Fitness Seller

Body & Fitshop supplementen: Creatine Orotate, WMS, EAA, CitruPure, ArgiPure, Beta-Alanine, Whey Per

Train ze vandaag.:D

Thanks damocell :thumbs: Vandaag 30 kg extra gewichten gaan kopen. Zodat ik zeker nog een tijdje toekom. :D. Zal nu rond de 100kg aan schijven zitten +/-.

100 kg maar? is toch wel te hopen dat je daar snel over heen komt :P, zit met genoeg oefeningen boven de 100

• Topic Starter Topic Starter
Training 4

De gemiste training van gisteren dubbel en dik goed gemaakt. :D

Vandaag getraind zonder NoxiPro. De kracht is dus duidelijk in stijgende lijn aan het gaan.
Ik merk nu dat tijdens de trainingen met NoxiPro de kracht en focus hoger ligt maar dat ik de training erna de gewichten kan evenaren. Weliswaar gaat dit iets moeilijker en voelt het zwaarder aan. Maar zo blijft het dus hopelijk in stijgende lijn gaan.

De pumps die ik krijg worden ook steeds heftiger. Borst en triceps staan lekker strak nu. :D
Zaterdag weer workout B. :D

faak man waar halen jullie als mede studenten toch het geld vandaan.. ik ga ook niet vaak uit, rook en zuip niet en toch kan ik net men eten betalen wat ik nodig heb.. al die supps!!

ik kan je ook niet aanraden om elke training noxipro te gebruiken, je krijgt een enorme terugval als je een keer zonder dat spul gaat trainen..

faak man waar halen jullie als mede studenten toch het geld vandaan.. ik ga ook niet vaak uit, rook en zuip niet en toch kan ik net men eten betalen wat ik nodig heb.. al die supps!!

ik kan je ook niet aanraden om elke training noxipro te gebruiken, je krijgt een enorme terugval als je een keer zonder dat spul gaat trainen..

Ik train ook maar 1 x in de week met NoxiPro.
Ga dit ook afwisselen met de workouts.
Deze week nam ik het bij workout B. Volgende week dus weer met workout A.

Hoop op deze manier ook gewenning te voorkomen. :D

Ik train ook maar 1 x in de week met NoxiPro.
Ga dit ook afwisselen met de workouts.
Deze week nam ik het bij workout B. Volgende week dus weer met workout A.

Hoop op deze manier ook gewenning te voorkomen. :D

mag ik vragen wat je per maand kwijt bent al aan die supps?

mag ik vragen wat je per maand kwijt bent al aan die supps?

Normaal gezien neem ik lang niet zoveel supplementen. Nu zocht ik iets om mij terug eens extra te motiveren na een zware periode voor mij. De supplementen zorgen er dan ook voor dat ik me echt extra ga focussen op het trainen zelf.

De supplementen die ik nu gekocht heb kom je ongeveer op 120-130 euro. En je doet er meer dan 1 maand mee. Dus ik schat dat het nu 50 - 60 euro zou zijn op een maand.

Dus als ik nog in een gym trainde moest ik 50 euro betalen voor 2 maanden te trainen. Nu train ik thuis dus kan me wel af en toe een stack veroorloven. :p.

Als deze op is ga ik het meer op de basis houden.
- Creatine
- EAA
- WMS
- Whey

Rustdag

Vandaag weer volledig herstelt van de training van gisteren. :D
Spieren zien er al veel voller uit. :D

Even hier een korte samenvatting zetten van mijn PR's die ik gezet heb sinds 1 februari.

Squat: 10 kg extra (van 50 kg naar 60 kg)
Deadlift: 20 kg extra (van 60 kg naar 80 kg)
BOR: 10 kg extra (van 45 kg naar 55 kg)
MP: 3 kg extra (van 25 kg naar 28 kg)
Bench Press: 5 kg extra (van 45 kg naar 50 kg)

Hoop op 1 maart 70 kg te squatten en hopelijk 100 kg te deadliften. :D

Laatst bewerkt:
Rustdag

Vandaag weer volledig herstelt van de training van gisteren. :D
Spieren zien er al veel voller uit. :D

Even hier een korte samenvatting zetten van mijn PR's die ik gezet heb sinds 1 februari.

Squat: 10 kg extra (van 50 kg naar 60 kg)
Deadlift: 20 kg extra (van 60 kg naar 80 kg)
BOR: 10 kg extra (van 45 kg naar 55 kg)
MP: 3 kg extra (van 25 kg naar 28 kg)
Bench Press: 5 kg extra (van 45 kg naar 50 kg)

Hoop op 1 maart 70 kg te squatten en hopelijk 100 kg te deadliften. :D

Je weet dat je deze progressie alleen het 1ste jaar gaat halen, en je eten het belangrijkste is.

Bedoel al die supps zijn leuk, maar ik interpreteer het alsof je denkt dat het door al die supps komt. Hoogstens 10% verantwoordelijk zullen ze daarvoor zijn.

Hard trainen en goed eten, is het belangrijkste!

Succes iig!

Normaal gezien neem ik lang niet zoveel supplementen. Nu zocht ik iets om mij terug eens extra te motiveren na een zware periode voor mij. De supplementen zorgen er dan ook voor dat ik me echt extra ga focussen op het trainen zelf.

De supplementen die ik nu gekocht heb kom je ongeveer op 120-130 euro. En je doet er meer dan 1 maand mee. Dus ik schat dat het nu 50 - 60 euro zou zijn op een maand.

Dus als ik nog in een gym trainde moest ik 50 euro betalen voor 2 maanden te trainen. Nu train ik thuis dus kan me wel af en toe een stack veroorloven. :p.

Als deze op is ga ik het meer op de basis houden.
- Creatine
- EAA
- WMS
- Whey

Hmm nog een motivatie voor mijn homegym :D

Training 5

De gewichten blijven in stijgende lijn gaan. :D
Het lijkt me ook dat de CitruPure en ArgiPure nu goed in mijn lichaam aanwezig zijn. De pomp wordt met de training sterker. :D

Vandaag weer op de squat, MP en BOR PR's gezet. Maandag begin ik dus weer met workout A, woensdag B en vrijdag of zaterdag weer A.

De Beta-Alanine tintelingen blijven ook nog altijd aanwezig. Dit vind ik eigenlijk wel een leuk gevoel.

Snel vraagje tussendoor kan je beta -alanine gewoon hele jaar door gebruiken zonder dat er gewenning optreedt?. of neemt de werking af na verloop van tijd?.

Training 5

De gewichten blijven in stijgende lijn gaan. :D
Het lijkt me ook dat de CitruPure en ArgiPure nu goed in mijn lichaam aanwezig zijn. De pomp wordt met de training sterker. :D

Vandaag weer op de squat, MP en BOR PR's gezet. Maandag begin ik dus weer met workout A, woensdag B en vrijdag of zaterdag weer A.

De Beta-Alanine tintelingen blijven ook nog altijd aanwezig. Dit vind ik eigenlijk wel een leuk gevoel.

Mooi! Maandag gewoon weer die PR's knallen, succes ;)

Handig en overzichtelijk tabel:cool:
Denk alleen dat deze hele stack iets te veel wordt voor mij.

Succes voor de rest

Snel vraagje tussendoor kan je beta -alanine gewoon hele jaar door gebruiken zonder dat er gewenning optreedt?. of neemt de werking af na verloop van tijd?.

Dit weet ik ook niet 100% zeker. Volgens mij kan je het heus wel een hele tijd gebruiken net als creatine.

Mooi! Maandag gewoon weer die PR's knallen, succes ;)

Zeker :D. Dankje :D

Handig en overzichtelijk tabel:cool:
Denk alleen dat deze hele stack iets te veel wordt voor mij.

Succes voor de rest

Dankje. :D.

Gaat lekker heh Heljen! Top man.:D

Gaat lekker heh Heljen! Top man.:D

Gaat heel lekker ja. :D

Rustdag:

Na weer een zware workout gisteren vandaag weer helemaal herstelt. Ik heb dit al veel gezegd hier in dit topic. Maar ik blijf ervan versteld staan hoe goed de recuperatie is.

Morgen weer workout A. Doel is 85 kg deadlift. 68 kg squat en 55 kg benchpress.
Ook ga ik vanaf morgen de dips doen met een plate van 15 kg op mijn schoot. :D

Terug
Naar boven