ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke omgeving trainde je ook alweer, grill?
Dacht namelijk bij het topic van de DBB meet te lezen in omgeving Elst/Arnhem?
Meet...waar? Wanneer?Welke omgeving trainde je ook alweer, grill?
Dacht namelijk bij het topic van de DBB meet te lezen in omgeving Elst/Arnhem?

weinig rust zeker tussen setje 45 en 40? Merk het zelf ook echt heel erg in rep verschil
Als je je targets heb gehaald op je overheads kan je eventueel nog een soort beyond fail doen. Dan push press je
het gewicht omhoog en pakt een trage negatieve rep.
Flink bezig geweest man, vind het toch nog aardig squat volume.
PT-Nijmegen site gebruik ik ook al een tijdje, veel handige info
Drop je bij power cleans de bar op de grond of laat je hem gewoon zakken?
Ik merk zelf dat me schouders het flink te verduren krijgen als ik hem laat zakken namelijk, zelfs met 60kg, heb jij hier geen last van?
. Valt eigenlijk wel mee, belasting op de schouders. Ik heb, vind ik zelf, redelijk sterke schouders.Veel informatie ook op die site, bookmarked
Ik zou nog wel even iemand laten kijken bij je squat, je squat nu waarschijnlijk op gevoel op de diepte die gezegd is, maar voor hetzelfde voel je het niet goed aan en squat je nog met een gekantelde bekken.
Flink bezig geweest man, vind het toch nog aardig squat volume.
PT-Nijmegen site gebruik ik ook al een tijdje, veel handige info
Drop je bij power cleans de bar op de grond of laat je hem gewoon zakken?
Ik merk zelf dat me schouders het flink te verduren krijgen als ik hem laat zakken namelijk, zelfs met 60kg, heb jij hier geen last van?
Ik ben geen expert op oh presses... anders had ik je wel willen helpen.
lekkere train magnetron. Powercleans zijn gaaf he! Leuk dat je naar PT gaat met je oly's!
---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------
Had ik ook heel erg, met nog mindere gewichten. Als ik er nu heel goed oplet dat ik de ellebogen goed naar achteren doe bij het laten zakken, is dat vele malen minder. De barbell dus niet naar voren laten rollen, maar in één rechte lijn naar beneden laten zakken, als je begrijpt wat ik bedoel, maar misschien doe je dit al wel.
Olympische lifts zijn sowieso leuk, moeilijk maar leuk. Ik ga denk ik ook wat expirimenteren met strongman onderdelen. In de zomervakantie een log, yoke en farmer walks maken.
QUOTE]
superleuk, ik volg!
Goeie cardio
Was jij dat trouwens die last had van pelvic tilt of haal ik je nu in de war met iemand anders?