Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus! En zeker als je ook nog eens wat over hebt
. Gellukig wel verkzeringswerk.
Netjes man, ben je aan het bulken trouwens?
Anders al helemaal nice die (v)pr's!

Sterke training man! Mooie repout en ook nog behoorlijke volumes verzwaarde pull-ups en dips!
Sterke MP!
En idd klote van je core, maar hopelijk was je er vroeg genoeg bij![]()

Prima repout! En goed dat je let op de juiste vorm. Dat is eigenlijk het eerste wat ik ben gaan doen toen ik startte met Wendler..filmpjes kijken om zodoende mijn vorm van de mainlifts te verbeteren
Ik binnenkort denk ook maar weer cutten, ben mijn kleine wintervachtje een beetje zat. Het zal vast een mind-set zijn, maar ben jij niet bang dat je je targets niet meer gaat halen?
. Go hard or go home.Hoe kwam je er eigenlijk achter? En had je dan geen last van een verkeerde houding?
Verder nog gewoon een nette deadlift gedaan hoor![]()
Mooie uitspraak kerel, targets niet halen is ook niks voor mij!
school is wel even wat belangrijker dan trainen bro! Tijd voor meer trainen komt wel weer.
oh god rijke piano die 260 squat niks vind maar ho 30x100 dan ben je pas echt gruwelijk sterk
heb je hem afgekeken?
Want daar had die het namelijk over het trainen tijdens een on-periode. verder heeft die het op dat moment over doorzettingsvermogen.
Na 3:20 was het enige wat zei:
Als naturel trainee moet je zwaar trainen en niet elke keer helemaal naar de klote gaan
das toch best logisch