XXL Nutrition

Body & Fitshop supplementen: Creatine Orotate, WMS, EAA, CitruPure, ArgiPure, Beta-Alanine, Whey Per

Mooi mooi :D Ja recuperatie gaat echt wel snel na een tijd.
Ik zie nog mijn eerste weken fitness dat ik dagen stijf liep :D

Gaat heel lekker ja. :D

Rustdag:

Na weer een zware workout gisteren vandaag weer helemaal herstelt. Ik heb dit al veel gezegd hier in dit topic. Maar ik blijf ervan versteld staan hoe goed de recuperatie is.

Morgen weer workout A. Doel is 85 kg deadlift. 68 kg squat en 55 kg benchpress.
Ook ga ik vanaf morgen de dips doen met een plate van 15 kg op mijn schoot. :D

Fijne dag en lekker knallen vandaag!:)

• Topic Starter Topic Starter
Training 6

Vandaag stond workout A op het programma.

Vandaag ook weer 1 scoop NoxiPro genomen. Zoals de vorige keren goede energie en extra kracht. Heb dan ook op alle oefeningen een PR neergezet.

De pomp vandaag is ook echt subliem. Borst en triceps zijn lekker opgepompt.
Na de deadlifts werd ik wel erg zwart voor mijn ogen en begon ik te trillen. Heb toen besloten om net voor mijn dips al te beginnen aan mijn post workout shake met WMS en EAA. Na de helft hiervan hield het trillen op en kon ik nog mijn dips perfect afwerken.

Dus waarschijnlijk na de zware deadlifts even een te lage bloedsuikerspiegel. Maar nu weer helemaal de oude. :D

Rustdag

Vandaag na de training van gisteren een stijve rug. Normaal rek ik na de deadlifts altijd mijn rug. Gisteren dit niet gedaan (vergeten) dus vandaag beetje last ervan.

Verder is alles weer prima in orde. Geen spierpijn in de benen, borst of triceps.

Rustdag

Vandaag na de training van gisteren een stijve rug. Normaal rek ik na de deadlifts altijd mijn rug. Gisteren dit niet gedaan (vergeten) dus vandaag beetje last ervan.

Verder is alles weer prima in orde. Geen spierpijn in de benen, borst of triceps.

Ah doet toch soms eens goed wat stijve spieren :D

Zo al even een korte update. Deze ochtend na 2 weken 66 kg.
Dus op 2 weken tijd 2 kg erbij. :D

Nog 4 kg en heb mijn eerste doel al bereikt. :D

Vandaag zin in een knal training. :D

Doel is mijn PR's verpulveren. :D

Vandaag mijn pre workout stack.

4 gram CitruPure, 3 gram ArgiPure, 2,5 gram Beta-Alanine, halve scoop NoxiPro, 1 sample zakje Pre-Workout Power.

Binnen een half uurtje nog de 35 gram WMS met de 10 gram EAA. :D
En dan knallen :lifter:

4 gram CitruPure, 3 gram ArgiPure, 2,5 gram Beta-Alanine, halve scoop NoxiPro, 1 sample zakje Pre-Workout Power.

Woow dat wordt knallen...als je derde been maar niet chronisch stijf wordt door al die oppomp middeltjes:D

Woow dat wordt knallen...als je derde been maar niet chronisch stijf wordt door al die oppomp middeltjes:D

Het was idd een knaltraining. :thumbs:

Training 7

Vandaag super training gehad. Extra drive, kracht en pomp.
Ook weer 3 PR's gezet. :D
Ben er echt trots op. :D

Damn dat zijn wel heel veel supplementen die je neemt :D

Training 8

Vandaag de eerste tegenvallende training gehad. Zeer weinig energie. Leek echt tussen mijn sets in in slaap te vallen. Had dan ook geen Noxi genomen. Armen zijn echt blauw en gekwetst van de baar op te leggen. Waarschijnlijk morgen toch maar een press rack kopen en eindelijk eens echte squats doen.
De pomp zat er wel goed in in mijn borst. Vandaag ook (maar) 1 PR gezet.

Anders moet je eens proberen om wat WMS voor/tijdens de training te nemen.
Krijg ik toch altijd weer wat energie van. :)

Anders moet je eens proberen om wat WMS voor/tijdens de training te nemen.
Krijg ik toch altijd weer wat energie van. :)

Dit had ik ook gedaan. 35 gram neem ik juist voor en tijdens het eerste deel van de training. Gewoon een futloze dag denk ik. :p

Dit had ik ook gedaan. 35 gram neem ik juist voor en tijdens het eerste deel van de training. Gewoon een futloze dag denk ik. :p

Aaah ok, stond niet in je excel overzichtje :p Ja kan soms wel eens gebeuren. Mss te weinig gegeten ofzo? :p

Even een kleine toevoeging.
Woensdag 2 maart stop ik met deze stack. Dan ben ik van 2 februari tot 2 maart bezig geweest hiermee.
Ik wissel erna enkel van Creatine. De CitruPure, ArgiPure en Beta-Alanine laat ik even aan de kant. Dit zodat ik erna nog eens een stack kan samenstellen hiermee.

Vanaf woensdag 2 maart ziet het schema er dus als volgt uit.

Anabolic WMS
Whey Perfection
Magic EAA
Creatine Alpha Keto-Glutaraat- Pure

Hiervoor ga ik als er geïnteresseerden zijn ook een logje over bijhouden.

Morgen inderdaad terug een scoop NoxiPro voor de training. :D
80 kg squat here I come. :D

30 kg extra op de squat op bijna 3 weken is toch wel mooi vind ik. :D

Zeker goed, ik had vanochtend ong hetzelfde. ik kreeg een dosis xpand xtreme pump van een maat, maar voelde er niks van haha. Knalde een stuk minder als op noxipro en quake 10.0:(

Terug
Naar boven