XXL Nutrition

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
8 repper in 5/5/5 week is sowieso al plenty :)

Is toch prima squat geweest met 8 reps

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 2 week 2

Prima dagje vandaag, wou gisteren gaan stappen maar ben mijn orthoplastieken van 165 euro kwijt geraakt:o. Gellukig wel verkzeringswerk.
Werd dus thuisblijven. Maar dat heeft zich wel uitbetaald. Prima dag en twee extra reps op hetzelfde gewicht tov vorige week.
Over het algemeen sterker.

Militairy press
5X20
5X30
3X35

3X40
3X45
8X50 Minimaal 3:cool:

Pull-ups
6XBW+10kg
5XBW+10kg
5XBW+10kg
4XBW+10kg
4XBW+10kg

Dips
8XBW+10kg
9XBW+10kg
7XBW+10kg
7XBW+10kg
6XBW+10kg

Pendley rows
7X55kg
7X55kg
6X55kg

Verder nog wat core stabilitey gedaan.

Lekker bezig heur !

Sterke MP!

En idd klote van je core, maar hopelijk was je er vroeg genoeg bij ;)

Sterke training man! Mooie repout en ook nog behoorlijke volumes verzwaarde pull-ups en dips!

Netjes man, ben je aan het bulken trouwens?
Anders al helemaal nice die (v)pr's!

Cycle 2 week 2
ging wat minder vandaag, merkte al tijdens de warming-up setjes dat het zwaar was. Vorige week 10X110 vandaag 5X120. Maar mijn kop was er vandaag ook niet echt naar. Gigantisch druk op school, USB met bewijslasten voor mijn assessment kapot. Gaat lekker weer. Gelukkig drie weken terug een back-up gemaakt.

Deadlift
5X50
5X65
3X80

3X90
3X105
5X120 <- +2 dus, moet wel zeggen dat het nu wel lekker beheerst was. En dit keer mijn enkels niet open geschraapt.

Frontsquat
5X6X60
Ging wel lekker.

Deficit deadlift
6X80
5X80
5X80
5X80
4X80

Fijne oefening

Leg extensions
3X6X40

Verder nog wat kuitwerk en core stability: Bird dog, plank variants en ab rol-outs.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Netjes man, ben je aan het bulken trouwens?
Anders al helemaal nice die (v)pr's!

Ja totdat deze cycle is afgelopen (volgende week) , dan ga ik één cycle op onderhoud en dan ga ik een calorieën tekort creëren, ga niet te veel geks doen 2/3% droppen. Sta nu op 12 maar geen abs.:o

Sterke training man! Mooie repout en ook nog behoorlijke volumes verzwaarde pull-ups en dips!

Thanks buddy.

Sterke MP!

En idd klote van je core, maar hopelijk was je er vroeg genoeg bij ;)

tja het is eenmaal zo, ben er natuurlijk zelf verantwoordelijk voor. Te weinig erin verdiept, moet ik nu maar de gevolgen accepteren. Maar er wordt aan gewerkt.

Thanks man.

Hoe kwam je er eigenlijk achter? En had je dan geen last van een verkeerde houding?

Verder nog gewoon een nette deadlift gedaan hoor ;)

Prima repout! En goed dat je let op de juiste vorm. Dat is eigenlijk het eerste wat ik ben gaan doen toen ik startte met Wendler..filmpjes kijken om zodoende mijn vorm van de mainlifts te verbeteren:D

Ik binnenkort denk ook maar weer cutten, ben mijn kleine wintervachtje een beetje zat. Het zal vast een mind-set zijn, maar ben jij niet bang dat je je targets niet meer gaat halen?

Prima repout! En goed dat je let op de juiste vorm. Dat is eigenlijk het eerste wat ik ben gaan doen toen ik startte met Wendler..filmpjes kijken om zodoende mijn vorm van de mainlifts te verbeteren:D

Ik binnenkort denk ook maar weer cutten, ben mijn kleine wintervachtje een beetje zat. Het zal vast een mind-set zijn, maar ben jij niet bang dat je je targets niet meer gaat halen?

Techniek>gewicht ofcourse. Targets niet halen, niet voor mij ;). Go hard or go home.

Hoe kwam je er eigenlijk achter? En had je dan geen last van een verkeerde houding?

Verder nog gewoon een nette deadlift gedaan hoor ;)

Bekken kantelde bij het squatten, zodoende ben ik gaan zoeken. Kwam toen al snel uit op een Kyfolordotische houding. Hiermee ben ik naar de fysio gegaan.

Mooie uitspraak kerel, targets niet halen is ook niks voor mij!

school is wel even wat belangrijker dan trainen bro! Tijd voor meer trainen komt wel weer.

Laatst bewerkt:
oh god rijke piano die 260 squat niks vind maar ho 30x100 dan ben je pas echt gruwelijk sterk

oh god rijke piano die 260 squat niks vind maar ho 30x100 dan ben je pas echt gruwelijk sterk

heb je hem afgekeken?
Want daar had die het namelijk over het trainen tijdens een on-periode. verder heeft die het op dat moment over doorzettingsvermogen.

heb je hem afgekeken?
Want daar had die het namelijk over het trainen tijdens een on-periode. verder heeft die het op dat moment over doorzettingsvermogen.

Na 3:20 was het enige wat zei:

Als naturel trainee moet je zwaar trainen en niet elke keer helemaal naar de klote gaan

das toch best logisch

Na 3:20 was het enige wat zei:

Als naturel trainee moet je zwaar trainen en niet elke keer helemaal naar de klote gaan

das toch best logisch

Voor ons wel ja. Maar ik zie toch nog te veel mensen met hoog volume en een lage frequentie trainen. Daar naast de hele dag roepen dat het gewicht niks uitmaakt zolang je de spier maar goed voelt branden (mmc). dat onder andere door dit soort gasten wordt geadviseerd.
Dus ja, zie liever meer van dit soort uitspraken.

Cycle 2 week 2

Gvd k*t spotter, vraag nog zo of die met de tengels van de stang wil afblijven. Maar nee, idioot.

Benchpress
5X35
5X40
3X50

3X60
3X70
11X75 <-- denk dat ik er op eigen kracht 9 had gedaan.

Bent over row
7X70
8X70
8X70
7X70
4X80

Overhead press
6X40
7X40
6X40

Pull-ups
6XBW+10
5XBW+10
5XBW+10
4XBW+10
6XBW

Verder nog wat core stability, face-pulls en dips gedaan.
Dadelijk eerst ff met mijn schema gaan knutselen.

Haha skijt volk die spotters haha

Beter dan stang op de b**kes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven