XXL Nutrition

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
11 x 75 kg, lekker en daar zijn trainingsmaten voor toch, net ff paar reps extra!

Niet bij Wendler Bart. Je zet hier pr's, dus heeft het geen zin dat een ander je gaat helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Oké ik ga het ff anders doen vanaf nu. Wendler is leuk, maar voor de novice zoals ik vind ik de progressie te langzaam.
Ik ga even een tijdje bij Martijn van Fortius fitness onder de hoeden. Hij zal afhankelijk van mijn doelen en trainingsniveau een schema voor mij opstellen en dit in de gaten houden en zo nodig bijstellen.
Zelf zag ik dit als een uitgerekende kans om ervaring op te doen.

Oké ik ga het ff anders doen vanaf nu. Wendler is leuk, maar voor de novice zoals ik vind ik de progressie te langzaam.
Ik ga even een tijdje bij Martijn van Fortius fitness onder de hoeden. Hij zal afhankelijk van mijn doelen en trainingsniveau een schema voor mij opstellen en dit in de gaten houden en zo nodig bijstellen.
Zelf zag ik dit als een uitgerekende kans om ervaring op te doen.
Wel verstandig denk..Wendler kun je altijd toe gaan passen als de progressie er een beetje uit is. Ben benieuwd naar je nieuwe schema!

Cycle 2 week 2

Wel oké training, ben sowieso wat zwakker deze week. Weet ook niet waarom. So be it.
Kreeg vandaag een beetje subtiel een baan aangeboden als portier. Maar is over nadenken. Weet niet of het wel iets voor mij is. Lijkt me opzich wel lachen.

Squats
5X40
5X50
3X60

3X80
3X90
5X100

Deadlift
8X80
8X80
6X80

Power cleans <-- leuke oefening dit.
5X40
5X40
5X40
5X40
5X40

Vond het wel oké zo.

Is 40 niet veel te licht voor powercleans? Dan is de juiste techniek nog niet echt belangrijk aangezien je 40 ook nog wel kan reverse curlen.

En daarna doorgroeien en uitsmijtert worden? :D

Welk schema ga je nu doen dan?

Uitsmijter is een leuke baan ja, heb ik ook 6 jaar gedaan. Betaald alleen niet meer ze goed als vroeger helaas.

Uitsmijter is een leuke baan ja, heb ik ook 6 jaar gedaan. Betaald alleen niet meer ze goed als vroeger helaas.

Dat is knap lang, denk dat het als student voor mij wel aantikt. Aangezien ik voor 50 euro nu 11 uur moet werken:rolleyes:

En daarna doorgroeien en uitsmijtert worden? :D

Welk schema ga je nu doen dan?

Haha bijbaan natuurlijk. Schema krijg ik vandaag of morgen.

Is 40 niet veel te licht voor powercleans? Dan is de juiste techniek nog niet echt belangrijk aangezien je 40 ook nog wel kan reverse curlen.

Was idd licht, maar het was de eerste keer dat ik deze oefening deed.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Vanavond woon ik de Flex seminar van Harry de Jong & Rene groenen bij, als er mensen zijn die een vraag hebben voor hen kunnen die dat wel aan mij doorgeven.

Have fun man :thumbs:

Uitsmijter worden en hij begint al gelijk zijn powercleans te oefenen ... I see what you did there :p

Begin cut
Daar gaan we dan, cutten naar een goede 10% (of minder). Afhankelijk wat de spiegel zegt.

Eerste training van mijn nieuwe schema erop zitten. Prima training, ging aardig goed. Zat lekker veel snelheid in.
Gisteren lekker wezen stappen. Was goed de weg kwijt, maar viel me niks van tegen vandaag.
No hangover crew checking in.

Bench press
5X5X65

Ging er goed, 1 sec. paused onderin. lekker vlot

Overhead press
3X8X37,5

Eertste setje ging perfect, tweede en derde moest ik de laatste grinden.

Lying tricep extensions
3X12X20

Prima training, dikke pomp.

Powwww lange training ofniet ! Haha lekker shredded komen te staan, anders before en after pics van de cut ?

Sterkte met cutten :p Je blijft wel gewoon wendler aanhouden tijdens cut? En hoeveel kcal op rustdagen/trainingsdagen?

Vraag je aan mij of aan oven ? Oven doet wendler..

Sterkte met cutten :p Je blijft wel gewoon wendler aanhouden tijdens cut? En hoeveel kcal op rustdagen/trainingsdagen?

Ik werk vanaf heden samen met Martijn van Fortius Fitness, hij maakt vanaf nu mijn trainingsschema's en stuurt dit zo nodig bij. Heb voor deze samenwerking gekozen omdat ik nu doelgericht aan het werken ben en wel wat hulp kon gebruiken.

Ik krijg om de 4 weken een ander schema, ik weet niet of het relevant is om deze steeds hier te posten.

Powwww lange training ofniet ! Haha lekker shredded komen te staan, anders before en after pics van de cut ?

Kort genoeg om naar de klote te gaan, foto's moet ik nog even over na denken. Ik krijg mezelf maar niet fatsoenlijk op de foto.

Ach gewoon tegen iemand zeggen maak even foto non flexed en after pics ook non flexed, in de zelfde kamer zelfde belichting zelfde allus..

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Was vergeten ja dat je nu met fortius samenwerkt, hoeveel betaal je ? Mag ook in karma..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven