michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Kon het wel merken maar niet beduidend. Heb ook nog een sample van IronPump van MP arnold schwarzenegger serie liggen.Ja gewoon aanvoelen, meestal deload ik elke 6/8 weken soms weekje rust ( 2/3 in een jaar) was vorige week ziek ben gewoon thuis gebleven.
90kg! Bijna de magische 100kg bp, ging de 90kg langzaam/moeilijk omhoog of ging het nog wel?
, ging er goed. Gecontroleerde negatief en een goeie positief. Kon hem in één keer uitdrukken.Zolang je je target reps blijft halen zou ik om de 6 weken (2 cycles) deloaden. Deloaden is namelijk verschrikkelijk demotiverend!
Jammer van die fail gozer! Maar verder een prima training!![]()

Dit!
Ik mag zelf volgende week deloaden
Is wel een mooi weekje om kcal af te bouwen en over te gaan naar een cut.
, ging heerlijk.Tof dat je Wendler gaat doen! Heb altijd interesse gehad in zijn schema's, maar het zelf nooit gedaan. Succes!
En congrats met die squat! Top!
.Goed dat je ook wendler gaat doen man!
Prima squat dacht ik zo![]()

Die prework out heeft goed zijn best gedaan, 2 pr's Was die laatste 1x120kg parralel? of meer dat je voorover ging?

.Sterke MP man! 2.5kg kan inderdaad een hoop schelen op de MP. Dan wil die ineens niet meer van je schouders af!
Complimenten over je fysiek of vooruitgang doen natuurlijk iedereen goed!
lekker die mp gozer, mooi is dat als je opmerkingen krijgt. dat is altijd een goed teken. andere mensen zien het beter en sneller dan je zelf ziet.
gvd zeg je haalt me bijna in met je mp 1rm.
Gaat je goed met wendler man!
.goed bezig! Complimenten zijn altijd goed om tehoren. Als mensen dat zeggen is er duidelijke progressie .
2,5kg denk je wat is dat nou tot dat je het bij je pr er op doet XD
.
Lekker man!
Fijn om te weten wat je aan kan, ga je nu een cut in of ga je door in bulk?