MuscleMeat

BodyBuilding stats progress

kensha

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
66kg
Vetpercentage
13%
Met voort boekende resultaten ben ik benieuwd wat jullie van de progressie vinden?

Sinds kort toen ik een Personal Trainer heb aangenomen ben ik momenteel alleen maar resultaten aan het voor boeken.

Gisteren heb ik ook mijn voeding schema gekregen en dus moet ik zo meteen ervoor inkopen doen dan begint ook het leven stijl van een bodybuilder.

Dit is mijn gewicht vooruit boeking resultaten:

http://speedy.sh/XE4XT/Gewicht.xls

Met mijn gewicht loop ik nog een hoop te schommelen maar ik hoop dat, dat straks voorbij is.

Gisteren was mijn motivatie zo groot dat ik de hele dag vol energie zat want ik had eindelijk met mijn personal trainer mij in de gaten hield de 60kg backsquat gehaald :D.

Daarnaast heb ik een klein tijd terug de 50kg close grip benchpress en bereikte ik de 70kg deadlift.

Nu zal je zeggen dat het weinig is en daar ben ik het met je mee eens, maar het is een mooie begin.

ps: De One arm extension is veranderd naar dippen.

Laatst bewerkt:
Mooi dat die PT helpt maar normaal kun je dit dus niet? :)

• Topic Starter Topic Starter
Laten we het zo zeggen, ik had weinig verstand van het ontwikkelen van je eigen spieren.
Laat staan de voeding erbij hoort.

Heel veel gelezen op het internet, maar ja wat past het beste bij je, dat was altijd de vraag:).

Hierin heb hij mij geholpen. Ik train nu A/B/C 2 dagen rust, en dan weer A/B/C en dan weer 2 dagen rust.

Hij is er voor de rest om mij 1x per week in de gaten houden of de vorm van de oefeningen goed zijn en mijn progressie.

Kan ik het 100% alleen zonder personal trainer, ik denk het niet.

Terug
Naar boven