XXL Nutrition

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Volgende week ff een deload weekje
Want:
  1. Te lang door getraind
  2. Pijntjes in elleboog
  3. Zaterdag MOH

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Lekkere PR man! En dikke PUA gainz ;)

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Overigens is bodybuilding niet eens heel duur als je het vergelijkt met bijvoorbeeld voetbal, waarbij 3 dagen in de week de 3e helft centraal staat..

Ik zie het meer als levensonderhoud. Daar kun je nooit te veel geld insteken.

lol dit ja :roflol:

moh dat kostte me al 50 euro per week aan bier joh

:roflol:

Oef MOH lekker katabool:p

Haha, altijd slim om te deloaden de week na een feestje! Zo heb ik het nu ook ingepland:o

Cycle 1 Week 3

Fijne training gehad, zit goed in mijn vel en dat kan ik merken. Op een of andere manier deed ik bij al mijn assitance oefeningen vandaag 1 rep meer.

Bench press
5X30
5X40
5X50

5X60
3X70
7X80, prima :D

Incline Dumbell press
15X20
13X20
12X17,5

Dumbell flyes
15X10
14X10 Héééééérlijk

Dumbell rows Lekker gecontroleerd
5X10X17,5

Pull-ups
5XBW+5kg
5XBW+5kg
4XBW+5KG
5XBW

Verder nog wat pompwerk voor de armen gedaan. Niet veel bijzonders.
Morgen benen slopen onder het regiem van Justbart:eek:

Lekkere training, en sterkte alvast! :p

Haha, altijd slim om te deloaden de week na een feestje! Zo heb ik het nu ook ingepland:o

Goeie combi. Toevallig dat het zo valt. Maar heb er wel mokus veel zin in.

http://www.youtube.com/watch?v=kIfOjkB17BA

Heb je een homegym dat je al die spullen gaat kopen, of om mee naar de gym te nemen?

Ga je ook? :D, heb er klote veel zin in.

Nee geen homegym maar wil het spul gewoon hebben
Deadlift sokken: Schraap in de laatste twee reps van mijn repout meestal mijn schenen open. Maar dat voel ik pas als ik de barbell terug heb gelegd:P
Kniebuig schoeen: Wil ik gewoon hebben (inb4 vrouw)
Foamroller: Voor het rekken en strekken. Wil mijn lordosis weg strekken.
Belt: Begin al aardig zwaar te deadliften, voor mijn doen, als ik 2xbw deadlift wil ik sws een belt
Dipping belt: Nu maak ik een schijf met een touw aan een oude belt die in de gym rondslingert.
Buisisolatie: Ik moet in een squat rack deadliften vanwege de ruimte en daardoor komt de barbell steeds op een ijzere plaat wat lawaai maakt. Als ik er een beetje buis isolatie over doe kan ik hem wat sneller laten zakken.

#YOLO

Dat is echt bestwel genius :eek: Ga ik zeker doen de volgende keer, thx voor de tip!

Deadlift-Grips.jpg

Ga je ook? :D, heb er klote veel zin in.

Nee geen homegym maar wil het spul gewoon hebben
Deadlift sokken: Schraap in de laatste twee reps van mijn repout meestal mijn schenen open. Maar dat voel ik pas als ik de barbell terug heb gelegd:P
Kniebuig schoeen: Wil ik gewoon hebben (inb4 vrouw)
Foamroller: Voor het rekken en strekken. Wil mijn lordosis weg strekken.
Belt: Begin al aardig zwaar te deadliften, voor mijn doen, als ik 2xbw deadlift wil ik sws een belt
Dipping belt: Nu maak ik een schijf met een touw aan een oude belt die in de gym rondslingert.
Buisisolatie: Ik moet in een squat rack deadliften vanwege de ruimte en daardoor komt de barbell steeds op een ijzere plaat wat lawaai maakt. Als ik er een beetje buis isolatie over doe kan ik hem wat sneller laten zakken.

Nee ik ga niet, maar hou wel van de muziek :D
Die buisisolatie en dipping belt kan je toch wel vragen bij je gym of ze die aanschaffen?

Kan je niet beter deloaden vóór je feestje? Lijkt me dat MoH je herstel in de weg zit maar dat je na een dag bijtanken er wel weer hard tegenaan kan in de gym ;)

Ik deadlift of squat nooit met riem. Vroeger deed ik dit wel. Nu doet een riem me ten ongoede kwa techniek. En zo moeten m'n buikspieren maar harder werken => dikkere abs. :D

Ik deadlift of squat nooit met riem. Vroeger deed ik dit wel. Nu doet een riem me ten ongoede kwa techniek. En zo moeten m'n buikspieren maar harder werken => dikkere abs. :D

mijn techniek met riem is ook belabbert, ik denk dat ik ook de zwaardere gewichten maar eens gewoon beltless ga proberen....

Lekker dat je op alle oefeningen een repje extra kon pakken kerel, tot vanmiddag. gotta love legday....

Cycle 1 week 3

Bazen training samen met Justbart, heerlijke gast om mee te trainen. Alleen mijn benen voelde wel heel klein aan vergeleken met hem. Maar alsnog onder zijn regiem mijn benen heerlijk kapotgemaakt. En een PR be0haald.
Thnx kerel :thumb:

Lang geleden dat ik op mijn benen zo'n volume draaide. Ga ik berouwen morgen en tijdens MOH:eek:.

Squat
5X40
5X50
3X60
5X75
5X85
8X100 Prima :D PR

Legg press
16X160
8X210
11X160

Hack squat Eerste keer hacksquat, fijn apperaatje.
15X60
11X70
10X80
8X90

legg extensions 2 sec, hold bovenin
4X25X10

Lying leg curls
18X15
15X20
10X25
8X25

Seated leg curls
4X10X60

Prima training:D

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

mijn techniek met riem is ook belabbert, ik denk dat ik ook de zwaardere gewichten maar eens gewoon beltless ga proberen....

Lekker dat je op alle oefeningen een repje extra kon pakken kerel, tot vanmiddag. gotta love legday....

Misschien dan toch maar even wachten met de belt.

Elk nadeel heeft zijn voordeel:D
Maar thanks voor het advies

Kan je niet beter deloaden vóór je feestje? Lijkt me dat MoH je herstel in de weg zit maar dat je na een dag bijtanken er wel weer hard tegenaan kan in de gym ;)

Kwam toevallig zo uit. Wou sowieso al deloaden na deze cycle. Waarschijnlijk kan ik niet eens lopen op MOH.

Nee ik ga niet, maar hou wel van de muziek :D
Die buisisolatie en dipping belt kan je toch wel vragen bij je gym of ze die aanschaffen?

Ah jammer. Wordt mijn eerste MOH. Buis isolatie kost geen drol en kan ik wel meenemen van het werk zaterdag. Bedenk me nu in eens dat ik ook een ketting met een karabijnhaak om de belt kan doen die er ligt.

je hebt ook nog seated en standing calfraises gedaan kerel!

Sterkte morgen met lopen als een zombie wah

Volgende keer trainen we bij jou gym

Je gaat echt lekker magnetron, al bijna een oven ;)

Wat komt er na oven?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven