- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wendler doen! Zeker WendlerHoe bevalt 't tot nu toe?
Ik zit namelijk te twijfelen om aan het einde van deze maand te switchen naar een ander krachtgerelateerd schema, ben er nog niet helemaal uit wat![]()
Beter iets te licht instappen dan te zwaar man. Ik zou btw gwn alle benches paused doen.
Je kan er ook nog voor kiezen om het zo in te delen:
BP, BOR, CG BP, Pull UP. Zo wissel je tijdens je training push en pull af, doe het zelf ook en 't bevalt me prima.
Hoe bevalt 't tot nu toe?
Ik zit namelijk te twijfelen om aan het einde van deze maand te switchen naar een ander krachtgerelateerd schema, ben er nog niet helemaal uit wat![]()
. Wendler is leuk!Niet gaan bankdrukken op een bal, ben je nou helemaal gek
Koop zo´n swiss ball (8 euro ofzo op internet) en doe dagelijks je core oefeningetjes, ws heb je wel wat mee gekregen van de fysio
Verder gewoon door blijven trainen en verzwaren, je gaat niet dood ofzo
Ga dan wel nuttig core werk doen, een beetje op een mat rond spartelen gaat je niet helpen als je als scheef staat en nog gewicht gaat toevoegen.
Beltless squats en front squats hebben mij ook geholpen met rechter staan.
Wat de anderen ook al gezegd hebben! Werk aan je core met de swissball, plancks en versterk je buikspieren met crunches en shit.
Gewoon blijven verzwaren en zeker het bankdrukken niet uit je Wendler schema gooien![]()
Het resultaat van oefeningen als de sit up's en crunches kun je hierboven zien, dit heet ook wel het head forward syndrome of het upper cross syndrome. Dit heeft te maken met het feit dat de rectus abdominus direct vastzit aan de ribbenkast en aan het bekken. Wanneer je oefeningen waarbij continu een bolle rug ontstaat blijft doen dan zal de rectus abdominus steeds strakker worden waardoor de borstspieren en schouders steeds verder naar voren worden getrokken met als gevolg een verkeerde bolle houding zoals bij figuur 2. Uiteindelijk ontstaan er nog meer problemen, in vele gevallen rugklachten, knieklachten en schouderklachten.
Vervelend man, heb zelf ook met wat stabiliteitsproblemen gezeten.
Heb je planks als aanrader meegekregen, want die hielpen bij mij wel aardig?
Vervelend, tjah. Het is niet anders. Maar er kan wat aan gedaan worden. Niet meegekregen maar is denk ik wel een aanrader, zie post hierboven.
Het was in ieder geval goed dat ik het zelf heb geconstateerd en er mee kwam. Want het is te repareren.

een beetje op een mat rond spartelen gaat je niet helpen
Hey maat enkel, core.... niet uit elkaar vallen wah!