Fitness Seller

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kijk aan, welkom. Wat ben jij verdomd droog op jouw foto's, ging je toen richting een wedstrijd?

Welkom in!

Net weer even wat aan de conditie en stabiliteit gedaan.

kettlebell swing Nooit gedacht dat ik dit zou doen.
6X12
6X16
6X16
6X16

Clean & Jerk even voor de grap erbij gedaan. Ook om een beetje aan mijn techniek te werken op mijn cleans.
3X6X30kg

Jump squats
2X10X10kg
1X8x15kg

Verder wat plank variaties. En ofcours veel rek en strek.

potverdrie dit klinkt als een bekende training :D
lekker!!
Die swings zijn stiekem technisch nog niet zo makkelijk als ze eruitzien vind ik.
Ik dacht dat ik ze lekker deed totdat Gerrit van Next-levels een techniekworkshop deed....oeps

Hip thrusters en kettlebell swings... Het begint ergens op te lijken! Beide zeer goede voor het ondersteuenen van kracht en power op de deadlift!

Wait whut...kettlebells!?

dit logje neemt plots een verrassende wending :D

• Topic Starter Topic Starter
Hip thrusters en kettlebell swings... Het begint ergens op te lijken! Beide zeer goede voor het ondersteuenen van kracht en power op de deadlift!

dit logje neemt plots een verrassende wending :D

Jup kettlebells, puur voor explosiviteit en conditie. Helpt zoals FTIO al zei voor het deadliften. Aangezien ik nu mijn heupen explosief naar voren moet drukken.

Maar ik ga hier niet meer speciaal voor naar de sportschool. Ga denk ik op mijn vrije dagen sprints doen, beetje rollen met de swiss ball en box jumps etc. in een park hier vlakbij doen.

Wil stiekem ook wel human flags & front levers kunnen. Daar is een goede stabiliteit voor vereist.

Vet als je die 2 dingen kunt idd! Ben benieuwd hoe je trainingen er komende tijd uit gaan zien. Welke regio train je?

Die dingen gebruiken we ook op de rugbyclub... leuk speelgoed.

Hij zat er aan te komen, had het ook wel verwacht maar targets niet gehaald op de squats. Misschien kwam het door gisteren, had ook nog wat spierpijn in mijn benen. Achja smoesjes.
Heb de training met morgen even omgedraaid omdat ik morgen met NIKKK train.

Squat
5X50
5X70
5X90
3X100
3X110 target was 5.

Deadlift Dit ging beter
5X50
5X70
5X100
5X125

Bent over row
10X20
10X40
3X10X60

Je kan breder staan zodat je de "bounce" wat hoger krijgt, omdat je nu minder diep squat?

Klote is dat om je targets niet te halen! Volgende keer beter en anders weer iets terug in gewicht...of meer eten ;)

can't win them all bro

Hij zat er aan te komen, had het ook wel verwacht maar targets niet gehaald op de squats. Misschien kwam het door gisteren, had ook nog wat spierpijn in mijn benen. Achja smoesjes.
Heb de training met morgen even omgedraaid omdat ik morgen met NIKKK train.

Squat
5X50
5X70
5X90
3X100
3X110 target was 5.

Deadlift Dit ging beter
5X50
5X70
5X100
5X125

Bent over row
10X20
10X40
3X10X60

Wat is je 1rm op de squat?

Je kan breder staan zodat je de "bounce" wat hoger krijgt, omdat je nu minder diep squat?

Ik sta al redelijk breed, het houdt ergens op.

Klote is dat om je targets niet te halen! Volgende keer beter en anders weer iets terug in gewicht...of meer eten ;)

haha ja, eten lag het gisteren niet aan. :rolleyes:
Beetje veel cheat.

True, the next time i will conquer.

strict 1x110/ GM squat 1x120. Echter was dit wel low-bar squat.
Ik squat nu High-bar

We zullen is zien wat we er vandaag uit kunnen krijgen :rolleyes:
4de dag oprij low carb, en dat nadat ik nog nooit 1 dag low carb heb gezeten :shake:

Net ff samen met NIKKK getraind, goede gast.
Van alles gedaan, niet onthouden. Maar mijn main lifts targets niet kunnen halen, BP wel OHP niet. Maar dat had ik ook wel verwacht.

Bench press
5X50
5X70
5X1X90

OHP
2X57,5 <--- derde moest al een push press worden. Maar mee gekapt.

Verder nog wat andere UB movements gedaan. Focus was er ook niet echt bij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven