XXL Nutrition

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ook de deadlift blijft maar sterker worden! Cheatmeal guiltshit heb ik ook man.... whaha

Lekker bezig man!

Vervelend, Good morning is toch met gebogen rug naar voren?

Deadlift jij in een rack? Anders matjes onderdoen heb je bijna geen geluid

• Topic Starter Topic Starter
Lekker he Wendler!:thumbs:

Mooie repout en behoorlijk zware goodmornings (wel klote van die pijnscheut!).

Vind je het totaal trainingsvolume niet wat laag?

Heerlijk :D
Denk wel iets te zwaar, aangezien ik nu nog een beetje last heb van mijn hamstring als ik mijn linkerbeen rek.
Nee eigenlijk niet. Normaal doe ik 5X15 good mornings, de werksetjes van de deadlifts en doe ik nog 5x10 lying leg curls op de dag dat ik squat. Zijn dus 13 werksetjes per week. Zo is dat voor iedere spiergroep.

Ook de deadlift blijft maar sterker worden! Cheatmeal guiltshit heb ik ook man.... whaha

Creatine doet zijn werk.

Thanx:D

Vervelend, Good morning is toch met gebogen rug naar voren?

Deadlift jij in een rack? Anders matjes onderdoen heb je bijna geen geluid

GM:
good-morning-exercise.jpg

Nee deadlift al op een paar matten, maar het dreunt gewoon. Volgende keer wat gecontroleerde naar beneden gaan. Werd niet zo gewaardeerd:P.

Ik moet ook heel rustig de barbell neerleggen. Je verliest er kracht mee maar je went er aan. En van gewicht tegenhouden wordt je ook sterker. ;)

Sportschooleigenaren moeten niet zo zeiken als het gaat om geluid! Mijn laatste rep valt ook weleens iets te hard op de grond!

Ik ben niet de persoon die bewust met gewichten smijt, maar soms gaat het gewoon niet anders!

Sportschooleigenaren moeten niet zo zeiken als het gaat om geluid! Mijn laatste rep valt ook weleens iets te hard op de grond!

Ik ben niet de persoon die bewust met gewichten smijt, maar soms gaat het gewoon niet anders!

Ze zouden beter de schreeuwers aan kunnen spreken hier.
Het geluid met deadliften is hier een verloren zaak. Dat komt bij ons doordat bij veel schijven de centreerringen eruit liggen.

Ze zouden beter de schreeuwers aan kunnen spreken hier.
Het geluid met deadliften is hier een verloren zaak. Dat komt bij ons doordat bij veel schijven de centreerringen eruit liggen.

Ik zou me moeten aanpassen dusja, dan maar 1 of 2 reps minder en wat gecontroleerd terug gaan. Ben helaas wel een van de weinige die deadlift, laat staan zwaar deadlift.

Cool nog iemand die wendler volgt!
Ga je volgen en zie dat je lekker bezig bent!

Cycle 1 Week 2

Volgens mij doet creatine zijn werk, want dit sloeg helemaal nergens op
Of placebo

Doe nu ook al een tijdje shoulder dislocations en kan mijn handen steeds meer naar binnen plaatsen :)

Bench press
5X30
5X40
3X50
3X60
3X70
9X75 <-- eigenlijk 10 keer, maar de spotter kon er weer niet van afblijven:rolleyes:. Was anders een epic grind geweest.

Theoretisch 1X96, eind volgende maand bench ik 1x100.

Incline dumbell press
15X20
13X20
11X17,5

Dumbell flyes
14X10
13X10
Epic burn

Dumbell rows
5X10X17,5

Pullups
5XBW
5XBW
5XBW
5XBW+5kg
4XBW+5kg

Volgende keer alles weighted.

Verder nog 2 setjes bi/tri gedaan. Strip setjes.

Laatst bewerkt:
Nice sessie!

Lekkere training, bench gaat nice! Ook redelijk wat assistance werk, bij het lezen van wendler kreeg ik de indruk dat assistance juist minimaal moest zijn of is dat mijn verkeerde interpretatie? Ik vind assistance zelf namelijk wel chill, anders ben je ook maar zo snel klaar met trainen.

Wat zijn shoulder dislocations trouwens (en de functie :p)? Nooit van gehoord

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nette bench

Tnx gozer:D

Lekkere training, bench gaat nice! Ook redelijk wat assistance werk, bij het lezen van wendler kreeg ik de indruk dat assistance juist minimaal moest zijn of is dat mijn verkeerde interpretatie? Ik vind assistance zelf namelijk wel chill, anders ben je ook maar zo snel klaar met trainen.

Wat zijn shoulder dislocations trouwens (en de functie :p)? Nooit van gehoord

Klopt, normaal doe ik ook weinig assitance werk. Maar ik had even zin om me op te trekken en had nog niet echt een voldaan gevoel.

Normaal doe ik een assitance oefening 5X15 en een 5X10. In dit geval voor mijn borst 3X15 & 2X15, is in principe het zelfde. Hij zegt ook zijn boek: "It is all working muscle.", dus of je nou 2 oefeningen doet of 1. Zolang je het gestelde volume maar behaalt.
Wil mijn borst even wat meer aandacht geven dus vandaar de flyes.

Volg dit template: http://www.t-nation.com/free_online...aining_performance/how_to_build_pure_strength
Lijkt weinig, maar vooral de dips en pull-ups bij de MP vallen vies tegen.

Shoulder dislocations: Flexibiliteit oefening. Ben me wat aan het verdiepen in de flexibiliteit en mobiliteit en doe tegenwoordig een shitload aan stretchen voor het trainen en slapen. http://europepmc.org/abstract/MED/1548985/reload=0;jsessionid=8mzSbfbNUjBEiuEd6W7s.12
Doe ik mede omdat ik last heb van een: lumbar lordosis (http://stronglifts.com/wp-content/uploads/lordosis1.jpg wel een overdreven variant)

Klopt, normaal doe ik ook weinig assitance werk. Maar ik had even zin om me op te trekken en had nog niet echt een voldaan gevoel.

Normaal doe ik een assitance oefening 5X15 en een 5X10. In dit geval voor mijn borst 3X15 & 2X15, is in principe het zelfde. Hij zegt ook zijn boek: "It is all working muscle.", dus of je nou 2 oefeningen doet of 1. Zolang je het gestelde volume maar behaalt.
Wil mijn borst even wat meer aandacht geven dus vandaar de flyes.

Volg dit template: http://www.t-nation.com/free_online...aining_performance/how_to_build_pure_strength
Lijkt weinig, maar vooral de dips en pull-ups bij de MP vallen vies tegen.

Shoulder dislocations: Flexibiliteit oefening. Ben me wat aan het verdiepen in de flexibiliteit en mobiliteit en doe tegenwoordig een shitload aan stretchen voor het trainen en slapen. http://europepmc.org/abstract/MED/1548985/reload=0;jsessionid=8mzSbfbNUjBEiuEd6W7s.12
Doe ik mede omdat ik last heb van een: lumbar lordosis (http://stronglifts.com/wp-content/uploads/lordosis1.jpg wel een overdreven variant)

Ok, thnx. Die template van t-nation had ik gelezen, denk namelijk dat ik binnenkort zelf ook met wendler 531 ga beginnen.

Die shoulder dislocations zijn volgens mij zelfde als rotator cuff oefeningen, maar zijn zowiezo nuttig. Ik doe ze als warming up vóór push-oefeningen.

Weet niet waar de lumbar voor staat voor de lordosis, maar heb zelf ook wat last van lordosis (holle rug). Paar weken elke dag oefeningen voor gedaan maar schoot er volgens mij weinig voor op (buiten tijdelijke verlichting door stretchen na). Ik denk dat de effectiefste oefening voor lordosis hanging leg/knee raises zijn (|denk|, niet zeker weten ;)).

9x75 is 100kg jonguh. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven