Fitness Seller

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oef, sterke repout man!:thumbs:

Lekker basic assistance programma trouwens! Die dumbel presses met lange TUT moeten wel killing zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Beter ga je me niet inhalen met benchen

Is wel de bedoeling ;)

Zeker:D

Hoe bevalt wendler? Hoe lang volg je dat nu al?

Dit is pas de eerste week. Maar de workouts bevallen best wel goed. Kort maar slopend.
Na een repout op de DL nog even good mornings op 5X12... Is niet bepaald fijn.

Oef, sterke repout man!:thumbs:

Lekker basic assistance programma trouwens! Die dumbel presses met lange TUT moeten wel killing zijn!

Basic & simpel. Maar je voelt het enorm.
It only count when it hurts.

Gaat goed hier! Sterke bp ook zal nog wel wat kilo's bij komen!

Gaat goed hier! Sterke bp ook zal nog wel wat kilo's bij komen!

Opzich, trainingen kunne imo wel wat beter. Meer concentreren, minder rust tijdens de sets.
Wil eind volgende maand 1x100 toch wel aantikken.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Cycle 1 week 1

Oké training. Beetje teleurgesteld op de squats

Squats
5X40
5X50
3X60
5X65
5X75
Repout minimaal 5: 7X85 <-- beetje teleurgesteld wou er toch echt 8 doen, baal er van.

Benen zaten wel goed vol.

Cardio leg press
15X120
15X120
15X120
15X120
15X120

Do you even walk?
Press en u zult zweten, kots misselijk.

Leg curls
10X55
10X55
10X55
10X55
10X55

Dayum, dat burn.

Verder wat kuit en ab werk gedaan.
Wel iets te veel tijd tussen de squats en leg press laten zitten. Iemand vroeg of ik zijn squat form wou checken, ofja hij vroeg waarom ik mijn benen wat wijder zette. Heb hem het even laten ervaren. Rule number six "Give something back"

NB: mijn sportschool heeft een trap
EEN FACKING TRAP JA

Einde week 1, tevreden.

Laatst bewerkt:
Hey leuk, wij hebben ook een trap

@Squat; Je hebt nog een hele tijd voor je, tijd genoeg! :D

goed bezig

Bij ons ook een trap idd, die heb ik ook heel wat keren vervloekt al! Goeie train weer!

goede traint! Leg press ga je idd hard van zweten

Wahaha..mijn sportschool heeft ook een trap! Fijn is dat na een goede benen training:eek:

Cycle 1 week 2

Militairy press
5X20
5X25
5X30
3X40
3X45
Repout minimaal 3: 6X50 :cool:

Dip
15XBW
14XBW
9XBW
9XBW
8XBW

Pull ups
8XBW
8XBW
7XBW
3XBW
3XBW

Wel tevreden. Gisteren gezopen, kon ik wel merken. Voorlopig ff geen alcohol meer vooral volgende week niet op mijn 531 week.

Jij zou dit jaar toch niet drinken? :p

Verder sterke training!

Jij zou dit jaar toch niet drinken? :p

Verder sterke training!

Ik zou wel meer niet doen dit jaar. Heb 3 maanden geen drup meer aangeraakt. Qua training/gainz had het eigenlijk totaal geen invloed.
Iemand in de sportschool, ook hier op het forum btw, zei dat ik niet zo debiel moest doen en het mijn leven niet zo moest laten beïnvloeden. Hij had een punt.
Af en toe alcohol. Maar zeer zeker niet ieder weekend.

Sterke repout man! Damn!

Ik zou wel meer niet doen dit jaar. Heb 3 maanden geen drup meer aangeraakt. Qua training/gainz had het eigenlijk totaal geen invloed.
Iemand in de sportschool, ook hier op het forum btw, zei dat ik niet zo debiel moest doen en het mijn leven niet zo moest laten beïnvloeden. Hij had een punt.
Af en toe alcohol. Maar zeer zeker niet ieder weekend.

Je trainingen zien er prima uit allemaal. Kan ik weinig aan toevoegen.

Aan het bovenstaande echter ook niet, maar ik deel deze mening zó erg! Iedereen hier heeft dezelfde passie, en het is goed om je daar heel erg in te laten gaan. Maar, vergeet inderdaad niet te leven. We zijn geen pro's en de invloed van wat drank of wat slecht voedsel af en toe is mijns inziens zó minimaal dat je er gewoon van moet kunnen genieten zonder je schuldig te voelen.

Ben met je eens, het blijft een hobby/leefstijl.
Ga zelf in de zomer 1 keer per maand soms ietsje meer en winter nauwelijks.

Sterke training, wat staat er voor morgen op de planning?

Je trainingen zien er prima uit allemaal. Kan ik weinig aan toevoegen.

Aan het bovenstaande echter ook niet, maar ik deel deze mening zó erg! Iedereen hier heeft dezelfde passie, en het is goed om je daar heel erg in te laten gaan. Maar, vergeet inderdaad niet te leven. We zijn geen pro's en de invloed van wat drank of wat slecht voedsel af en toe is mijns inziens zó minimaal dat je er gewoon van moet kunnen genieten zonder je schuldig te voelen.

Thanks man, voel me soms wel schuldig als ik een cheatmeal eet XD. Blijft er een beetje inzitten.

Ben met je eens, het blijft een hobby/leefstijl.
Ga zelf in de zomer 1 keer per maand soms ietsje meer en winter nauwelijks.

Sterke training, wat staat er voor morgen op de planning?

Wat bedoel je precies :P?
Vanavond deadlifts, couldn't be better.:cool:

Gaat weer prima magnetron!

Ik merk het zelf ook qua alcohol, drink normaal echt nauwelijks maar als ik een keer gezopen heb sta ik opeens een stuk harder :roflol:
zal wel gezichtsverbeelding zijn:(

maar idd, geniet van t leven, doe 6 dagen strikt en 1 dag junk. beetje extra kcals kan nooit kwaad toch, als de eiwitten maar hoog zitten!

Cycle 1 Week 2
Oké, ik moet echt wat langzamer mijn gaan deadliften. Ik moet deadliften op een verdieping en dat maakt onmundig veel lawaai tijdens mijn rep-out. Volgende keer wat gecontroleerde terug.

Deadlift
5X50
5X60
5X75
3X95
3X105
Rep-out minimaal 3: 8X120 PR, theoretisch 1X151kg.

Good mornings
15X50
13X50
3X50 <-- kreeg ineens een pijn scheut in mijn hamstring. Denk dat ik deze oefening eventjes weg laat
Verder gegaan in de lying leg curls.

Leg extensions
4X10X30 kg

Daarnaast nog wat buik en kuit werk gedaan.

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Gaat weer prima magnetron!

Ik merk het zelf ook qua alcohol, drink normaal echt nauwelijks maar als ik een keer gezopen heb sta ik opeens een stuk harder :roflol:
zal wel gezichtsverbeelding zijn:(

maar idd, geniet van t leven, doe 6 dagen strikt en 1 dag junk. beetje extra kcals kan nooit kwaad toch, als de eiwitten maar hoog zitten!

Thanks. Mee eens:D

Laatst bewerkt:
Lekker he Wendler!:thumbs:

Mooie repout en behoorlijk zware goodmornings (wel klote van die pijnscheut!).

Vind je het totaal trainingsvolume niet wat laag?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven