- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dit ook altijd. Niet drinken op zaterdag = minder gains, srs
ja en dan zit ik t*ring clean te eten hard te trainen, beetje vooruitgang
k*t weekend slecht gegeten veel gezopen
pr
isdisreallife.jpg
Lekker he Wendler!
Mooie repout en behoorlijk zware goodmornings (wel klote van die pijnscheut!).
Vind je het totaal trainingsvolume niet wat laag?

Ook de deadlift blijft maar sterker worden! Cheatmeal guiltshit heb ik ook man.... whaha

Vervelend, Good morning is toch met gebogen rug naar voren?
Deadlift jij in een rack? Anders matjes onderdoen heb je bijna geen geluid
.Ik moet ook heel rustig de barbell neerleggen. Je verliest er kracht mee maar je went er aan. En van gewicht tegenhouden wordt je ook sterker.![]()
Sportschooleigenaren moeten niet zo zeiken als het gaat om geluid! Mijn laatste rep valt ook weleens iets te hard op de grond!
Ik ben niet de persoon die bewust met gewichten smijt, maar soms gaat het gewoon niet anders!
Sportschooleigenaren moeten niet zo zeiken als het gaat om geluid! Mijn laatste rep valt ook weleens iets te hard op de grond!
Ik ben niet de persoon die bewust met gewichten smijt, maar soms gaat het gewoon niet anders!
Ze zouden beter de schreeuwers aan kunnen spreken hier.
Het geluid met deadliften is hier een verloren zaak. Dat komt bij ons doordat bij veel schijven de centreerringen eruit liggen.

. Was anders een epic grind geweest.
)? Nooit van gehoord
Lekkere training, bench gaat nice! Ook redelijk wat assistance werk, bij het lezen van wendler kreeg ik de indruk dat assistance juist minimaal moest zijn of is dat mijn verkeerde interpretatie? Ik vind assistance zelf namelijk wel chill, anders ben je ook maar zo snel klaar met trainen.
Wat zijn shoulder dislocations trouwens (en de functie)? Nooit van gehoord
Klopt, normaal doe ik ook weinig assitance werk. Maar ik had even zin om me op te trekken en had nog niet echt een voldaan gevoel.
Normaal doe ik een assitance oefening 5X15 en een 5X10. In dit geval voor mijn borst 3X15 & 2X15, is in principe het zelfde. Hij zegt ook zijn boek: "It is all working muscle.", dus of je nou 2 oefeningen doet of 1. Zolang je het gestelde volume maar behaalt.
Wil mijn borst even wat meer aandacht geven dus vandaar de flyes.
Volg dit template: http://www.t-nation.com/free_online...aining_performance/how_to_build_pure_strength
Lijkt weinig, maar vooral de dips en pull-ups bij de MP vallen vies tegen.
Shoulder dislocations: Flexibiliteit oefening. Ben me wat aan het verdiepen in de flexibiliteit en mobiliteit en doe tegenwoordig een shitload aan stretchen voor het trainen en slapen. http://europepmc.org/abstract/MED/1548985/reload=0;jsessionid=8mzSbfbNUjBEiuEd6W7s.12
Doe ik mede omdat ik last heb van een: lumbar lordosis (http://stronglifts.com/wp-content/uploads/lordosis1.jpg wel een overdreven variant)
).