MuscleMeat

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
grill

Ehm...magnetron...had jij geen feestje vandaag? :trollface:

Prima benen training kerel! En congrats met die PR!

Hoe gaat het met lopen bro

Hoe was masters?
Hoe draaide angerfist en miss k8? Was 1e keer dat miss k8 live draaide

Hoe was masters?
Hoe draaide angerfist en miss k8? Was 1e keer dat miss k8 live draaide

t*ring
t*ring
t*ring
t*ring

Wat een feest. Eerste hardcore feest, ging eerder alleen maar naar hardstyle feesten. Maar de sfeer was zo veel beter. Waar je ook keek er werd losgegaan. Het volk was ook zoveel relaxter.

Angerfist en Miss k8 waren heerlijk. De boel lekker snel door gemixed, heb volgens mij heel retaliate wel voorbij horen komen.
Angerfist - street fighter:eek:.
Vond DaY-már wel het beste.

Avond zo doorgebracht:
- Bodyshock & crossfiyah
- Predator & Re-style
- Day-már
- Dyprax & state of emergency
- The playah
- Beetje rondgelopen
- Ophidian
- Angerfist & Miss k8
- Thrasher
- The outside agency
- Partyraiser

Nice :D
Kende je streetfighter nog niet?
En daymar het best? Afgaande op je lijstje zou ik het meest van dyprax en SOE hebben verwacht

Nice :D
Kende je streetfighter nog niet?
En daymar het best? Afgaande op je lijstje zou ik het meest van dyprax en SOE hebben verwacht

Nog nooit live gehoord. Was kapot vet.
Komt denk ik meer vanwege de sfeer bij haar op dat moment. Veel ruimte etc.
Had eigenlijk niks verwacht, van Dyprax en SOE. Van niemand eigenlijk. Ga tegenwoordig zonder verwachtingen naar feesten. Kan het alleen maar meevallen.

Deload week

Ga deze week dus ook NIET loggen. Wel even moeilijk om te gaan deloaden maar het is gewoon even nodig.

Random leesvoer

Motivatie om te deloaden: http://www.pt-nijmegen.nl/deload_week.htm
Must read voor een wendleriaan: [Link niet meer beschikbaar]

Succes met deloaden...

..en morgen schat ik zo...

83kg 12%

1937tt.jpg

Chest loopt achter.
amwfb7.jpg

Laatst bewerkt:
Goeie delts al wel. Bench je veel met je delts ipv chest toevallig?

Succes met deloaden kerel

Goeie delts al wel. Bench je veel met je delts ipv chest toevallig?

Thanks, ik benchte eerder wel altijd met mijn delts. Bench nu al een half jaartje met mijn schouderbladen naar binnen. (scapula retraction).

Doe nu twee setjes flyes tijdens mijn bench day, kijken of dat wat helpt. Maar voor mijn gevoel ziet het er op foto's toch anders uit. Maar het kan natuurlijk altijd groter.

Thanks man, is mentaal zwaarder dit keer haha.

Oke nice :thumbs:

Borst vind ik nog goed meevallen hoor gozer! Armen zijn ook al aardig groot in verhouding..keep up the good work!:thumbs:

Fibo 2014

Verslag FIBO Power 2014

Is toch wel even een verslagje waardig, zo´n dag als vandaag.

Vanochtend om 5:30 ging de wakker. Enthousiast opgestaan want ik had er enorm veel zin in. Uiteindelijk kwam ik en een andere kameraad om 8:10 aan bij de messeplatz in Köln. Vervolgens konden wij daar nog een klein kwartiertje wachten. Uiteindelijk om 8:30 binnen.

Direct naar de power hal gelopen en gezocht naar de muslcemeds boot. Om daar een stand zonder Kai Greene aan te treffen, die pas rond 13:00 zou arriveren voor een meet and greet sessie. Dan maar wat rustig rondgelopen en de boel verkent. Ondertussen maar even bij de BB.com boot aangesloten waar ik een t-shirt, shake beker, x aantal samples en wat proteine bites in ontvangst mocht nemen. Toen maar weer gaan rondlopen. Hier en daar wat billen wezen spotten, want daar liepen een stel goede vrouwen rond!.

En jezus wat kon ik me toch iriteren aan die phagot stand van Jeff Seid. Niet bepaald slim opgesteld en blokkeerde de gangpaden doordat al zijn fans op hem stonden te wachten.

Tegen de begin van de middag waren we bij de stand van DY geëindigd. Dorian zou binnen 15 minuten arriveren en daar hebben we even op gewacht, even met hem op de foto geweest en wat advies van hem gekregen. cliffs: 'Volume doesn't matter, it's all about the intensity. don't go to failure every time.' oftewel, lift heavy ass weights. Erg relaxte gast, nam de tijd voor me.

Na wat rond wezen toeren en nog meer billen wezen stoppen hebben we even een tijdje staan kijken bij de strongman & MMA afdeling. Was wel erg leuk om te zien. farmer walks van 260kg dayum!

Aan het eind van de middag weer terug geggaan naar de BB hal waar ze bij iedere stand toch wel met samples aan het strooien waren, want alles moest weg. Onderweg kwam ik Roelly Winklaar nog tegen, aardige gozer. Even over zijn ongeluk gepraat en zijn wedstrijdplannen van dit jaar. Maar volgens mij zat die er doorheen en wou hij graag naar huis. Snap ik ook wel na 4 dagen lang handen schudden.

Verder nog Kai Green, Jay Cutler, Dexter Jackosn, Branch Warren en Ronnie coleman gezien. Niet de moeite waard om daar 2 uur per man voor in de rij te gaan staan. Om 15:00 naar huis gegaan, voeten deden pijn en had alles al wel gezien. Was zeker de moeite waard. +/- 50 euro kwijt voor benzine, kaartje en eten.

Cliffs:
  • Advies van Dorian Yates
  • Praatje met Roelly Winklaar
  • 37 samples, 5 shake bekers, 2 t-shirts, een bos met keykoorden en een tas mogen ontvangen
  • Enorm goede fysieken gezien
  • Veel billen
  • Meer billen
  • Twijfelen of het nou een vrouw of een man was (2x in het uur)
  • Nog meer billen
  • Top dag voor weinig geld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto's volgen

Bijna winst met al die handouts haha :D

Had ik ook na gamescom Köln, voor 120 euro aan paysafes gekregen bij de Paysafe booth :roflol:

In voor de pics

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven