Fitness Seller

Blood, sweat and sacrifices

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training man!! Squats kan ik weinig overzeggen..vind technisch commentaar geven daarop altijd lastig.

Squat ziet er oke uit kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Prima training.

Overhead press
5X20
5X30
3X40
3X50
5X1X57,5

Nice.

Bench press
5X20
5X50
5X70
3X80
3X87,5

Dumbell press
11X27,5
9X27,5
12X20

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Squat ziet er oke uit kerel.

Thnx man :). Zitten nog wel wat verbeterpunten aan. Blijft een lastige oefening.

Ik kwam vandaag deze link tegen, misschien voor jou ook handig; http://stronglifts.com/how-to-avoid-leaning-forward-on-squats/

Verder iets gecontroleerder, misschien in jouw geval trager zakken. Je knieën freaken 'm best wel, het omhoog komen lijkt erg goed te gaan! ;) Sterke squat ook verder!

VInd het naar voren leunen wel meevallen, knieën klopt!

Mooie training man!! Squats kan ik weinig overzeggen..vind technisch commentaar geven daarop altijd lastig.

Toch bedankt ;).

sexy sokjes hoor!

tips durf ik eigenlijk niet te geven (maar voor mijn beginnersoog lijk je wat breed te staan, en je aanzet vanuit je heup ziet er ietwat vreemd uit: je gaat ietsjes recht naar beneden en dan kantel je abrupt je bekken).

Je training ziet er leuk uit! Powercleans zijn gaaf.

Edit: kenners waren me al voor, heb je meer aan, sorry.

Killer soks. Breedte valt mee. Net iets schouder breedte. Ik ga inderdaad niet direct achteren, dat ga ik vanaf nu anders doen.
Squat like you shit.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Nette sq volgens mij. Waarom niet helemaal strekken?

IDK, zal wel met knieën verhaal te maken hebben. Maar denk toch dat ik eigenwijs blijf strekken.

Je doet inderdaad wel een beetje raar met je heupen. Verder zou je er voor kunnen kiezen nog een iets smallere greep te hanteren, als je dat prettig vind uiteraard. Helpt mij persoonlijk om meer 'tight' te blijven.

nice ohp

Oh gaat goed kerel, wat is je max nu

Druk de laatste tijd, gisteren ochtend getraind. Doe ik ook nooit meer, ME op een ochtend.

Squat
5X20
5X50
5X70
5X90
3X100
5X1X117,5, prima

Deadlift
5X50
3X70
3X100
FX120 Wat???, slechte concentratie
2X120
2X132,5

DB Row
3X10X20

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Oh gaat goed kerel, wat is je max nu

Dankje man, geen idee. Vorige keer zat ik op 1x60 en nu maak ik 5 singles op 1x57,5. Denk dat de 1x65 er wel in zit.

Tnx braaaaa

Je doet inderdaad wel een beetje raar met je heupen. Verder zou je er voor kunnen kiezen nog een iets smallere greep te hanteren, als je dat prettig vind uiteraard. Helpt mij persoonlijk om meer 'tight' te blijven.

Bedankt voor je advies.
Alles direct toegepast, smallere greep was erg fijn. Ook meer oppervlak om de bar op te leggen.

Kijk dat gaat goed. Deadlift na squat.... Bijzonder vermoeiend

Wel oké workout, bench gaat steeds beter. Maar mijn schouders zijn daarna zo zuur dat ik mijn targets voor de OHP niet haal.

Bench
5X20
5X50
5X60
5X70
5X5X77,5

Overhead press had 3x8x47,5 moeten zijn, maar dat is wel 80% van mijn 1RM.
7X47,5
7X42,5
7X40

Tricep extensions
3X12X35

langer rusten?

Triceps zijn aangepakt die dag :D

oef benchen en OHP is ook best wel een opgave achter elkaar...

Nette bench trouwens

Zou eens naar je bench form gaan kijken.

Eerst had ik ook gare schouders na het benchen. Toen ik meer ging archen lag ik veel beter en kon ik ook hoger op mijn borst de bar touchen, hierdoor deden mijn schouders iets minder.

Daarvoor gebruikte ik veel de voorkant van mijn schouders bij het benchen, waardoor die helemaal gaar waren.

Je kunt ook proberen je ellenbogen meer langs je lichaam te houden met benchen, druk je meer uit je triceps en ontlast je de schouders meer.

Prima training loggen.

Squat
5X20
5X50
5X70
5X90
5X5X100

Powerclean
3X40
6X3X60 nice

Pull-ups max 30 sec rust
10XBW
7XBW
6XBW
4XBW
4XBW

Paar setjes reverse rows gedaan aan de TRX band.

Je kunt ook proberen je ellenbogen meer langs je lichaam te houden met benchen, druk je meer uit je triceps en ontlast je de schouders meer.

Tnx voor de tip, kan er naar kijken.

Zou eens naar je bench form gaan kijken.

Eerst had ik ook gare schouders na het benchen. Toen ik meer ging archen lag ik veel beter en kon ik ook hoger op mijn borst de bar touchen, hierdoor deden mijn schouders iets minder.

Daarvoor gebruikte ik veel de voorkant van mijn schouders bij het benchen, waardoor die helemaal gaar waren.

Wederom bedankt voor je advies, merk dat ik halverwege mijn set mijn rug niet meer goed arched kan houden.

oef benchen en OHP is ook best wel een opgave achter elkaar...

Nette bench trouwens

Dank dank

Triceps zijn aangepakt die dag :D

Dat dere tricep

Hmm, vind het zelf al lang genoeg

Laatst bewerkt:
Zit er goed uit man ! Zware squats al helemaal met dit benauwde weer :thumb:

Thnx all

Training van gisteren, even wat rustiger gedaan op de bench om vervolgens even +2 reps te gaan op mijn vorige 1RM van de MP.

Bench Dit maal meer de ellenbogen wat naar binnen en goed gefocust op arched back, ging een stuk beter.
10X20
5X50
5X60
3X70
5X1X80

Overhead press
2X40
3X60 nice.

dumbell press
3X12X25

Verder nog een tabata ronde gedaan met pull-ups, push-ups en KB swings.

Vanochtend kwartiertje staan touwtje springen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven