Fitness Seller

Body & Fitshop supplementen: Creatine Orotate, WMS, EAA, CitruPure, ArgiPure, Beta-Alanine, Whey Per

• Topic Starter Topic Starter
Vraag me ten sterkste af of zo'n hoge dosering supps gezond is op langer termijn, en maar 3500-3600 kcal? :(, en ik kan niet zien wat je eet, kan ook aan mij. Ipad liggn

Bij die 3500 kcal komt nog mijn avondeten. Hiermee zit ik toch al een 1000 kcal boven mijn onderhoud. Dus meer is in mijn geval niet aan te raden denk ik.

Weet niet hoe je spijs vertering werkt, ik zit nu op 4800-5000 kcal met maar 78kg, ga ik onder de 4500 val ik af, teerwijl ik dan al 1000 kcal boven mijn "behoefte"

Training 2

Vandaag workout A gedaan. Dit keer zonder de NoxiPro.
Ik ben volledig herstelt van de training van woensdag. Nergens last van spierpijn.

Dit is vooral te danken aan de Anabolic WMS, Creatine Orotate en Magic EAA.

Ik merkte tijdens deze training minder energie en focus dan met de NoxiPro. Ook had ik minder kracht dan bij de training van woensdag. Maar wel al veel meer kracht dan bij de trainingen voor ik met deze supps begon.

Vandaag dus met de andere workout weer 2 PR's gezet. Op de deadlift en de benchpress. Voor meer details kan je in mijn trainingslog kijken.

Ik begin dus al de werking van de Creatine Orotate te merken. Vandaag had ik ook een zeer pomp in mijn borst en triceps na de training. De ArgiPure en CitruPure doen lekker hun werk. :thumbs:

Rustdag

Vandaag en morgen is het rust. Herstel blijft duidelijk beter worden. Totaal geen spierpijn na de training van gisteren. Ik voel mij ook heel erg fit.
Ook na dagen met weinig slaap voel ik mij energiek en geconcentreerd.

Ik ben dus tot heden al zeer aangenaam verrast door deze supplementen. :D
En ik heb het gevoel dat het alleen nog maar beter gaat worden. :thumbs:

Ik volg je, en t klinkt allemaal goed. Ga je ook dagen afwisselen? Dat je bijvoorbeeld de argipure of citripure voor de training laat liggen om te zien of het effect heeft?

Ik volg je, en t klinkt allemaal goed. Ga je ook dagen afwisselen? Dat je bijvoorbeeld de argipure of citripure voor de training laat liggen om te zien of het effect heeft?

Dit is inderdaad een zeer goed idee. Ik was ook van plan om maximaal 1x in de week de NoxiPro te nemen. Dit om te kijken als ik hier extra kracht van krijg.

Momenteel zit ik op het Rippetoe schema. Maar ik wil ook graag eens testen hoe deze stack werkt op een training met isolatieoefeningen.
Vandaar dat ik volgende week ook eens een gewone Biceps/Rug training ga doen om te kijken hoe het zit met de pomp. De week erna dan dezelfde training zonder de ArgiPure en CitruPure. Kijken als de pump en kracht minder zou zijn.

Dit ga ik dan ook eens doen met Rippetoe om te kijken hoe het daar zit met de kracht.
Zal mijn bevindingen zeer zeker posten :thumbs:

Ok, wordt het volgen dus waard ;)

Misschien een rare vraag, maar in hoeverre heb je ervaring met training en supplementen? Als ik je trainingslog bekijk dan zet je allerlei PR's, dus volgens mij ben je al eens eerder begonnen?

Na 2 dagen rust nu weer lekker knallen Heljen, sucses kerel met je vorderingen.:)

:thumbs:

Keep up the good work

Ik ga dit ook eens bijhouden :)

Ok, wordt het volgen dus waard ;)

Misschien een rare vraag, maar in hoeverre heb je ervaring met training en supplementen? Als ik je trainingslog bekijk dan zet je allerlei PR's, dus volgens mij ben je al eens eerder begonnen?

Heb veel met ups en downs getraind. Maar ik ben altijd wel strikt geweest met het bijhouden van mijn gegevens. Na elke training schrijf ik op welke gewichten in genomen heb zodat ik dit makkelijk kan terugvinden.
Heb vooral veel informatie en tips gehad via het internet. Toen ik in de gym trainde volgde ik een "massa" schema die ik van de begeleiders daar kreeg. Ik had meer als 2 uur non-stop trainen nodig om mijn oefeningen af te krijgen. En dit is dus natuurlijk veel te veel. Toen begonnen met soortgelijk Rippetoe schema. Maar toen een jaar uit geweest wegens een dubbele peesontsteking aan mijn knie en een gebrek aan tijd. Toen weer begonnen en terug een normaal schema. Maar toen begonnen aan Rippetoe en merk duidelijk dat ik hier betere resultaten mee boek.
Zeker als ecto is dit zeer handig.

Na 2 dagen rust nu weer lekker knallen Heljen, sucses kerel met je vorderingen.:)

Thanks damocell :thumbs: Vandaag 30 kg extra gewichten gaan kopen. Zodat ik zeker nog een tijdje toekom. :D. Zal nu rond de 100kg aan schijven zitten +/-.

Dankje Krimpie. :thumbs:

Ik ga dit ook eens bijhouden :)

In het B&F topic las ik dat je de Result! echt smerig vind. Ik kan je zeker en vast de Orotate aanraden. Begint bij mij al lekker te knallen.

Training 3

Net mijn training achter de rug.

De NoxiPro slaat echt in als een bom bij mij. Eigenlijk een zeer zware dag achter de rug. Ik loop stage als leerkracht in de basisschool. Dit brengt altijd veel stress mee. Ook had ik afgelopen nacht maar 5 uurtjes geslapen, gevolgd dus door een dag stressen en van half 9 - half 4 hele tijd voor een klas recht te staan.

Ik liep de hele dag rond met een zeer vermoeid gevoel, geeuwen, ...
Maar al na 15 min na de inname van de NoxiPro kreeg ik energie. De tintelingen sloegen dit keer over mijn ganse lichaam en kon me totaal niet stilhouden. Ik had geen zenuwachtig gevoel gewoon een enorme drang om volledig te knallen bij mijn workout.

Dit keer heb ik de NoxiPro amper 1 uur na mijn avondmaal ingenomen. Dit heb ik om verschillende redenen gedaan.
Ten eerste om te kijken als ik nog altijd dezelfde energie, kracht en focus zou krijgen. En ten tweede om te kijken als NoxiPro mijn nachtrust zou verstoren. De NoxiPro heb ik vandaag om 20u ingenomen. Dus toch redelijk laat op de avond.

Het eerste punt heeft al een duidelijk antwoord. Zelfs na amper 1 uur na een zware maaltijd knalt de NoxiPro even lekker als op compleet nuchtere maag.

Het tweede punt ga ik morgen pas op kunnen antwoorden.

De Creatine Orotate doet nu wel zeer duidelijk zijn werk. Ik blijf bij elke training al mijn vorige PR's verbreken. (Zie trainingslog)

Nu mogen de Orotate, EAA en WMS hun werk doen zodat ik tegen morgen weer helemaal herstelt ben. Want zo een knaltraining als vandaag heb ik zelden gehad.

Op het einde van de training was ik compleet maar dan ook compleet leeg. Ik heb er dan ook echt het maximale uitgehaald. Alle sets volledig afgewerkt. En om af te sluiten nog 10 reps barbell curls gedaan. :D

Heb veel met ups en downs getraind. Maar ik ben altijd wel strikt geweest met het bijhouden van mijn gegevens. Na elke training schrijf ik op welke gewichten in genomen heb zodat ik dit makkelijk kan terugvinden.
Heb vooral veel informatie en tips gehad via het internet. Toen ik in de gym trainde volgde ik een "massa" schema die ik van de begeleiders daar kreeg. Ik had meer als 2 uur non-stop trainen nodig om mijn oefeningen af te krijgen. En dit is dus natuurlijk veel te veel. Toen begonnen met soortgelijk Rippetoe schema. Maar toen een jaar uit geweest wegens een dubbele peesontsteking aan mijn knie en een gebrek aan tijd. Toen weer begonnen en terug een normaal schema. Maar toen begonnen aan Rippetoe en merk duidelijk dat ik hier betere resultaten mee boek.
Zeker als ecto is dit zeer handig.

Thanks damocell :thumbs: Vandaag 30 kg extra gewichten gaan kopen. Zodat ik zeker nog een tijdje toekom. :D. Zal nu rond de 100kg aan schijven zitten +/-.

Dankje Krimpie. :thumbs:

In het B&F topic las ik dat je de Result! echt smerig vind. Ik kan je zeker en vast de Orotate aanraden. Begint bij mij al lekker te knallen.

Thx. Maar zal zeker geen Result meer worden :D
Werkt wel goed natuurlijk .. Maar zie er elke keer tegenop het te gebruiken. Met Crack ga ik wel goed nu.
Vandaag PR Benchpress 8x 70kg :D Ben ik heel tevreden mee na 4 maand trainen :D

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Vanwaar ben je eigenlijk ongeveer?

Thx. Maar zal zeker geen Result meer worden :D
Werkt wel goed natuurlijk .. Maar zie er elke keer tegenop het te gebruiken. Met Crack ga ik wel goed nu.
Vandaag PR Benchpress 8x 70kg :D Ben ik heel tevreden mee na 4 maand trainen :D

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Vanwaar ben je eigenlijk ongeveer?

Dat is inderdaad een mooie PR. :D

Dat zal nog wel even duren voor ik daar aan zit. Maar ik kom er wel. :D
Volgens mij is mijn rug mijn sterkste spiergroep. Vind ik ook het leukste om te trainen. :D

Hehe :p Hier is mijn borst beste en leukste :p
Rug denk ik zwakste :/ Was ook zwakste spiergroep toen ik begon met KT.

Rustdag

Vandaag enkele positieve bevindingen.

Na gisteren laat in de avond de NoxiPro genomen te hebben toch een heerlijke nachtrust gehad. Zeer diepe slaap en niet wakker gelegen.

Ook heb ik nergens spierpijn. Alleen het toffe gevoel van een goede training gehad te hebben. Morgen weer verder met workout A.

Nu al even een korte update. :D

Vorige week woensdag gestart op 64 kg.
Deze ochtend mij gewogen en woog ik 65.4 kg.
Dus op 1 week 1.4 kg erbij.

Hopen dat de volgende weken ook succesvol zijn. :D

Nu al even een korte update. :D

Vorige week woensdag gestart op 64 kg.
Deze ochtend mij gewogen en woog ik 65.4 kg.
Dus op 1 week 1.4 kg erbij.

Hopen dat de volgende weken ook succesvol zijn. :D

Gaat lekker heh Heljen? Goed zo man... even een kort vraagje... las paar post terug dat je gewichten bij ging kopen... train jij ook thuis? En welke diameter hebben jouw gewichten? 30mm?
Een fijne dag vandaag en sucses met trainen.:)

Veel succes met trainen! Weeg jij je elke dag? :P
Deed ik in het begin ook maar was dan teleurgesteld als er plots weer een kg verdwenen was :p

En bedankt voor de homegym tip ;) Ga hier eens naar kijken.
Want 650 jaarabbo + 400€ benzine per jaar is toch wel duur.
Daarvoor kan ik toch al een deftige basic homegym kopen denk ik voor een paar jaar?

Vandaag door een veel te drukke dag geen tijd om te trainen. Morgen de training van vandaag inhalen dus. :D

Gaat lekker heh Heljen? Goed zo man... even een kort vraagje... las paar post terug dat je gewichten bij ging kopen... train jij ook thuis? En welke diameter hebben jouw gewichten? 30mm?
Een fijne dag vandaag en sucses met trainen.:)

Ik train inderdaad thuis. :D. Vind dit veel handiger. Mijn gewichten zijn idd 30 mm. Vandaag nog een koopje gedaan. EZ-Bar + 2x10 kg aan schijven voor 30 euro.

Terug
Naar boven