreven.
Week 1: 3X5
Week 2: 3X3
Week 3: 531
Week 4: deload.

1RM 90% van mijn daadwerkelijke 1RM
Verder laatste setje alles eruit.
Ben er alleen nog niet uit over het assitance werk. Mensen tips/advies?

Gisteren kaarten gekocht voor de fibo :D

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Herkenbaar, voornamelijk bij oefeningen waarbij je steeds hoog en laag bent (ik krijg het zelf bij hyperextensions). Proberen goed te blijven ademen tijdens de oefening, eventueel wat suiker naar binnen werken.

Was verkouden dus dat speelde ook een rol denk ik. Verder bedankt voor je tips.

haha had ik laatst met incline legpress.
Net alsof ik aan het spacen was:p

Ik ook als ik opsta:eek:
Spacemomentje

Mooi dat ik mensen kan inspireren om bepaalde oefeningen te doen! Als je duizelig en misselijk wordt van lunges dan doe je ze goed!

Zeker, was een fijne oefening!

+1, die oefening zuigt je leeg als een volleerde h**r..:o

Helemaal leuk is dat lunges ook veel belans vraagt, lunges tot failure is afzien

Lunges zijn niet voor p*ssy's:D

Nice! Wanneer is de FIBO eigenlijk dit jaar!

En wat ben je van plan rondom Wendler te gaan doen.

Nice! Wanneer is de FIBO eigenlijk dit jaar!

En wat ben je van plan rondom Wendler te gaan doen.

3 tot 6 april. Ik zelf ga 6 april.

Denk dat ik wendler lekker simpel houd en de The Triumvirate template ga doen.

51edyc.png

Misschoen dat ik good mornings vervang. vind ik zelf niet zo'n fijne oefening. Voorlopig ook even geen jokersets en first set last. Eerst even kijken hoe dit gaat.

Zou alleen niet die constante deload er in houden, zonde van je tijd.

Nee, geen persoonlijke ervaring met Wendler.

Alsof je na drie weken trainen zou moeten deloaden, persoonlijk vind ik dat echt grote onzin, op den duur ben je 25% van je tijd aan het deloaden.

Alsof je na drie weken trainen zou moeten deloaden, persoonlijk vind ik dat echt grote onzin, op den duur ben je 25% van je tijd aan het deloaden.

Idd, alleen deloaden als je vind dat dat nodig is. Ik heb de eerste 2 cycles gedaan, en daarna een deload(wintersport). Nu gewoon beginnen met cycle 3.

Je kunt imo prima 3 cycles doen(of nog zelfs meer, of misschien minder), voel het gewoon aan.

En jullie doen ook elke dag repouts tot failure? sorry hoor maar dat hakt in. ;)

Upperbody1

Training gericht op mijn nieuwe schema, wou even mijn 1RM op de bench weten.
Verder heb ik getraind met mijn vader dus wou hem een aantal dingen laten zien. Heb verder ook dingen gepakt die ik graag wou doen.

Bench press
10X20
8X50
3X60
3x70
1X80
1X85
1X90 PR
FX95 helaas:(
7X70

Lying Chest pressplate loaded gewicht per kant
13X25
11X35
10X35 3X25

Seated rows superset met revers rows
13X55 + 5XbW
10X55 + 4XBW
10X55 + 4XBW
10X55/6X45/4X35/6X25 Dat strip:D

Pull-ups
7XBw
6XBW
5XBW

Dumbell shoulder press
14X12,5
12X15
8X17,5

Barbell curls
12X25
10X25 + 5X15

Dumbell skull cruchers
12X7,5
10X10

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

En jullie doen ook elke dag repouts tot failure? sorry hoor maar dat hakt in. ;)

Idd, alleen deloaden als je vind dat dat nodig is. Ik heb de eerste 2 cycles gedaan, en daarna een deload(wintersport). Nu gewoon beginnen met cycle 3.

Je kunt imo prima 3 cycles doen(of nog zelfs meer, of misschien minder), voel het gewoon aan.

Ik ga even kijken hoe ik mij voel na drie weken. Afhankelijk daar van ga ik deloaden. Nu zeggen ze dat de eerste twee cycles toch niet zo super heavy zijn.

Ja gewoon aanvoelen, meestal deload ik elke 6/8 weken soms weekje rust ( 2/3 in een jaar) was vorige week ziek ben gewoon thuis gebleven.

90kg! Bijna de magische 100kg bp, ging de 90kg langzaam/moeilijk omhoog of ging het nog wel?

Zolang je je target reps blijft halen zou ik om de 6 weken (2 cycles) deloaden. Deloaden is namelijk verschrikkelijk demotiverend!:rolleyes:

Jammer van die fail gozer! Maar verder een prima training!:thumbs:

Zolang je je target reps blijft halen zou ik om de 6 weken (2 cycles) deloaden. Deloaden is namelijk verschrikkelijk demotiverend!:rolleyes:

Jammer van die fail gozer! Maar verder een prima training!:thumbs:

Dit!
Ik mag zelf volgende week deloaden:p
Is wel een mooi weekje om kcal af te bouwen en over te gaan naar een cut.

90 kilo bench is niet verkeerd dacht ik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven