MuscleMeat

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Cycle 1 week 2

Wel oké training. Moordende squat keuze. Nog nooit box squats gedaan.

Squat
5X40
5X50
3X60

3X70
3X80
8X90 Niet goed niet slecht.

Box squats Eerste keer, explosief opstaan zeer gecontroleerd zitten. Moest het doen met een bankje. Net iets boven parallel, is dit oké of zouden jullie dit overslaan?
15X50
15X60
15X60

Nondeju, cardio. Benen goed vol

Paused squats 2 á 3 seconden hold
10X50
6X50 Was echt op.

Standing calve raises Even boven in gebleven en alles eruit geperst.
7X90
6X100
6X100

Seated calve raises
20X15
17X15
16X15

Klien beetje ab work, eigenlijk niet nodig.
Na vandaag durf ik wel te zeggen Powerlifting>Bodybuilding. Nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen.

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Thnx man haha :roflol:

Ok, thnx. Die template van t-nation had ik gelezen, denk namelijk dat ik binnenkort zelf ook met wendler 531 ga beginnen.

Die shoulder dislocations zijn volgens mij zelfde als rotator cuff oefeningen, maar zijn zowiezo nuttig. Ik doe ze als warming up vóór push-oefeningen.

Weet niet waar de lumbar voor staat voor de lordosis, maar heb zelf ook wat last van lordosis (holle rug). Paar weken elke dag oefeningen voor gedaan maar schoot er volgens mij weinig voor op (buiten tijdelijke verlichting door stretchen na). Ik denk dat de effectiefste oefening voor lordosis hanging leg/knee raises zijn (|denk|, niet zeker weten ;)).

Is echt aan te raden dat template. Slopend ook.
Mijn schouders voelen wel véél losser aan na de dislocations, de eerste keer kreeg ik het gevoel alsof ik ze voor het eerst vrij kon bewegen. Moet nog even een afspraak maken bij de fysio voor mijn houding. Iets waar ik altijd al mee in de knoei zit.

De magische grens:D:D
Echt blij als ik die gehaald heb.

Laatst bewerkt:
Niks mis met box squats op een bankje! Zou persoonlijk alleen niet zulke hoge set volumes draaien.

Flinke repout ook weer!:D

Whahaha jij gaat morgen last krijgen met lopen.... dat gebeurd bij crazy squat volumes! Mooi

zie er niet echt nut in (ver) boven par stil te gaan zitten

Zag er ongeveer zo uit.

box-squat-10.jpg

Misschien zaterdag maar ff op het werk iets in elkaar knutselen.

Ook dat broekie?

Ik sport alleen met onderbroek aan. Broeken zijn overrated.

Lekker, ga ik ook eens proberen.

Dam, hoop dat ik jullie niet tegen kom in mijn gym haha.

Cycle 1 week 3

5/3/1 week, week der weken. Gisterenavond naar 300 rise of an empire geweest. Awesome film.

Militairy press
5X20
5X25
3X30

5X40
3X45
Minimaal 1: 7X50 haha.
1X55, mèh. Niet moeten doen.

Dips
15XBW
12XBW
10XBW
10XBW
8XBW <-- why?

Pull-ups
6XBW
5XBW +5kg
5XBW +5kg
7XBW
3XBW

Volgende keer alleen nog weighted pull-ups op de donderdag. Ondanks de spierpijn.

Verder nog wat pompwerk voor de biceps gedaan.

inb4 laatste-set-ging-k*t dag. Verder wel oké.

Whaha ik ben vrijdag avond ook naar 300 geweest, idd mooie film. Awsome neukscene ook!

Hoeveel rust pak je tussen de sets? En dip je diep?

De hoek tussen mijn boven- en onderarm is sowieso minder dan 90 graden. Hoe diep weet ik niet precies, In ieder geval wel goed diep. Rust, gevoelsmatige kwestie. Tussen de 30 sec. en 1 min.

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Cycle 1 week 3

Wel mooie training. Deadlift dit keer wat gecontroleerd, dus wat langere TUT. Toch een PR.???
Verder wat PUA gainz gemaakt. Tip voor mij dat ik haar de volgende keer geen tips hoefde te geven. Oké joh, dan zit ik volgende week tenminste niet alleen in de wachtkamer bij de fysio. She got mad.

Volgende keer even deadlift sokken kopen, kniebuig schoenen, foamroller, belt, dipping belt en buisisolatie voor over de barbell.
Gaat te veel geld in deze sport zitten :roflol:. Is het wel waard.

Insert shitload aan strek/mobiliteit oefeningen here

Deadlift
5X50
5X60
3X70

5X90
3X105
9X120 PR:cool::cool::cool:

Ik ben blij

Sumo deadlifts Torture
11X70
10X70
10X70
10X70
10X70

Opbouwen naar 5X15

Leg extensions
12X30
10X35
10X35
10X35
10X35

Verder nog wat kuit en abwerk gedaan. Sterker worden is awesome.
Prima training.

Ik citeer: Volgende keer even deadlift sokken kopen, kniebuig schoenen, foamroller, belt, dipping belt en buisisolatie voor over de barbell.....

Damn brah, je gaat trainen en niet op vakantie wah!

Mooie deadlift pr, datdanweerwel

Ik citeer: Volgende keer even deadlift sokken kopen, kniebuig schoenen, foamroller, belt, dipping belt en buisisolatie voor over de barbell.....

Damn brah, je gaat trainen en niet op vakantie wah!

Mooie deadlift pr, datdanweerwel

Haha gewoon spul dat op mijn verlanglijstje staan voor het sporten :D

Lekkere PR man! En dikke PUA gainz ;)

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Overigens is bodybuilding niet eens heel duur als je het vergelijkt met bijvoorbeeld voetbal, waarbij 3 dagen in de week de 3e helft centraal staat..

Lekkere PR man! En dikke PUA gainz ;)

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Overigens is bodybuilding niet eens heel duur als je het vergelijkt met bijvoorbeeld voetbal, waarbij 3 dagen in de week de 3e helft centraal staat..

lol dit ja :roflol:

moh dat kostte me al 50 euro per week aan bier joh

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven