- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet bij Wendler Bart. Je zet hier pr's, dus heeft het geen zin dat een ander je gaat helpen.

Wel verstandig denk..Wendler kun je altijd toe gaan passen als de progressie er een beetje uit is. Ben benieuwd naar je nieuwe schema!Oké ik ga het ff anders doen vanaf nu. Wendler is leuk, maar voor de novice zoals ik vind ik de progressie te langzaam.
Ik ga even een tijdje bij Martijn van Fortius fitness onder de hoeden. Hij zal afhankelijk van mijn doelen en trainingsniveau een schema voor mij opstellen en dit in de gaten houden en zo nodig bijstellen.
Zelf zag ik dit als een uitgerekende kans om ervaring op te doen.
Uitsmijter is een leuke baan ja, heb ik ook 6 jaar gedaan. Betaald alleen niet meer ze goed als vroeger helaas.

En daarna doorgroeien en uitsmijtert worden?
Welk schema ga je nu doen dan?
Is 40 niet veel te licht voor powercleans? Dan is de juiste techniek nog niet echt belangrijk aangezien je 40 ook nog wel kan reverse curlen.
Powwww lange training ofniet ! Haha lekker shredded komen te staan, anders before en after pics van de cut ?

Sterkte met cuttenJe blijft wel gewoon wendler aanhouden tijdens cut? En hoeveel kcal op rustdagen/trainingsdagen?
Powwww lange training ofniet ! Haha lekker shredded komen te staan, anders before en after pics van de cut ?