magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Cycle 1 week 2
Wel oké training. Moordende squat keuze. Nog nooit box squats gedaan.
Squat
5X40
5X50
3X60
3X70
3X80
8X90 Niet goed niet slecht.
Box squats Eerste keer, explosief opstaan zeer gecontroleerd zitten. Moest het doen met een bankje. Net iets boven parallel, is dit oké of zouden jullie dit overslaan?
15X50
15X60
15X60
Nondeju, cardio. Benen goed vol
Paused squats 2 á 3 seconden hold
10X50
6X50 Was echt op.
Standing calve raises Even boven in gebleven en alles eruit geperst.
7X90
6X100
6X100
Seated calve raises
20X15
17X15
16X15
Klien beetje ab work, eigenlijk niet nodig.
Na vandaag durf ik wel te zeggen Powerlifting>Bodybuilding. Nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen.
---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------
Thnx man haha
Is echt aan te raden dat template. Slopend ook.
Mijn schouders voelen wel véél losser aan na de dislocations, de eerste keer kreeg ik het gevoel alsof ik ze voor het eerst vrij kon bewegen. Moet nog even een afspraak maken bij de fysio voor mijn houding. Iets waar ik altijd al mee in de knoei zit.
De magische grens

Echt blij als ik die gehaald heb.
Wel oké training. Moordende squat keuze. Nog nooit box squats gedaan.
Squat
5X40
5X50
3X60
3X70
3X80
8X90 Niet goed niet slecht.
Box squats Eerste keer, explosief opstaan zeer gecontroleerd zitten. Moest het doen met een bankje. Net iets boven parallel, is dit oké of zouden jullie dit overslaan?
15X50
15X60
15X60
Nondeju, cardio. Benen goed vol
Paused squats 2 á 3 seconden hold
10X50
6X50 Was echt op.
Standing calve raises Even boven in gebleven en alles eruit geperst.
7X90
6X100
6X100
Seated calve raises
20X15
17X15
16X15
Klien beetje ab work, eigenlijk niet nodig.
Na vandaag durf ik wel te zeggen Powerlifting>Bodybuilding. Nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen.
---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------
Thnx man haha

Ok, thnx. Die template van t-nation had ik gelezen, denk namelijk dat ik binnenkort zelf ook met wendler 531 ga beginnen.
Die shoulder dislocations zijn volgens mij zelfde als rotator cuff oefeningen, maar zijn zowiezo nuttig. Ik doe ze als warming up vóór push-oefeningen.
Weet niet waar de lumbar voor staat voor de lordosis, maar heb zelf ook wat last van lordosis (holle rug). Paar weken elke dag oefeningen voor gedaan maar schoot er volgens mij weinig voor op (buiten tijdelijke verlichting door stretchen na). Ik denk dat de effectiefste oefening voor lordosis hanging leg/knee raises zijn (|denk|, niet zeker weten).
Is echt aan te raden dat template. Slopend ook.
Mijn schouders voelen wel véél losser aan na de dislocations, de eerste keer kreeg ik het gevoel alsof ik ze voor het eerst vrij kon bewegen. Moet nog even een afspraak maken bij de fysio voor mijn houding. Iets waar ik altijd al mee in de knoei zit.
De magische grens

Echt blij als ik die gehaald heb.
Laatst bewerkt:

).