AndroidHealthClinic

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Welke omgeving trainde je ook alweer, grill?
Dacht namelijk bij het topic van de DBB meet te lezen in omgeving Elst/Arnhem?

• Topic Starter Topic Starter
Welke omgeving trainde je ook alweer, grill?
Dacht namelijk bij het topic van de DBB meet te lezen in omgeving Elst/Arnhem?

Omgeving Arnhem man, check karma. 20 minuten met de trein vanaf Arnhem. Is de moeite wel waard.
Hier train ik:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wordt de hele dag dikke house etc. gepompt (y).

Nice gym man

Goeie training, alleen begin een beetje op een plateau te raken met mijn OHP.

Bench press
5X20
5X50

5X5X72,5

Weinig warming-up, moest in een half uur trainen. Ging verder wel explosief en met een lekker tempo.

Overhead press
8X45
7X45
7X40

Had push-press kunnen doen, maar wou het graag strict houden.

Tricep pushdown
3X8X35

Prima

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

is het zeker

weinig rust zeker tussen setje 45 en 40? Merk het zelf ook echt heel erg in rep verschil

Als je je targets heb gehaald op je overheads kan je eventueel nog een soort beyond fail doen. Dan push press je
het gewicht omhoog en pakt een trage negatieve rep.

Wel weer een oké training, ik merk naarmate ik verder ben opgewarmd het steeds beter gaat. Ook wat minder diep gaan squaten. Je leest het goed ja, Minder diep. Nog wel onder parallel maar kom ik ver daaronder dan gaan mijn bekken kantelen. Laatst nog met de fysio over gehad, kan ik niks aan veranderen volgens hem. Heeft nou eenmaal te maken met de flexibiliteit van je heupen en aanhechtingen aan je bekken.

Verder ga ik binnenkort langs East Side Performance in Nijmegen, puur voor begeleiding van de olympische lifts. (http://www.pt-nijmegen.nl)

Maar goed, genoeg geluld. De training:

Squats
5X20
5X50
5X70
5X80
5X5X95 <-- weer vanaf de tweede set ging het pas echt goed.

Power cleans Blijft een enorm leuke oefening
5X3X55

Pull-ups Was al helamaal naar de klote, lange/vermoeiende dag op school. Hele dag constructies doorberekend.
10XBW
4XBW
3XBW <-- hou maar op, kreeg mezelf gewoon niet meer omhoog.

Vond het verder wel prima zo.

Laatst bewerkt:
Flink bezig geweest man, vind het toch nog aardig squat volume.
PT-Nijmegen site gebruik ik ook al een tijdje, veel handige info :)

Drop je bij power cleans de bar op de grond of laat je hem gewoon zakken?
Ik merk zelf dat me schouders het flink te verduren krijgen als ik hem laat zakken namelijk, zelfs met 60kg, heb jij hier geen last van?

Veel informatie ook op die site, bookmarked :)

Ik zou nog wel even iemand laten kijken bij je squat, je squat nu waarschijnlijk op gevoel op de diepte die gezegd is, maar voor hetzelfde voel je het niet goed aan en squat je nog met een gekantelde bekken.

weinig rust zeker tussen setje 45 en 40? Merk het zelf ook echt heel erg in rep verschil

Mwah, schouders waren al redelijk zuur van het benchen. Denk dat daar aan ligt.

Was no gvan de vorige meet.

Als je je targets heb gehaald op je overheads kan je eventueel nog een soort beyond fail doen. Dan push press je
het gewicht omhoog en pakt een trage negatieve rep.

Zou ik kunnen doen ja, even kijken. Ben er nog niet echt bekend mee dus misschien eerst even oefenen met lichte gewichten,

Ik merk zelf dat me schouders het flink te verduren krijgen als ik hem laat zakken namelijk, zelfs met 60kg, heb jij hier geen last van?

Danku, PT-nijmegen leer ik veel van.
Ik moet hem laten zakken, mag hem niet laten droppen :(. Valt eigenlijk wel mee, belasting op de schouders. Ik heb, vind ik zelf, redelijk sterke schouders.

Veel informatie ook op die site, bookmarked :)

Ik zou nog wel even iemand laten kijken bij je squat, je squat nu waarschijnlijk op gevoel op de diepte die gezegd is, maar voor hetzelfde voel je het niet goed aan en squat je nog met een gekantelde bekken.

Zeker een goede site.
Denk dat ik binnenkort even mijn fototoestel meeneem naar de gym.

Ik ben geen expert op oh presses... anders had ik je wel willen helpen.

lekkere train magnetron. Powercleans zijn gaaf he! Leuk dat je naar PT gaat met je oly's!

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Had ik ook heel erg, met nog mindere gewichten. Als ik er nu heel goed oplet dat ik de ellebogen goed naar achteren doe bij het laten zakken, is dat vele malen minder. De barbell dus niet naar voren laten rollen, maar in één rechte lijn naar beneden laten zakken, als je begrijpt wat ik bedoel, maar misschien doe je dit al wel.

Goeie train weer neergezet man !

Ik ben geen expert op oh presses... anders had ik je wel willen helpen.

Jouw schouders hebben het al genoeg op hun donder gekregen. Maar toch bedankt.

lekkere train magnetron. Powercleans zijn gaaf he! Leuk dat je naar PT gaat met je oly's!

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Had ik ook heel erg, met nog mindere gewichten. Als ik er nu heel goed oplet dat ik de ellebogen goed naar achteren doe bij het laten zakken, is dat vele malen minder. De barbell dus niet naar voren laten rollen, maar in één rechte lijn naar beneden laten zakken, als je begrijpt wat ik bedoel, maar misschien doe je dit al wel.

Olympische lifts zijn sowieso leuk, moeilijk maar leuk. Ik ga denk ik ook wat expirimenteren met strongman onderdelen. In de zomervakantie een log, yoke en farmer walks maken.

Goeie train weer neergezet man !

Thanks man!

Cool logje. Ik volg!

Kijk aan, welkom. Wat ben jij verdomd droog op jouw foto's, ging je toen richting een wedstrijd?

Welkom in!

Net weer even wat aan de conditie en stabiliteit gedaan.

kettlebell swing Nooit gedacht dat ik dit zou doen.
6X12
6X16
6X16
6X16

Clean & Jerk even voor de grap erbij gedaan. Ook om een beetje aan mijn techniek te werken op mijn cleans.
3X6X30kg

Jump squats
2X10X10kg
1X8x15kg

Verder wat plank variaties. En ofcours veel rek en strek.

Goeie cardio

Was jij dat trouwens die last had van pelvic tilt of haal ik je nu in de war met iemand anders?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven